Saja test update blog tanpa menggunakan lappy kesayangan ;)
Aku gunakan "sihitam" sajok.....
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA
Popular Posts
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
Bila dah selesai semuanya kami meneruskan perjalanan...Kali nie kami ke sebuah pulau yg terbalik iaitu | | | | | V "BALIK PULAU" H...
-
Orang muda selalu bercakap mengenai cinta. Ada apa dengan cinta? Cinta digambarkan sebagai perasaan yang membangkitkan semangat, lantaran be...
-
HOlla Peeps, SILA BACA SAMPAI HABIS UNTUK ELAK LOST DARI TREK SEBENAR~ SATU KONSPIRASI ATAU KEBETULAN? Rasanya ramai yang dah sedar dan t...
-
setelah dipaksa rela oleh aini , akhirnya ezza join jugak giveaway ni :) ..u olls nak join?click here alamakk ,dia suruh pilih jenis kanta...
-
haha. kene buat asigment keje sekolah ni , ten things i love :) 1. bantal busuk -i can't sleep without that 2. clothes,dress,shirt,keme...
-
Assalamualaikum n Aloha!! nak join klik banner ya ^^ Dah lama bro Nasz x buat segmen..sambil2 berblogwalking nampak ade segmen baru..Aliaa j...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
HOlla Bloggers... Hobi menjadi sesuatu yang selalu kita buat.. dan buat sebab kita suka.. one of my hobby is watching movie.. owh, i love to...
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA ...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
HOlla Peeps, I got a new twitter friend (he's from India)who ask me where I am from? And I answered I'm from Malaysia. He's so ...
-
oke , ni bukan awek kilang bogel ,ni kembaq aku , nora danish ..eh .korang tak pasan ke muka aku ala2 nora danish ?hikkhikkk..heppp heppp ! ...
-
Dear Smokers, Please get a plastic bag and cover yourself whenever you want to start smoking to enable you to enjoy the smoke 100% by yourse...
-
HOlla Peeps, Selepai selesai berdoa, keluar dari pintu masjid, tengok kat rak kasut, " Eh, mana selipar aku? Hmm.. kena rembat lagi la...
-
HOlla Bloggers, "The Autobots learn of a Cybertronian spacecraft hidden on the Moon, and race against the Decepticons to reach it a...
Search This Blog
Followers
Blog Archive
-
▼
2010
(582)
-
▼
September
(41)
- 01.10.10 :)
- Live Update : Dari Hospital Besar Sultanah Bahiyah
- Makan Makan....
- I do Love you.
- I do Love you.
- Testing testing
- Posto Posto....
- Alhamdulillah dah lepas..
- Keadaan Terbaru Diriku...
- Iphone 3G VS 4G.....
- ..:JUM LAYAN CITE BANGANG JAP:...
- ...:exam week:....
- ...:kisah budak2 bangang tetelan 5 sen:....
- ....:Mr bean yang sengal:...
- Sepanjang Hari Raya :)
- Bila Kami Berkumpul :)
- Rumah Terbuka CintaWanie 2010...
- Meeeeeee........
- Exam........> Raya balik!
- > Cooler Than Me by Mike Posner
- Malam Raya.....
- Na Rasa ko pembalasan c paitung ! wakka
- Na Rasa ko pembalasan c paitung ! wakka
- Salam AidilFitri....
- Ucapan dah beri tinggal raya jer tinggal!
- My life are instrumental!
- MY BIRTHDAY !
- MY BIRTHDAY !
- Baju Raya Cik Wanie.....
- Pernah Terpikir?
- 2 Tahun, 2 Bulan, 2 Minggu & 2 Hari.......
- Ever been fell in love??
- Follwers.....
- MUET
- Duit Raya.....
- > Sekelip Mata ^_-
- Kembali Semula
- Home for 3 days only
- Lawatan Ke Tesco......
- Medical Check-Up....
- Malam yang bising!
-
▼
September
(41)
No comments:
Post a Comment