i was chatting wit my cuzzy ( jack ) last nite while waiting for the day of 23rd december to cme, its my dearest est est dear birthday, n hes now in hes now staying at his hmetown too bad we cnt celebrate it together bt nvm, although we r far apart but our hearts r always together :D i ring n ring him up last nite to wish him a happy birthday :) i cant stand he's jux so CUTE ;D i loike his voice, really, i love his voice much :D wish u a happy birthday ever dear. trust me. i love you :)
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA
Popular Posts
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
Bila dah selesai semuanya kami meneruskan perjalanan...Kali nie kami ke sebuah pulau yg terbalik iaitu | | | | | V "BALIK PULAU" H...
-
Orang muda selalu bercakap mengenai cinta. Ada apa dengan cinta? Cinta digambarkan sebagai perasaan yang membangkitkan semangat, lantaran be...
-
HOlla Peeps, SILA BACA SAMPAI HABIS UNTUK ELAK LOST DARI TREK SEBENAR~ SATU KONSPIRASI ATAU KEBETULAN? Rasanya ramai yang dah sedar dan t...
-
setelah dipaksa rela oleh aini , akhirnya ezza join jugak giveaway ni :) ..u olls nak join?click here alamakk ,dia suruh pilih jenis kanta...
-
haha. kene buat asigment keje sekolah ni , ten things i love :) 1. bantal busuk -i can't sleep without that 2. clothes,dress,shirt,keme...
-
Assalamualaikum n Aloha!! nak join klik banner ya ^^ Dah lama bro Nasz x buat segmen..sambil2 berblogwalking nampak ade segmen baru..Aliaa j...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
HOlla Bloggers... Hobi menjadi sesuatu yang selalu kita buat.. dan buat sebab kita suka.. one of my hobby is watching movie.. owh, i love to...
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA ...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
HOlla Peeps, I got a new twitter friend (he's from India)who ask me where I am from? And I answered I'm from Malaysia. He's so ...
-
oke , ni bukan awek kilang bogel ,ni kembaq aku , nora danish ..eh .korang tak pasan ke muka aku ala2 nora danish ?hikkhikkk..heppp heppp ! ...
-
Dear Smokers, Please get a plastic bag and cover yourself whenever you want to start smoking to enable you to enjoy the smoke 100% by yourse...
-
HOlla Peeps, Selepai selesai berdoa, keluar dari pintu masjid, tengok kat rak kasut, " Eh, mana selipar aku? Hmm.. kena rembat lagi la...
-
HOlla Bloggers, "The Autobots learn of a Cybertronian spacecraft hidden on the Moon, and race against the Decepticons to reach it a...
Search This Blog
Followers
Blog Archive
-
▼
2010
(582)
-
▼
December
(77)
- Tiada Tajuk
- hepy newyear!
- > Kotak Hati Robot
- HAPPY NEW YEAR TO MY LOVELY AH DEE
- HAPPY NEW YEAR TO MY LOVELY AH DEE
- sok sek,sok sek
- Opps~
- i miss you school
- 9 teen?apa ade dgn angka
- terima apa yang patut
- terima apa yang patut
- countdown to be 19..
- DinG DonG ~~
- MYSPACE
- HAPPY BIRTHDAY DEAR I ♥ YOU MONSTER ALIEN :)
- Wajah Terkini
- SLIGHT CHANGES n XMAS COUNT DOWN
- cerita sedih :(
- STRANGE DREAM && ''NEW PHONE''
- Dilamar???
- Rindu pada semua....
- MONDAY REVENGE
- > Kamen Rider's Here
- SUNDAY NITE
- > Anime Fever
- no title
- > To Cumie
- > Nak Menang Flash Header?
- RANDOM DECEMBER
- haters make me famous
- > After Tea With Robot : #2 Habis Bateri
- rojak entry
- > Hari Ini Penat
- SWEET DECEMBER ;)
- > To My 222th follower..
- > PELIK SANGAT KE NAMA BLOG AKU NIH ?
- dunia oh dunia
- > Transformers: Dark of the Moon
- jeritan batinku..===>>gileh tajuk
- > Pusing Satu Dunia Dalam 1 Minggu
- > Today Is Not A Day I Wish To Smile
- THINGS U DUNNOE ABOUT ME.
- > Terlalu Lambat?
- kesengalan melanda
- > Penat
- > From UiTM Bloggers
- FUCKIN BORED
- FUCKIN BORED
- > Blogmainlarilaripolis
- untitled !
- > After Tea With Robot : #1 Apa Sudah Jadi Dengan ...
- Bubblegum bubblegum my squidward be my patrick be ...
- cepat cepat
- > Exia and Dynames Rampages!!!
- another real story
- Bukan Shout! Award (AQ KENA LAGI)
- > Nex Week
- miss my mum badly!
- ready, set ur smile. smirk!
- bila kemalasan melanda
- > Makan Makan Makan (AQ KENA TAG!!!)
- kami gay!
- > Kepada Pengemar Minuman Berwarna Cokelat
- > YOU ARE SWEET BLOGGER LIKE CANDY(AQ DPT AWARD)
- Random Things.
- takotttttt...cuak!
- kite malu!
- > Garam
- INSOMNIA
- INSOMNIA
- > Not Much
- > -BaNNeR CoNTesT-
- > siapa menang? (AQ KENA TAG)
- > Anugerah Dekan (AQ KENA TAG)
- > Tahniah!!! Anda follower ke 100!!!
- > Jepun lak arini
- im searching for a WORDS inside my head ;D
-
▼
December
(77)
No comments:
Post a Comment