Popular Posts

Mencari Rumah Baru....

Lps saja aku ngn mama lunch kat Q Bistro,kami 2 beranak terus ke pejabat jualan Ambangan Heights...Tujuan utama adalah nak survey2 rumah baru....Ala utk masa depan kan...
HaHaHaHa....
Masa nie hujan mmg lebat giler,bila masuk ofis terus menggigil....Kami tanya itu dan ini yg berkaitan ngn rumahlah....X kan nak tanya pasal brg make up plak kan....
Dalam byk2 contoh2 rumah,aku berkenan yg ini:

|

|

|

|

|

V


Rumah nie namanya "Anggun"
(dah sama nama ngn butik aku okeh "SnS Anggun"

Dah puas tanya itu dan ini,si Amin bawak aku ngn mama ke tapak rumah dan jugak ke rumah contoh....So korang layan gambar2 kat bawah nie ok:

|

|

|

|

|

V


Ruang Tamu


Bilik Pertama


Ruang Makan & Dapur


Bilik tidur ke-2


Bilik Tidur ke -3


Bilik Tidur ke-4


Tgklah mama tgh sakan berbual dgn si Amin....


Nie gambaran dari luar
(Sori gambar x brapa elok sbb hujan)


Yang nie plak rumah jenis "Dealova"
(corner lot)

Aku bgtau na keluasan rumah jenis "Anggun" nie ok...Keluasan tanah ialah 45' x 75' dan berkonsepkan "Bungalow back 2 back" mmg cantiklah....Harganya Rm 212,000.00 ke atas....Jarak dari rumah ke bandar adalah 5Km dan ke hospital besar dlm 5 minit saja perjalanan...
Itu saja....

Nota kaki~ Andai ada rezeki,adalah kan...Pelaburan utk jangkamasa yg panjang katakan.... :)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive