Salam Warahmatullah..
Pertama kali dalam sejarah aku yang CFSIIUM ni mengadakan cuti mid semester yang paling best iaitu cuti hanya 2 hari..
sepatutnya 7 hari cuti..tapi semester ni mungkin CFS dia nak buat kelainan sikit disebabkan oleh kemasukan budak2 baru.
aku rasa tu la sebabnye
Cuti 2 hari ni aku mengisi masa lapang aku dengan pergi shopping dekat Lowyat (beli cover keyboard je yang silicon tuh) iaitu pada hari sabtu..
oh yeah aku lupa..emm terima kasih kepada Adib yang sanggup belanja kami KFC (snack plate je), tu pun dah kenyang..syukur Alhamdulillah, rezeki yang Allah bagi jangan ditolak..
hari ahad pula aku mengisi masa aku dengan study Understanding Islam dan juga membuat assignment FIM yang aku dah mula pening disebabkan topik yang aku dapat ialah tentang Islamic Economic..yang paling susah kot..
Sekarang dah start kelas balik..huhu
minggu depan ialah exam midterm untuk subjek Understanding Islam..
minggu2 depan tu aku akan balik rumah!!
yey!!
x sabar aku!
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA
Popular Posts
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
Bila dah selesai semuanya kami meneruskan perjalanan...Kali nie kami ke sebuah pulau yg terbalik iaitu | | | | | V "BALIK PULAU" H...
-
hai sume.. :P ini sebenarnya blog lama saya. dulu lupe paswed, skarang dah tak lagi. :D okey, yang ini mmg saye buat public. kot2 ada yang b...
-
Assalamualaikum n Aloha! Hari ni merupakan hari yang indah dan bahagia yang Aliaa xkan lupa! Sangat happy! Dah lama dah add Tom Welling,akto...
-
mase aku 2 tahun.ape macam? comel? 1. sape lahir tahun 92, tak tgk cite dragon ball, x legend! 2. kalau perempuan, mesti suke cite sail...
-
Alahai,sejak kebelakangan nie,aku nie dah gian ngn ini: | | | | V ANGRY BIRDS Asal ada masa terluang saja,mulalah aku ngn mende alah nie kat...
-
Sempena menyambut ulangtahun GOMOFM yang pertama, pihak GOMOFM akan mengadakan satu pertandingan menulis karangan berkaitan GOMOFM.. jadi pa...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
HOlla Bloggers... Hobi menjadi sesuatu yang selalu kita buat.. dan buat sebab kita suka.. one of my hobby is watching movie.. owh, i love to...
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA ...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
oke , ni bukan awek kilang bogel ,ni kembaq aku , nora danish ..eh .korang tak pasan ke muka aku ala2 nora danish ?hikkhikkk..heppp heppp ! ...
-
Dear Smokers, Please get a plastic bag and cover yourself whenever you want to start smoking to enable you to enjoy the smoke 100% by yourse...
-
Dan dia bergegas ke Airport untuk menyampaikan Sayonara dan Hadiahnya kepada gadisnya, dengan harapan gadis itu mengingati dia..Jarak rumah ...
-
HOlla Peeps, JPJ Rookie : "WOI yang kat belakang tu, apasal KAU tak pakai seatbelt?" Mangsa 2 : "Saya ingat nak kena kelua...
-
HOlla Bloggers, "The Autobots learn of a Cybertronian spacecraft hidden on the Moon, and race against the Decepticons to reach it a...
Search This Blog
Followers
Blog Archive
-
▼
2010
(582)
-
▼
July
(98)
- Bila Bertemu.....
- Air Mineral
- Apa Nie???
- Don't know what to say..
- The girl with the runaway heart.
- Rutin Harian CW......
- Mengejutkan CW....
- Lunch Utk Hari Ini.....
- Jalan-Jalan Tesco...
- YEy!!!
- > Give it A Call
- Hari Selasa yg Lite2 Jer....
- So yes, I know, I should be shot.I feel horrible, ...
- Haish..
- Diari Hari Isninku....
- Caitlin
- ...:bertudung ke kelas:...
- Malan Nisfu Syaaban
- Lalala...
- Nak Masak Apa Yer???
- Down Down Down..
- ..:i'm not a perfect person,but just trying to be ...
- If You..
- Bosan!!!!!
- ...:i'm happy with pink:.....
- ...:berblogging lgii:.....
- Batang Buruk....
- Syair Abu Sufyan B Haris setelah kewafatan Baginda...
- Bekerja Di Rumah....
- Product to promote..
- Exam...
- Mempersembahkan......
- How come??
- Study Week!
- Teladan untuk semua
- Rahsia Tarikh Lahir Anda!!
- bermula jadi budak kolej!
- bermula jadi budak kolej!
- Sakit Lagik.....
- Si Hitamku....
- Yang Mana Satu....
- Kuching,Sarawak....
- What You Waiting For.....
- Be More Focussed!!
- I Miss You!
- Bihun Sup Org Sakit.....
- Cuti Midsem yang paling best dan yang terbaik!
- Tercapai Jugak....
- Relieve as the pain is gone!
- Pusat ooo Pusat.....
- Anonymous......
- Headache.
- Demam Malam
- Pain of speaking and chewing
- Kari Kepala Ikan.....
- Hong Kong, King Kong
- -Kepala Ikan Jenahak-
- Damn Feelings
- Rindu Pasar Malam Changlun..
- *Iras Siapa Yer*
- -Kuih Batang Buruk-
- Change of time
- Dugaan ALLAH S.W.T....
- Tembam...
- SAY THE LAST GOODBYE TO JACLYN LO :)to my sista ja...
- SAY THE LAST GOODBYE TO JACLYN LO :)to my sista ja...
- Sahabat & Kawan
- DejaVu!
- Unbreak My Heart....
- Truxicated
- Kasut Tumit Tinggi....
- Sotong Ajaib
- -Happy Birthday Dad-
- Korea Here I Come!!!!
- Sales Sales
- Sedeyyyyyy
- -Gout-
- Arghhh!!!
- -Hadiah Birthday Lagik???-
- -Happy Belated Birthday Ecah-
- So I have been pretty damn useless over the past w...
- Sedih dan Geli Hati
- -Entah.....-
- Aktiviti Video.......
- Being a Program Manager..
- -Makan2 di Teratak Cik Wanie-
- WHAT !!!!
- -BreakLunch-
- I'm In Love.....
- Treatment...
- My glasses is back to normal!!!
- -Kami Berpisah Jua-
- -Durian Balik Pulau-
- -Jalan-Jalan di Pagi Hari-
- -Celebrate Birthday Pak Tam-
- Fiesta Food
- -Gurney Plaza-
- Menuju ke Pulau Pinang:)
-
▼
July
(98)
No comments:
Post a Comment