Naa.ini cerita tu lelaki sma tu pumpuan.hahha
kena ko pembalasan kn?sepa suru dulu time sa kapel sma tu exBf ko,ko sggp mau bunu dri mgugut la utk dpt dia balik.ckp sa perampas bf ko la pala! suma sa yg kena kasi blame..
tapuk2 lg kmu bcium2 time sis dia wedding kn?sedang kn sa msi kapel sma dia! mlepas rindu ka knun kmu tu??paling curang.
skg suda kmu kapel balik.bahagia ka kamu?break juga kn?
i still remember what the boy said to me "kalo sa suda ludah,sa x mau jilat blik".
hahaha ko tgk la skg.ko jilat balik juga kn?
urg mcm kmu mmg ptut dpt pmbalasan bha :)..pasangan truelove knun kn?mangkali la..patut la ko msg2 sa suru sa jga dia balik.knapa?ko boring?smpai sa mati pun sa x mau blik sma tu jantan x guna.waste my time ja..hahha tulung la.bnyk lg lelaki lain d luar.bukan ko ja.stakat dia pa la tuh?bgus buang parit la ..
na skg rsa la ko pa sa rasa dulu.bahagia kn knun kmu...
tgk la smpai mna ja kmu btahan.ckp mau kawin kn?hahha.
kmu dua la paling sa benci d dunia :))
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA
Popular Posts
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
Bila dah selesai semuanya kami meneruskan perjalanan...Kali nie kami ke sebuah pulau yg terbalik iaitu | | | | | V "BALIK PULAU" H...
-
Orang muda selalu bercakap mengenai cinta. Ada apa dengan cinta? Cinta digambarkan sebagai perasaan yang membangkitkan semangat, lantaran be...
-
HOlla Peeps, SILA BACA SAMPAI HABIS UNTUK ELAK LOST DARI TREK SEBENAR~ SATU KONSPIRASI ATAU KEBETULAN? Rasanya ramai yang dah sedar dan t...
-
setelah dipaksa rela oleh aini , akhirnya ezza join jugak giveaway ni :) ..u olls nak join?click here alamakk ,dia suruh pilih jenis kanta...
-
haha. kene buat asigment keje sekolah ni , ten things i love :) 1. bantal busuk -i can't sleep without that 2. clothes,dress,shirt,keme...
-
Assalamualaikum n Aloha!! nak join klik banner ya ^^ Dah lama bro Nasz x buat segmen..sambil2 berblogwalking nampak ade segmen baru..Aliaa j...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
HOlla Bloggers... Hobi menjadi sesuatu yang selalu kita buat.. dan buat sebab kita suka.. one of my hobby is watching movie.. owh, i love to...
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA ...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
HOlla Peeps, I got a new twitter friend (he's from India)who ask me where I am from? And I answered I'm from Malaysia. He's so ...
-
oke , ni bukan awek kilang bogel ,ni kembaq aku , nora danish ..eh .korang tak pasan ke muka aku ala2 nora danish ?hikkhikkk..heppp heppp ! ...
-
Dear Smokers, Please get a plastic bag and cover yourself whenever you want to start smoking to enable you to enjoy the smoke 100% by yourse...
-
HOlla Peeps, Selepai selesai berdoa, keluar dari pintu masjid, tengok kat rak kasut, " Eh, mana selipar aku? Hmm.. kena rembat lagi la...
-
HOlla Bloggers, "The Autobots learn of a Cybertronian spacecraft hidden on the Moon, and race against the Decepticons to reach it a...
Search This Blog
Followers
Blog Archive
-
▼
2010
(582)
-
▼
September
(41)
- 01.10.10 :)
- Live Update : Dari Hospital Besar Sultanah Bahiyah
- Makan Makan....
- I do Love you.
- I do Love you.
- Testing testing
- Posto Posto....
- Alhamdulillah dah lepas..
- Keadaan Terbaru Diriku...
- Iphone 3G VS 4G.....
- ..:JUM LAYAN CITE BANGANG JAP:...
- ...:exam week:....
- ...:kisah budak2 bangang tetelan 5 sen:....
- ....:Mr bean yang sengal:...
- Sepanjang Hari Raya :)
- Bila Kami Berkumpul :)
- Rumah Terbuka CintaWanie 2010...
- Meeeeeee........
- Exam........> Raya balik!
- > Cooler Than Me by Mike Posner
- Malam Raya.....
- Na Rasa ko pembalasan c paitung ! wakka
- Na Rasa ko pembalasan c paitung ! wakka
- Salam AidilFitri....
- Ucapan dah beri tinggal raya jer tinggal!
- My life are instrumental!
- MY BIRTHDAY !
- MY BIRTHDAY !
- Baju Raya Cik Wanie.....
- Pernah Terpikir?
- 2 Tahun, 2 Bulan, 2 Minggu & 2 Hari.......
- Ever been fell in love??
- Follwers.....
- MUET
- Duit Raya.....
- > Sekelip Mata ^_-
- Kembali Semula
- Home for 3 days only
- Lawatan Ke Tesco......
- Medical Check-Up....
- Malam yang bising!
-
▼
September
(41)
No comments:
Post a Comment