Salam..
To all the candidate of SPm 2008..
SPM result will be out on the second week of next month..which means it could be on 12/13 March..
So wish all the SPM candidate thier good luck wishes and also me!!..
I don't want to know what its going to be like when I got my SPM result..
I hope its better..
I'm getting scarier and scarier as they annouced they date of SPM result coming out..
They will probably haunted me at night as I keep thinking of it..LOL
So I just don't want to think of it..
Just hand it over to Allah and he will do the rest..
Ermm..
if I got good grades in my SPM I want to go to futher my study oversea..probably in UK again..
if I got a normal result, i probably just trying to apply for IPTA..
if I got a bad result(wish me NOT!), i just probably try again to apply for IPTA..
so just wish me luck GUYS!!!!
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA
Popular Posts
-
TAHU MAKAN JEEEEE....ADAKAH IA HALALLLLL ? erkk...assalamualaikumm..seperti kamu semua sedia maklum bahawa ezza adalah spesis makhluk yang s...
-
hola hola this is my latest picture of my collection.. it took half of a day to complete taking their pictures.. got cha! hold! who goes the...
-
HOlla Bloggers, Aq dah lama tulis blog, tp tak pernah nk serius bila tulis sebelum ni so bru-baru ni aq mula rasa minat nk serius ngan blog ...
-
Assalamualaikum & Aloha!! Malam nie Aliaa nak bercerita tentang nikmatnya bersama bidadari syurga , bidadari syurga adalah ciptaan Allah...
-
tommorow 15-05-2011 is our anniversary for five month. but,theres nothing that i can do,we already broke up. i don't know what the mista...
-
hye guys.. pas exam ni (dalam 2 mgu gak r) aq still xleh basakn tdo awl (around 12-2am tu normal la an).. haha slalu tdo kul 4, 5 n kekadan...
-
mase aku 2 tahun.ape macam? comel? 1. sape lahir tahun 92, tak tgk cite dragon ball, x legend! 2. kalau perempuan, mesti suke cite sail...
-
mase skola dulu, aku napi amel. ade wat satu perjanjian. klaka pon ade. tulis surat, konon nak bg kat kaunselor skolah.tapi disebabkan cek...
-
hhaha what the fuck.i snap this picture when we lost way at KL sentral.. actually we plan to go to KLCC but we buy a wrong ticket .. that ti...
-
Salam Warahmatullah.. This week the last week that I can spend the special moment with... Even though it's not the plan as I thought but...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
TAHU MAKAN JEEEEE....ADAKAH IA HALALLLLL ? erkk...assalamualaikumm..seperti kamu semua sedia maklum bahawa ezza adalah spesis makhluk yang s...
-
hola hola this is my latest picture of my collection.. it took half of a day to complete taking their pictures.. got cha! hold! who goes the...
-
oke , ni bukan awek kilang bogel ,ni kembaq aku , nora danish ..eh .korang tak pasan ke muka aku ala2 nora danish ?hikkhikkk..heppp heppp ! ...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
Assalamualaikum & Aloha!! Malam nie Aliaa nak bercerita tentang nikmatnya bersama bidadari syurga , bidadari syurga adalah ciptaan Allah...
-
Assalamualaikum & Aloha... Hmm...hari ni Aliaa x brape nak hepi,sebab sesuatu yang buruk telah berlaku semalam...walaupun benda tu x ber...
-
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA ...
-
Saya ingin berkongsi kesilapan-kesilapan yang orang kita sering lakukan ketika tibanya Nisfu Syaaban. Berkenaan bulan Syaaban SYAABAN adalah...
-
Bila dah selesai semuanya kami meneruskan perjalanan...Kali nie kami ke sebuah pulau yg terbalik iaitu | | | | | V "BALIK PULAU" H...
Search This Blog
Followers
Blog Archive
-
▼
2009
(118)
-
▼
February
(16)
- SPM 12/13 March????
- MTE 2009
- Nasihat Luqman Al-Hakim
- Aku dh lulus..
- Hari ni ujian JPJ
- Gi Langkawi..Fuhyoo..
- Not Going..
- Going To Washington,America?
- Menyintai Tidak Bermakna Memiliki..
- Taubat Diterima Atau Tidak
- Bersama Bertaubat
- Subhanallah..Allahuakbar!!
- Takwa dan Perpaduan Asas Keselamatan di Akhir Zaman
- Lima Belas Maksiat yang Akan Menurunkan Bala
- Sepuluh Tanda-Tanda Kiamat Besar
- The End Of The World??
-
▼
February
(16)
No comments:
Post a Comment