Salam Warahmatullah..
Pagi tadi dalam pukul 3am sampai 4am Mahallah ABC dikejutkan dengan berbutir butir bom yang dilemparkan oleh pelajar2 CFSIIUM..(wah ayat skema!)
Weyh macam **** la weyh kacau org tidur pagi2 buta macam tu..Ingat mahallah ni macam kandang **** ka??yang korang boleh buat bising macam tu!
tau la dah nak balik and dah nak habis puasa and dah nak raya pun
tapi xkan xada sikap prihatin kat org lain yang nak tidur!!! **** je!!
korang yang budak first year kat sini yang dah tunjuk belagak dengan pakaian pun x tuck-in, rambut macam org asli duduk dlm gua (korang tau x syaitan suka kat org yang rambutnya panjang yg x terurus tu)..
korang nak buat rambut mcm org korea pn buat la kt korea..ni bukan trend Islam la ada rambut pnjang2!!
p/s: setakat ini sahaja yang aku boleh luahkan kat sini..aku takut post ni panjang melebar je!..hehe
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA
Popular Posts
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
Bila dah selesai semuanya kami meneruskan perjalanan...Kali nie kami ke sebuah pulau yg terbalik iaitu | | | | | V "BALIK PULAU" H...
-
Orang muda selalu bercakap mengenai cinta. Ada apa dengan cinta? Cinta digambarkan sebagai perasaan yang membangkitkan semangat, lantaran be...
-
HOlla Peeps, SILA BACA SAMPAI HABIS UNTUK ELAK LOST DARI TREK SEBENAR~ SATU KONSPIRASI ATAU KEBETULAN? Rasanya ramai yang dah sedar dan t...
-
setelah dipaksa rela oleh aini , akhirnya ezza join jugak giveaway ni :) ..u olls nak join?click here alamakk ,dia suruh pilih jenis kanta...
-
haha. kene buat asigment keje sekolah ni , ten things i love :) 1. bantal busuk -i can't sleep without that 2. clothes,dress,shirt,keme...
-
Assalamualaikum n Aloha!! nak join klik banner ya ^^ Dah lama bro Nasz x buat segmen..sambil2 berblogwalking nampak ade segmen baru..Aliaa j...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
HOlla Bloggers... Hobi menjadi sesuatu yang selalu kita buat.. dan buat sebab kita suka.. one of my hobby is watching movie.. owh, i love to...
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA ...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
HOlla Peeps, I got a new twitter friend (he's from India)who ask me where I am from? And I answered I'm from Malaysia. He's so ...
-
oke , ni bukan awek kilang bogel ,ni kembaq aku , nora danish ..eh .korang tak pasan ke muka aku ala2 nora danish ?hikkhikkk..heppp heppp ! ...
-
Dear Smokers, Please get a plastic bag and cover yourself whenever you want to start smoking to enable you to enjoy the smoke 100% by yourse...
-
HOlla Peeps, Selepai selesai berdoa, keluar dari pintu masjid, tengok kat rak kasut, " Eh, mana selipar aku? Hmm.. kena rembat lagi la...
-
HOlla Bloggers, "The Autobots learn of a Cybertronian spacecraft hidden on the Moon, and race against the Decepticons to reach it a...
Search This Blog
Followers
Blog Archive
-
▼
2010
(582)
-
▼
September
(41)
- 01.10.10 :)
- Live Update : Dari Hospital Besar Sultanah Bahiyah
- Makan Makan....
- I do Love you.
- I do Love you.
- Testing testing
- Posto Posto....
- Alhamdulillah dah lepas..
- Keadaan Terbaru Diriku...
- Iphone 3G VS 4G.....
- ..:JUM LAYAN CITE BANGANG JAP:...
- ...:exam week:....
- ...:kisah budak2 bangang tetelan 5 sen:....
- ....:Mr bean yang sengal:...
- Sepanjang Hari Raya :)
- Bila Kami Berkumpul :)
- Rumah Terbuka CintaWanie 2010...
- Meeeeeee........
- Exam........> Raya balik!
- > Cooler Than Me by Mike Posner
- Malam Raya.....
- Na Rasa ko pembalasan c paitung ! wakka
- Na Rasa ko pembalasan c paitung ! wakka
- Salam AidilFitri....
- Ucapan dah beri tinggal raya jer tinggal!
- My life are instrumental!
- MY BIRTHDAY !
- MY BIRTHDAY !
- Baju Raya Cik Wanie.....
- Pernah Terpikir?
- 2 Tahun, 2 Bulan, 2 Minggu & 2 Hari.......
- Ever been fell in love??
- Follwers.....
- MUET
- Duit Raya.....
- > Sekelip Mata ^_-
- Kembali Semula
- Home for 3 days only
- Lawatan Ke Tesco......
- Medical Check-Up....
- Malam yang bising!
-
▼
September
(41)
No comments:
Post a Comment