Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA
Popular Posts
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
Bila dah selesai semuanya kami meneruskan perjalanan...Kali nie kami ke sebuah pulau yg terbalik iaitu | | | | | V "BALIK PULAU" H...
-
Orang muda selalu bercakap mengenai cinta. Ada apa dengan cinta? Cinta digambarkan sebagai perasaan yang membangkitkan semangat, lantaran be...
-
HOlla Peeps, SILA BACA SAMPAI HABIS UNTUK ELAK LOST DARI TREK SEBENAR~ SATU KONSPIRASI ATAU KEBETULAN? Rasanya ramai yang dah sedar dan t...
-
setelah dipaksa rela oleh aini , akhirnya ezza join jugak giveaway ni :) ..u olls nak join?click here alamakk ,dia suruh pilih jenis kanta...
-
haha. kene buat asigment keje sekolah ni , ten things i love :) 1. bantal busuk -i can't sleep without that 2. clothes,dress,shirt,keme...
-
Assalamualaikum n Aloha!! nak join klik banner ya ^^ Dah lama bro Nasz x buat segmen..sambil2 berblogwalking nampak ade segmen baru..Aliaa j...
Betul ka x oh?macam dlm wayang ja ni..
huhu betul ka x oh.mcm dlm wayang ohh..ada ni lelaki suka sa,tus dia ada kwn baik.mmg playboy la kwn dia ni.dia rsa dia plg hensem,paling kaya tus dia ingt suma pumpuan mau dia..dei tulung la malaysiaa.ko sala pili pumpuan ni..sa x ingin sma ko oh.pndai lg ko pura2 menangis mau sa kapel ma ko.pdahal xda ni air mata ! sial ow ko.mau blakon pn sma sa ! hahhahah jn arap ko dpt sa.sa susah mau jatuh cinta sma org.pa lg mcm ko ni.playboy abis.ko ingt sa x tau ka ko ada gf.depan2 mata sa lg npk bpeluk2.ckp xda..ko mau ksi buduh urg pun x pndai...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
HOlla Bloggers... Hobi menjadi sesuatu yang selalu kita buat.. dan buat sebab kita suka.. one of my hobby is watching movie.. owh, i love to...
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA ...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
HOlla Peeps, I got a new twitter friend (he's from India)who ask me where I am from? And I answered I'm from Malaysia. He's so ...
-
oke , ni bukan awek kilang bogel ,ni kembaq aku , nora danish ..eh .korang tak pasan ke muka aku ala2 nora danish ?hikkhikkk..heppp heppp ! ...
-
Dear Smokers, Please get a plastic bag and cover yourself whenever you want to start smoking to enable you to enjoy the smoke 100% by yourse...
-
HOlla Peeps, Selepai selesai berdoa, keluar dari pintu masjid, tengok kat rak kasut, " Eh, mana selipar aku? Hmm.. kena rembat lagi la...
-
HOlla Bloggers, "The Autobots learn of a Cybertronian spacecraft hidden on the Moon, and race against the Decepticons to reach it a...
Search This Blog
Followers
Blog Archive
-
▼
2010
(582)
-
▼
October
(38)
- Hari Pepel CW....
- Milik Siapakah Anak Ini.....
- first date cinta2 monyet dulu..
- Emo2 Di FaceBook???
- Intai-intai...
- Sambung Shopping....
- Bersama Yang Tersayang......
- ..:saya homesick:....
- Mula Shopping-Shopping....
- Nim's Little Island....
- Old Town White Coffee,Bangi....
- Memulakan Perjalanan.....
- sembang tiga bebudak
- Betul ka x oh?macam dlm wayang ja ni..
- Betul ka x oh?macam dlm wayang ja ni..
- Live: The Zone,KL....
- For The Rest Of My Life.....
- Tamatkan Perkhidmatannya.....
- Dah Dibuka....
- Lokasi Kami.....
- Mee Abu....
- Koleksi Lens Barbie....
- Dalam Perjalanan.....
- Bila Si Pepel Mandi....
- Akn Berubah.....
- Bila CW Bermata "Pepel"....
- Akan Datang.......
- Satay Ooooo Satay...
- Dah Mula Bz.....
- RYLFans FullPatch V655 Releases.
- Kerana Ini.....
- KISAH KASIH
- 10.10.10....
- Disebalik Kena Simen....
- ...:KAU APE TAU?:...
- PENYIMPAN MOHOR BESAR PUAN SRI WANIE...
- bile da bosan dok umahh...gua mule la gilerr
- Nasi Ayam Yok....
-
▼
October
(38)

No comments:
Post a Comment