Popular Posts

Video Lucah???!!!

Bgn pagi smlm,si dia email aku kata ada org antar video kat FB aku...Aku mcm rasa pelik saja kan,sapalah yg dok antar video pepagi kan,kat FB plak tue...yg syoknya dia bole ckp video mcm video "tetttt"....Lagilah aku risau kan....(dah lah aku x cukup tido)
Sudahnya aku carik si"blacky" dan trus masuk FB kesayangan aku itew....
Punyalah terkejut bila tgk video itew...Nak tahu video apa,
Jeng jeng jeng:

|

|

|

|

|

V




Video ttg "friendship" dan wajah2 aku lor....

Aku amat2 terharu okeh ngn video itu...Aku terus sms beliau n say thx to her...Sgt2 terharu + rasa dihargai ...(menitis kjap ayaq mata cheq)
Org yg buat video itu adalah salah seorang kakak angkat aku dan jugak seorang blogger iaitu "KAK KASEH"....
Apapun tq so much buat "KAK KASEH" sbb sudi buat video khas utk Wanie...Nanti Wanie kawin,akk bolelah buat video itu pastu berlatar-belakangkan lagu "aku & dirimu" bole kan..
Wakakakakaka...

Tq again akak:)
~hugs~

Nota kaki~sekarang nie aku berada diHospital Besar Sultanah Bahiyah,ada appoinment ngn 2 doktor pakar....Semoga ada berita gembirala kan....hurm.....



Align Center

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive