Salam Warahmatullah
Today story its about moral values..
ermm I think..
Have you ever been treated unfairly but just for one single mistake??
Have you ever been treated unfairly but just for one words/sentences?
Well today I want to make a stand!
PLEASE TREAT ME SPECIAL, AND I WILL TREAT YOU SPECIAL
PLEASE TREAT ME EQUALLY, AND I WILL TREAT YOU EQUALLY
SO YOU WILL FIND HAPPINESS IN YOUR LIFE! ^_^
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA
Popular Posts
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
Bila dah selesai semuanya kami meneruskan perjalanan...Kali nie kami ke sebuah pulau yg terbalik iaitu | | | | | V "BALIK PULAU" H...
-
Assalamualaikum n Aloha! Hari ni merupakan hari yang indah dan bahagia yang Aliaa xkan lupa! Sangat happy! Dah lama dah add Tom Welling,akto...
-
mase aku 2 tahun.ape macam? comel? 1. sape lahir tahun 92, tak tgk cite dragon ball, x legend! 2. kalau perempuan, mesti suke cite sail...
-
Alahai,sejak kebelakangan nie,aku nie dah gian ngn ini: | | | | V ANGRY BIRDS Asal ada masa terluang saja,mulalah aku ngn mende alah nie kat...
-
hai sume.. :P ini sebenarnya blog lama saya. dulu lupe paswed, skarang dah tak lagi. :D okey, yang ini mmg saye buat public. kot2 ada yang b...
-
HOlla Peeps, Synopsis : After destroying one Horcrux and discovering the significance of the three Deathly Hallows , Harry, Ron and Hermio...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
HOlla Bloggers... Hobi menjadi sesuatu yang selalu kita buat.. dan buat sebab kita suka.. one of my hobby is watching movie.. owh, i love to...
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA ...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
oke , ni bukan awek kilang bogel ,ni kembaq aku , nora danish ..eh .korang tak pasan ke muka aku ala2 nora danish ?hikkhikkk..heppp heppp ! ...
-
Dan dia bergegas ke Airport untuk menyampaikan Sayonara dan Hadiahnya kepada gadisnya, dengan harapan gadis itu mengingati dia..Jarak rumah ...
-
HOlla Peeps, JPJ Rookie : "WOI yang kat belakang tu, apasal KAU tak pakai seatbelt?" Mangsa 2 : "Saya ingat nak kena kelua...
-
HOlla Bloggers, "The Autobots learn of a Cybertronian spacecraft hidden on the Moon, and race against the Decepticons to reach it a...
-
HOlla Peeps, MAD Deal of the Day: RM715 instead of RM2060 for 3N Penang-Phuket-Krabi-Penang Holiday aboard Superstar Libra Star Cruise inclu...
Search This Blog
Followers
Blog Archive
-
▼
2010
(582)
-
▼
July
(98)
- Bila Bertemu.....
- Air Mineral
- Apa Nie???
- Don't know what to say..
- The girl with the runaway heart.
- Rutin Harian CW......
- Mengejutkan CW....
- Lunch Utk Hari Ini.....
- Jalan-Jalan Tesco...
- YEy!!!
- > Give it A Call
- Hari Selasa yg Lite2 Jer....
- So yes, I know, I should be shot.I feel horrible, ...
- Haish..
- Diari Hari Isninku....
- Caitlin
- ...:bertudung ke kelas:...
- Malan Nisfu Syaaban
- Lalala...
- Nak Masak Apa Yer???
- Down Down Down..
- ..:i'm not a perfect person,but just trying to be ...
- If You..
- Bosan!!!!!
- ...:i'm happy with pink:.....
- ...:berblogging lgii:.....
- Batang Buruk....
- Syair Abu Sufyan B Haris setelah kewafatan Baginda...
- Bekerja Di Rumah....
- Product to promote..
- Exam...
- Mempersembahkan......
- How come??
- Study Week!
- Teladan untuk semua
- Rahsia Tarikh Lahir Anda!!
- bermula jadi budak kolej!
- bermula jadi budak kolej!
- Sakit Lagik.....
- Si Hitamku....
- Yang Mana Satu....
- Kuching,Sarawak....
- What You Waiting For.....
- Be More Focussed!!
- I Miss You!
- Bihun Sup Org Sakit.....
- Cuti Midsem yang paling best dan yang terbaik!
- Tercapai Jugak....
- Relieve as the pain is gone!
- Pusat ooo Pusat.....
- Anonymous......
- Headache.
- Demam Malam
- Pain of speaking and chewing
- Kari Kepala Ikan.....
- Hong Kong, King Kong
- -Kepala Ikan Jenahak-
- Damn Feelings
- Rindu Pasar Malam Changlun..
- *Iras Siapa Yer*
- -Kuih Batang Buruk-
- Change of time
- Dugaan ALLAH S.W.T....
- Tembam...
- SAY THE LAST GOODBYE TO JACLYN LO :)to my sista ja...
- SAY THE LAST GOODBYE TO JACLYN LO :)to my sista ja...
- Sahabat & Kawan
- DejaVu!
- Unbreak My Heart....
- Truxicated
- Kasut Tumit Tinggi....
- Sotong Ajaib
- -Happy Birthday Dad-
- Korea Here I Come!!!!
- Sales Sales
- Sedeyyyyyy
- -Gout-
- Arghhh!!!
- -Hadiah Birthday Lagik???-
- -Happy Belated Birthday Ecah-
- So I have been pretty damn useless over the past w...
- Sedih dan Geli Hati
- -Entah.....-
- Aktiviti Video.......
- Being a Program Manager..
- -Makan2 di Teratak Cik Wanie-
- WHAT !!!!
- -BreakLunch-
- I'm In Love.....
- Treatment...
- My glasses is back to normal!!!
- -Kami Berpisah Jua-
- -Durian Balik Pulau-
- -Jalan-Jalan di Pagi Hari-
- -Celebrate Birthday Pak Tam-
- Fiesta Food
- -Gurney Plaza-
- Menuju ke Pulau Pinang:)
-
▼
July
(98)
No comments:
Post a Comment