Popular Posts

Majlis Perkahwinan


Akhirnya sampai jugak aku & mama ke majlis perkahwinan kawanku...Sebenarnya kami x pergi berdua,ada lagi satu keluarga yg turut juga diundang oleh kawanku itew....


Ardiana
&
Fadli



Pelamin merah ok
:)


Inilah dia pasangan pengantin baru.....


Aku bersama mempelai....
*Rasa diri ini terlalu rendah*
hahahahaha


Yeah kak Rozidawati sefamily pun ada....Kata si Icha nak jumpa "princess"....So bila dah jumpa ngn "QUEEN" malew2 cat plak...
Hahahahaha...


Si Izzara yg sgt2 cute dgn bertopi....Si Icha bole suapkan laksa kat si Izzara...Nasib baik skit saja....Yg si Izzara mkn saja....
*cute tol si Izzara nie*


Sekali lagi bergambar dgn pengantin baru...
3 kombinasi warna *BIRU*MERAH*HIJAU*


Kak Ida bersama Diana


Aku bersama kak Ida & Izzara...

Aku akhiri entri ini dgn gambar yg paling aku tunggu2...

|

|

|

|

|

V


Akhirnya dpt juga aku bergambar dgn si Izzara

:)


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive