Popular Posts

Kerana Diriku Begitu Berharga....


Gtuekan tajuk entri utk hari ini...Wakakakakaka...Mesti korang tertanya-tanya "MOTIF" aku buat tajuk entri mcm tue kan....
Selepas dari kejadian entri ini:
http://cintawanie.blogspot.com/2011/03/mmg-dasar-kurang-ajar.html


Aku dah malas nak amik port sbb bagi aku maybe "dia perlukan perhatian dan perlukan kasih sayang,sbb dia x dpt kasih syg yg secukupnya"...Terima kasih pada yg sudi mengomen di entri itu...Aku hargai sgt2...
Berbalik pada tajuk asal entri itu,adalah beberapa org blogger yg jugak reader aku dok tanya,apa yg aku pakai utk wajah aku nie...Katanya nampak berseri-seri...Nak kata akn mendirikan rumahtangga,calon pun x der lagi,nak kata bertunang,
jeng jeng jeng lah kan.....


Ini wajah aku smlm,mmg dah GEMUK skit aku skg nie,tapi bersebab okeh....masa nie pegi KTMB beli tiket train utk ke KL beberapa hari lagi....
So kat bawah nielah antara produk2 yg aku gunakan pada wajah aku nie:

|

|

|

|

|

V


Yang belah kiri atas tue,aku mkn gel minyak kelapa dara....itu mmg bagus utk kulit,aku dah nak masuk botol yg kedua sudah...Mmg berkesan okeh....Belah kanan tue pasti semua org tahu kan,Simply Siti....Aku dah pakai sejak tahun lps lagi,mmg sesuai ngn kulit aku...Senang dan yg paling penting ada berkesan....Belah kiri bawah tue adalah compact powder tau,aku pakai cap "Miyami" dari Cosway...Dah bertahun-tahun aku pakai,mmg cantik teksturnya....x der lah bertapuk....Kalau korang nak tahu ramai "Mak Andam" & ""Pak Andam" yg pakai bedak nie tau...Clustttt!!!!!....Dan terakhir sekali,utk pencuci muka aku cuma pakai Oxy jer....
So itu saja yg aku boleh kongsikan bersama kalian:)


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive