Popular Posts

Lagi Spring Cleaning SnS AnGGuN....

Hari Jumaatku seperti biasa aku akn berbaju kurunglah...Mmg dah menjadi kebiasaan aku memakai baju kurung di hari Jumaat....

|

|

|

|

|

V


Tetap nak kena ada kaler "PEPEL" kan...
hahahahaha:)

Sebelum ke butik,aku singgah ke rumah salah seorang kawan aku semenjak dibangku sekolah lagi,tapi yg tue aku buat entri satu lagi ok...
Lps blk dr rumahnya,ada klien tunggu di butik,lps dah berbincang semua,aku dan mama memulakan tugas utk mengemas butik sesi yg ke-2...


*SEBELUM*

Kali nie kami x mahu letak meja makan di bahagian depan lagi,kami mahu biarkan ia lapang saja....


Licin sudah...

Lps angkat itu dan ini,kami terus menyapu...Bila pakai karpet jenis tue,susah nak vacum,sudahnya sapu pakai penyapu lidi sajalah...


Sgt2 berhabuk ok...
Aku mmg x bole nak kena habuk,mulalah semput ku datang...
*Adoilah*

Mahu tgk hasilnya...
Jeng jeng jeng

|

|

|

|

|

V


*SELEPAS*

Mmg lapang giler lah bila dah dikemas semua..Rasa seronok bila melihatnya...Barulah bersemangat utk bekerja semula....Gtuekan...

X sbar nak tunggu tetamu dtg pada hari Isnin nie...
:)


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive