HOlla Bloggers..
Ok, tgk tajuk pun dah faham an? aq penat harini.. haha.. so tak banyak blogwalking leh wat arini.. so aq nye trafik pn low.. :(
pasal aq penat sangat ni.. padahal aq jalan-jalan gi pc fair kt klcc je arini.. aish..
xpe la sok aq start aktif balik.. komik After Tea With Robot pun lum siap lagi tuk minggu ni..
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA
Popular Posts
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
Bila dah selesai semuanya kami meneruskan perjalanan...Kali nie kami ke sebuah pulau yg terbalik iaitu | | | | | V "BALIK PULAU" H...
-
Orang muda selalu bercakap mengenai cinta. Ada apa dengan cinta? Cinta digambarkan sebagai perasaan yang membangkitkan semangat, lantaran be...
-
HOlla Peeps, SILA BACA SAMPAI HABIS UNTUK ELAK LOST DARI TREK SEBENAR~ SATU KONSPIRASI ATAU KEBETULAN? Rasanya ramai yang dah sedar dan t...
-
setelah dipaksa rela oleh aini , akhirnya ezza join jugak giveaway ni :) ..u olls nak join?click here alamakk ,dia suruh pilih jenis kanta...
-
haha. kene buat asigment keje sekolah ni , ten things i love :) 1. bantal busuk -i can't sleep without that 2. clothes,dress,shirt,keme...
-
Assalamualaikum n Aloha!! nak join klik banner ya ^^ Dah lama bro Nasz x buat segmen..sambil2 berblogwalking nampak ade segmen baru..Aliaa j...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
HOlla Bloggers... Hobi menjadi sesuatu yang selalu kita buat.. dan buat sebab kita suka.. one of my hobby is watching movie.. owh, i love to...
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA ...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
HOlla Peeps, I got a new twitter friend (he's from India)who ask me where I am from? And I answered I'm from Malaysia. He's so ...
-
oke , ni bukan awek kilang bogel ,ni kembaq aku , nora danish ..eh .korang tak pasan ke muka aku ala2 nora danish ?hikkhikkk..heppp heppp ! ...
-
Dear Smokers, Please get a plastic bag and cover yourself whenever you want to start smoking to enable you to enjoy the smoke 100% by yourse...
-
HOlla Peeps, Selepai selesai berdoa, keluar dari pintu masjid, tengok kat rak kasut, " Eh, mana selipar aku? Hmm.. kena rembat lagi la...
-
HOlla Bloggers, "The Autobots learn of a Cybertronian spacecraft hidden on the Moon, and race against the Decepticons to reach it a...
Search This Blog
Followers
Blog Archive
-
▼
2010
(582)
-
▼
December
(77)
- Tiada Tajuk
- hepy newyear!
- > Kotak Hati Robot
- HAPPY NEW YEAR TO MY LOVELY AH DEE
- HAPPY NEW YEAR TO MY LOVELY AH DEE
- sok sek,sok sek
- Opps~
- i miss you school
- 9 teen?apa ade dgn angka
- terima apa yang patut
- terima apa yang patut
- countdown to be 19..
- DinG DonG ~~
- MYSPACE
- HAPPY BIRTHDAY DEAR I ♥ YOU MONSTER ALIEN :)
- Wajah Terkini
- SLIGHT CHANGES n XMAS COUNT DOWN
- cerita sedih :(
- STRANGE DREAM && ''NEW PHONE''
- Dilamar???
- Rindu pada semua....
- MONDAY REVENGE
- > Kamen Rider's Here
- SUNDAY NITE
- > Anime Fever
- no title
- > To Cumie
- > Nak Menang Flash Header?
- RANDOM DECEMBER
- haters make me famous
- > After Tea With Robot : #2 Habis Bateri
- rojak entry
- > Hari Ini Penat
- SWEET DECEMBER ;)
- > To My 222th follower..
- > PELIK SANGAT KE NAMA BLOG AKU NIH ?
- dunia oh dunia
- > Transformers: Dark of the Moon
- jeritan batinku..===>>gileh tajuk
- > Pusing Satu Dunia Dalam 1 Minggu
- > Today Is Not A Day I Wish To Smile
- THINGS U DUNNOE ABOUT ME.
- > Terlalu Lambat?
- kesengalan melanda
- > Penat
- > From UiTM Bloggers
- FUCKIN BORED
- FUCKIN BORED
- > Blogmainlarilaripolis
- untitled !
- > After Tea With Robot : #1 Apa Sudah Jadi Dengan ...
- Bubblegum bubblegum my squidward be my patrick be ...
- cepat cepat
- > Exia and Dynames Rampages!!!
- another real story
- Bukan Shout! Award (AQ KENA LAGI)
- > Nex Week
- miss my mum badly!
- ready, set ur smile. smirk!
- bila kemalasan melanda
- > Makan Makan Makan (AQ KENA TAG!!!)
- kami gay!
- > Kepada Pengemar Minuman Berwarna Cokelat
- > YOU ARE SWEET BLOGGER LIKE CANDY(AQ DPT AWARD)
- Random Things.
- takotttttt...cuak!
- kite malu!
- > Garam
- INSOMNIA
- INSOMNIA
- > Not Much
- > -BaNNeR CoNTesT-
- > siapa menang? (AQ KENA TAG)
- > Anugerah Dekan (AQ KENA TAG)
- > Tahniah!!! Anda follower ke 100!!!
- > Jepun lak arini
- im searching for a WORDS inside my head ;D
-
▼
December
(77)
No comments:
Post a Comment