Popular Posts

800 sudah....


Alhamdullilah,dah cecah 800 followers aku sudah....Terima kasihlah pada sudi yg membaca blog picisan seperti blog aku nie...Blog aku nie hanyalah blog suka2 saja....Blog aku seperti sebuah diari kehidupan seharian aku....Kisah suka & duka aku kongsikan bersama....
Alhamdullilah dah 2 tahun 9 bln aku berkecimpung dlm dunia blogging nie....Dan alhamdullilah jugak sudah ramai kenalan2 bloggers yg aku dah jumpa dan ada jugak yg masih keep in touch sampai saat ini...Cuma sejak kebelakangan ini aku jarang trun ke KL atas sebab2 kesihatan aku yg on & off......Rasa rindu nak buat mini gathering sama blogger2 kat KL mcm dolu2 balik,tapi bilalah masanya kan....
Apapun terima kasih byk2.....
Ingat nak buat contest lps aku blk dr Bandung nanti...N aku jugak nak cari followers yg ke-1000 nanti.....
So tunggu:)


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive