waaa susa nya mau buat blog ne..huuhuh..tpksa c susa my koekoe c LoLO...!!
1stly i wan to say thx a lot to my koekoe coz help me to do diz fucking blogspot..thx a lot ah koe2,,lau xda dia,xda la nne blog..hehhekk..
pa mau ckp ah?hurm..memandang kn ini my 1st post.lets me introduce my self!
04septhember1992,im born in this world,itu pn berkat dri mum ma dady sa..hahhahlau drg teda.teda la sa..thx mum and dad cuz MADE me !!!! :))..and after that,sa kna kasi name c BEATRICE FLORIAN KIMIN ! hhahahhahahha..when im grow up,like u all see..gni la sa ne..gurangak,keras kpla..x pndai dengar ckp..huuhuh...tp gini2 sa,sa x pna derhaka ma parents sa...datt y im proud to be my self ! i really dun like people judge me before know me more..really dun like..!! fuck slut!..
bla bla...i do tis blog pun juz mau buang borink ja ba ne..busan kn..teda mau buat ..bgus sa ckp nonsence cni..x urg mara..wakkaka k la k la..nnt la sa sambung..sakit tangan mau mnaip..huhuhu ... chaou :)) !!!!!!
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA
Popular Posts
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
hai sume.. :P ini sebenarnya blog lama saya. dulu lupe paswed, skarang dah tak lagi. :D okey, yang ini mmg saye buat public. kot2 ada yang b...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
hello world, i didn't update or write anything in my blog for a few days, its Chinese new year , and me, as a Chinese do celebrate it :...
-
HOlla Peeps, Synopsis : After destroying one Horcrux and discovering the significance of the three Deathly Hallows , Harry, Ron and Hermio...
-
arahan : baca seluruh entry ni smbil mengembangkan bontot dan idung anda ,godek,godek .godek!! assalamualaikum dan salam sejahteraa ..nak ...
-
Alamak,seronok semacam saja tuan punya blog nie...Berseri-seri wajahku...Apa yg telah berlaku yer? Jeng jeng jeng... Nak tahu kenalah tunggu...
-
Saja nak buat testing 123 HiHiHi :) Via Galaxy Tab
-
Pada hari Jumaat (8hb Julai 2011) ,berangkatlah kami dua beranak...Kami naik flight dari Penang direct ke Singapore....So dari AS,drive dan ...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
HOlla Bloggers... Hobi menjadi sesuatu yang selalu kita buat.. dan buat sebab kita suka.. one of my hobby is watching movie.. owh, i love to...
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA ...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
oke , ni bukan awek kilang bogel ,ni kembaq aku , nora danish ..eh .korang tak pasan ke muka aku ala2 nora danish ?hikkhikkk..heppp heppp ! ...
-
HOlla Peeps, I got a new twitter friend (he's from India)who ask me where I am from? And I answered I'm from Malaysia. He's so ...
-
tak seperti biasa , hari ni saya berjaya tak tidur lepas subuh ..hee! yesyessss...berjaya melawan nafsu bantal busuk yang memanggil manggil...
-
Dan dia bergegas ke Airport untuk menyampaikan Sayonara dan Hadiahnya kepada gadisnya, dengan harapan gadis itu mengingati dia..Jarak rumah ...
-
HOlla Peeps, JPJ Rookie : "WOI yang kat belakang tu, apasal KAU tak pakai seatbelt?" Mangsa 2 : "Saya ingat nak kena kelua...
Search This Blog
Followers
Blog Archive
-
▼
2010
(582)
-
▼
January
(25)
- 18 vs. 21.
- VIP Aussie Hair Care Event
- waaa susa nya mau buat blog ne..huuhuh..tpksa c su...
- waaa susa nya mau buat blog ne..huuhuh..tpksa c su...
- Competition Winner :)
- My Eighteenth Birthday
- Perfect Pre-Birthday Presents
- Pay Day Purchases :)
- I am terrible
- Blog Giveaway :)
- Glamourous Blogger Award
- New Music Interest <3 and Heidi
- Panda Me Up Baby :D
- Topshop Obsessed :)
- Jessica Alba. People's Choice Awards.
- Ebay Purchase :)
- Exams Stress.
- New Purchases :)
- Outfit Post
- > Seminggu di tempat orang
- My Fashion Muse
- Revision Distractions
- Milly's Birthday :)
- Out with the Old. In with the New.
- New Year. New Start.
-
▼
January
(25)

No comments:
Post a Comment