Popular Posts

tengkiuuuu koyum kox

uh2. . semekom . .
oke..sekarang pkul 5.40 and da seminggu sehari gua bercuti . .
and selama smggu sehari ni laa gua tak kuar2 and jejak2 kat luar umah :)
fuhhh...proses memutihkan mukaa laa...(ayat cover)
selama smggu ni la jugak gua tak boleh idop cm org normal lagi..
tido after subuh and wake up at 2 or 3 pm..haha..mane nak kuar umah kan gitu?
tapi yang sweet nyeee dok umah ni,boleh maen gusti2 ngan brader gua . .uh2..sukaaa...

oke,,llu owg tak pasan kemunculan header gua yang baru neh ? amacam ?HK? (HELLO kitty~~kredit tu encek tikus) . .fuhh,.gila babek cm kanak2 an..tapi gua tak kesah pon..yang penting bukan gua buat . .thanks kepada ENCEK BAGINDA KOYUMM yang berbaek hati kann tolong gua buatkan header. .harapkan gua?


peliizzzz....gua bukan dak multimedia yang reti edit kurus bg gemuk or puteh bg cerah,gua seorg budak kos english yang reti pegang kamus tetebal jep :P tekdu tekdu (cekgu bhse baby)!yang gua tahuu..bukan belog,usha2 komen,blogwalking,and post entry,,gila babek buta IT kan?but,gua suka gak header ni ( **sket2 sebenarnye) ,uh2.,.jgn marah koyum..keh keh ,,promote ni,.
bg awek2 diluar sana,jgn rampas koyum dri gua!
opsss...silapp bukan itu yang gua nak cakap ,tapii kalau nak dia tlong buatkan header,ape laggii..pm jee diaa or contact dekat Fb dye,,kacak dan baek hati yang penting MASEH SINGLE CAM GUA . .just click sini .. tak dapat jugak pm laa gua..uh2..da bajek2 cm P.A dak koyum lak kan? :



amacam ? kacak cm gay tak dia ?


nota tampal kat dahi kau ;

KOX KOyum . .kau bangga tak aku promote kau dlm belog aku ?

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive