Waktu kecil-kecil dulu,
saya selalu didodoikan dengan kisah-kisah
cinta yang indah..
saya fikir….
Semua orang bercinta hidup gembira
Dan bahagia bersama orang tersayang
saya juga terfikir……
Seronoknya jadi orang yang bercinta
Boleh rasa bahagia
Boleh rasa gembira
Macam dunia ini saya yang punya…
Mama pernah kata pada saya
Tak semua cinta itu indah
Tak semua cinta itu berakhir
dengan kebahagiaan
BABE!saya mula rasa takut
Mama kata lagi……
Tapi sayang,, jangan takut mengembara cinta
Kerana ia berada tidak jauh dengan kita
Ia berada dekat dengan sanubari
Tanpa kita Sedar
saya terus tersenyumm…
Waktu sekarang
saya mula dewasa
Dan waktu ini
saya sudah disayangi oleh seseorang insan
saya terus terfikir…
Mampukah insan itu membahagiakan guaa
Hingga ke akhir hayat?
Mampukah insane itu memimpin saya
Kejalan yang benar?
Dan
Adakah insan itu mampu menerima saya seadanya?
Tapi saya tahu..
Semua persoalaan itu ada pada awak ,
Segala-galanya berada dalam tangan awak..
Dan saya amat pasti
Awaklah insan yang dicari saya selama ini
Selagi nyawa dikandung badan
Selagi jantung ini masih berdegup
Selagi tulah saya akan terus mencintai insane bernama awakkk,,,,
Swear sayang!
dear sayang ..keranamu aku berubah
keranamu aku megah,,,,
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA
Popular Posts
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
Bila dah selesai semuanya kami meneruskan perjalanan...Kali nie kami ke sebuah pulau yg terbalik iaitu | | | | | V "BALIK PULAU" H...
-
Orang muda selalu bercakap mengenai cinta. Ada apa dengan cinta? Cinta digambarkan sebagai perasaan yang membangkitkan semangat, lantaran be...
-
HOlla Peeps, SILA BACA SAMPAI HABIS UNTUK ELAK LOST DARI TREK SEBENAR~ SATU KONSPIRASI ATAU KEBETULAN? Rasanya ramai yang dah sedar dan t...
-
setelah dipaksa rela oleh aini , akhirnya ezza join jugak giveaway ni :) ..u olls nak join?click here alamakk ,dia suruh pilih jenis kanta...
-
haha. kene buat asigment keje sekolah ni , ten things i love :) 1. bantal busuk -i can't sleep without that 2. clothes,dress,shirt,keme...
-
Assalamualaikum n Aloha!! nak join klik banner ya ^^ Dah lama bro Nasz x buat segmen..sambil2 berblogwalking nampak ade segmen baru..Aliaa j...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
HOlla Bloggers... Hobi menjadi sesuatu yang selalu kita buat.. dan buat sebab kita suka.. one of my hobby is watching movie.. owh, i love to...
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA ...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
HOlla Peeps, I got a new twitter friend (he's from India)who ask me where I am from? And I answered I'm from Malaysia. He's so ...
-
oke , ni bukan awek kilang bogel ,ni kembaq aku , nora danish ..eh .korang tak pasan ke muka aku ala2 nora danish ?hikkhikkk..heppp heppp ! ...
-
Dear Smokers, Please get a plastic bag and cover yourself whenever you want to start smoking to enable you to enjoy the smoke 100% by yourse...
-
HOlla Peeps, Selepai selesai berdoa, keluar dari pintu masjid, tengok kat rak kasut, " Eh, mana selipar aku? Hmm.. kena rembat lagi la...
-
HOlla Bloggers, "The Autobots learn of a Cybertronian spacecraft hidden on the Moon, and race against the Decepticons to reach it a...
Search This Blog
Followers
Blog Archive
-
▼
2010
(582)
-
▼
October
(38)
- Hari Pepel CW....
- Milik Siapakah Anak Ini.....
- first date cinta2 monyet dulu..
- Emo2 Di FaceBook???
- Intai-intai...
- Sambung Shopping....
- Bersama Yang Tersayang......
- ..:saya homesick:....
- Mula Shopping-Shopping....
- Nim's Little Island....
- Old Town White Coffee,Bangi....
- Memulakan Perjalanan.....
- sembang tiga bebudak
- Betul ka x oh?macam dlm wayang ja ni..
- Betul ka x oh?macam dlm wayang ja ni..
- Live: The Zone,KL....
- For The Rest Of My Life.....
- Tamatkan Perkhidmatannya.....
- Dah Dibuka....
- Lokasi Kami.....
- Mee Abu....
- Koleksi Lens Barbie....
- Dalam Perjalanan.....
- Bila Si Pepel Mandi....
- Akn Berubah.....
- Bila CW Bermata "Pepel"....
- Akan Datang.......
- Satay Ooooo Satay...
- Dah Mula Bz.....
- RYLFans FullPatch V655 Releases.
- Kerana Ini.....
- KISAH KASIH
- 10.10.10....
- Disebalik Kena Simen....
- ...:KAU APE TAU?:...
- PENYIMPAN MOHOR BESAR PUAN SRI WANIE...
- bile da bosan dok umahh...gua mule la gilerr
- Nasi Ayam Yok....
-
▼
October
(38)
No comments:
Post a Comment