Popular Posts

Majlis Petunangan Sahabatku....


Hari Ahad yg lps,aku telah diberi kepercayaan oleh sahabatku utk menatarias wajahnya utk majlis pertunangannya....So aku pergi ngn mama lah...(peneman setia)....
Kalau nak tgk gambar sebelum dan selepas,bolelah layari di
Www.Sns-Anggun.blogspot.com....


Aku bersama sahabatku sejak dr bangku sekolah rendah lagi...
Tengku Eim Natasha.....
Kat bawah nie adalah hantaran dari pihak perempuan ke pihak lelaki

|

|

|

|

|

V


Kek "Pepel"
(Dibuat sendiri oleh Eim yer)


Coklat homeade
(dibuat sendiri juga oleh Eim)


Buah-buahan


Kain baju melayu
(utk akad nikah kowt)

Dan dibawah nie plak adalah sebahagian hantaran dari pihak lelaki

|

|

|

|

|

V


Kek Coklat
(dibuat oleh Eim sendiri)


Sebentuk cincin

Ada lagi satu x silap,lupa nak snap....
:)


Sudah selamat menjadi tunangan org...
*Alhamdullilah*


Wajah ceria setelah bergelar "tunangan" org....
:)

Aku akhiri entri ini dgn gambar dibawah ini yer....Masa nie dah x dak keje lah yer...
HaHaHaHa....

|

|

|

|

|

V


Cincin Emas vs Cincin Putih

:)

Buat Eim,Wanie ucapkan tahniah selepas bergelar tunangan kepada Enchik ******(lupa sudah tunangnya)....Wanie doakan semoga kekal hingga kejinjang pelamin dan seterusnya ke akhir hayat,mudah2an....
~Amin~

Nota kaki ~Ramai kwn2 seperjuangan aku yg akn dan telah mengakhiri zaman bujang mereka,tinggal beberapa kerat saja...Aku???Tidak ada jawapan lagi dan MAYBE blum bersedia ke arah tue lagi kowt........

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive