sedar x sedar dah 42 post aq da ngarut kt eleventx blogspot nie..haha.. thanks to everyone yg follow n read my blog.. try to post and share the best i can...
mane aq pat nama eleventx?
ok.. 1st of all, sbb aq suke nombor 11..
mayb sbb tarikh lahir aq 11 hb 5 kot.. haha
then translate jd eleven..
pastu nk kasi style tmbah x kt blkng..
jd elevenx...
pastu rsa something x best dlm sebutan nye,..
tup2 tmbah t kt blking eleven.. jadi la... eleventx..
knape x letak nama sndri je ek?
haha.. sbb ramai nama Syazwan kot.. haha
lagi satu klu korang prasan kt fb aq, ada tukar ejaan nama aq...
Saiazuan..
to make people easier to find my name.. thats all
owh plus coz i like Japan..
so cara sebutan nye cm nama jepun... wakakakaka xD
1st post aq kt dunia blog nie.. pd tarikh 6/8/09, untuk post brtajuk Blackout! Transform!
aq wt blog tuk post hasil karya seni aq(yg xde la seni sgt kot...)
but lama kelamaan.. rsa blog ni satu tmpt luahan some thing, share something, find something..
plus klu korang plasan lately aq gune bnyk kombinasi warna dlm blog aq (sejak bln november nie)..
all i can say is that, i like it.. ^^
p/s still need to find a mood to write a story about an unfortunate boy.. ctr pasal dak yg x abis2 trima nasib malang.. brgenre klaka, sedih, romance.. siap da wt poster lg.. wakaka..
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA
Popular Posts
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
Bila dah selesai semuanya kami meneruskan perjalanan...Kali nie kami ke sebuah pulau yg terbalik iaitu | | | | | V "BALIK PULAU" H...
-
Orang muda selalu bercakap mengenai cinta. Ada apa dengan cinta? Cinta digambarkan sebagai perasaan yang membangkitkan semangat, lantaran be...
-
HOlla Peeps, SILA BACA SAMPAI HABIS UNTUK ELAK LOST DARI TREK SEBENAR~ SATU KONSPIRASI ATAU KEBETULAN? Rasanya ramai yang dah sedar dan t...
-
setelah dipaksa rela oleh aini , akhirnya ezza join jugak giveaway ni :) ..u olls nak join?click here alamakk ,dia suruh pilih jenis kanta...
-
haha. kene buat asigment keje sekolah ni , ten things i love :) 1. bantal busuk -i can't sleep without that 2. clothes,dress,shirt,keme...
-
Assalamualaikum n Aloha!! nak join klik banner ya ^^ Dah lama bro Nasz x buat segmen..sambil2 berblogwalking nampak ade segmen baru..Aliaa j...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
HOlla Bloggers... Hobi menjadi sesuatu yang selalu kita buat.. dan buat sebab kita suka.. one of my hobby is watching movie.. owh, i love to...
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA ...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
HOlla Peeps, I got a new twitter friend (he's from India)who ask me where I am from? And I answered I'm from Malaysia. He's so ...
-
oke , ni bukan awek kilang bogel ,ni kembaq aku , nora danish ..eh .korang tak pasan ke muka aku ala2 nora danish ?hikkhikkk..heppp heppp ! ...
-
Dear Smokers, Please get a plastic bag and cover yourself whenever you want to start smoking to enable you to enjoy the smoke 100% by yourse...
-
HOlla Peeps, Selepai selesai berdoa, keluar dari pintu masjid, tengok kat rak kasut, " Eh, mana selipar aku? Hmm.. kena rembat lagi la...
-
HOlla Bloggers, "The Autobots learn of a Cybertronian spacecraft hidden on the Moon, and race against the Decepticons to reach it a...
Search This Blog
Followers
Blog Archive
-
▼
2010
(582)
-
▼
November
(52)
- > Rezeki2..
- u name it the title
- > Slamat Malam November
- > KDrama : My Fav Drama List
- > Kegilaan ku di FB dan Twitter pada pagi tadi
- > 49 view, not a bad start... ^^
- dear blog
- > Komik Tahun Lepas
- nothing special =)
- > Software yang aq guna dalam lappy
- We only young once, so let's play hardcore.
- > Plan Cuti Sem
- > Ads : ARE THERE 100,000 PEOPLE WHO CARE ENOUGH T...
- > FB Emoticon
- > What do you wish to be if you are to reborn again?
- > My Collection - Part 1
- > Movie Review : Harry Potter and the Deathly Hall...
- > Speed de Freak
- Random.
- > 42's
- > Masalah Tidur
- > Rekod Tanpa Kalah The Gunners
- > Hari Yang Sepi
- raya haji vs demam :)
- > Bahu oh Bahu
- > Just A Dream by Nelly
- > Movie Review : Megamind
- > why do i fbooking?
- 16.11.10-17.11.10 BLOGGY STICKED TOGETHER ==''
- REFORM **
- > Oh Lembu, Oh Kambing.. Smileeeeeee
- > Cuti2 Kontang
- OMAI THIS IS NOT GOOD
- saye rajin!
- no mood to write :(
- PSALM
- Statusku kini..
- Jom Nonton Wayang.....
- Dinner Dgn Artis
- B-Suite,Shopping & Makan Tgh Hari
- Si Pepel & Si Merah Bertemu
- Pearl View Hotel,Ayam Penyet & Mc D.....
- Travie Mccoy Billionaire
- Rindu Sama Blog.......
- apabila kelas cancel..
- aku xpenah paham....
- just started my new sem n hope :)
- Shopping Buat Yang Terakhir.....
- dear my blog :)
- Tiada Bekalan AyaQ.....
- Keluarga Merah.....
- Raya DiBulan Zulkaedah.....
-
▼
November
(52)

No comments:
Post a Comment