Salam Warahmatullah..
Semester 1 10/11 is nearly over and its 1 weeks left till holiday and 3 weeks holiday before coming back to a new semester.
But for me, I'll have 2 month of holiday before entering the main campus Gombak to pursue majoring in Engineering (I don't know what major yet).
Now I started to miss the old days in CFS IIUM, the good and bad moment we went through together.
I started to miss some people as well..huhu..
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA
Popular Posts
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
Ini khas buat warga Utara,especially di area Alor Setar.... Nampak x gambar kat bawah nie??? | | | | | V Tau kan pic apa nie?? HiHiHi Memand...
-
Bila dah selesai semuanya kami meneruskan perjalanan...Kali nie kami ke sebuah pulau yg terbalik iaitu | | | | | V "BALIK PULAU" H...
-
Orang muda selalu bercakap mengenai cinta. Ada apa dengan cinta? Cinta digambarkan sebagai perasaan yang membangkitkan semangat, lantaran be...
-
HOlla Bloggers, "The Autobots learn of a Cybertronian spacecraft hidden on the Moon, and race against the Decepticons to reach it a...
-
setelah dipaksa rela oleh aini , akhirnya ezza join jugak giveaway ni :) ..u olls nak join?click here alamakk ,dia suruh pilih jenis kanta...
-
Cuti sekolah akn menjelang tiba...Biasalah aku kan wedding planner,makanya nak kena mula bz ngn persiapan ngn klien2 yg dah booking kat SnS ...
-
haha. kene buat asigment keje sekolah ni , ten things i love :) 1. bantal busuk -i can't sleep without that 2. clothes,dress,shirt,keme...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
HOlla Bloggers... Hobi menjadi sesuatu yang selalu kita buat.. dan buat sebab kita suka.. one of my hobby is watching movie.. owh, i love to...
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA ...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
HOlla Peeps, I got a new twitter friend (he's from India)who ask me where I am from? And I answered I'm from Malaysia. He's so ...
-
oke , ni bukan awek kilang bogel ,ni kembaq aku , nora danish ..eh .korang tak pasan ke muka aku ala2 nora danish ?hikkhikkk..heppp heppp ! ...
-
HOlla Peeps, Selepai selesai berdoa, keluar dari pintu masjid, tengok kat rak kasut, " Eh, mana selipar aku? Hmm.. kena rembat lagi la...
-
HOlla Bloggers, "The Autobots learn of a Cybertronian spacecraft hidden on the Moon, and race against the Decepticons to reach it a...
-
tommorow 15-05-2011 is our anniversary for five month. but,theres nothing that i can do,we already broke up. i don't know what the mista...
Search This Blog
Followers
Blog Archive
-
▼
2010
(582)
-
▼
August
(45)
- Dapat Pulang Akhirnya......
- Kehadiran dia.....
- Tadadedum..
- Hari Yang Menakutkan CW....
- Ubat Cuci Peyut......
- Kereta Baru CW.....
- How I wish...
- Check -In Hospital.....
- > tips : Bumptop, apps Desktop Environment
- aku dah kluar......
- Terlepas....
- Don't regret
- WHAT???
- Akhirnya CW.......
- Kepci Idamanku Selalu....
- Keputusan Ujian Darah....
- X Sedap Hati.....
- M.A.L.A.S.......
- Heart & Iftar
- > Selamat Brpuasa Kepada Semua Umat Islam Seluruh ...
- Keadaan Terkini....
- Daun apa???
- The Ultimate Beachwear
- Keindahan Sebelum Ramadhan....
- Ramadhan
- Finally...
- Ucapan Salam Ramadhan.......
- Komen Ini.....
- Dugaan Apakah Ini???
- Penyakit SLE
- Minum Petang:)
- Loner in this world :)
- Holiday Luck
- Hey2 ^^
- Katil Baru:)
- Minggu Terakhir..
- Homemade Chocolate.....
- Mohon Maaf....
- Stop Limit Yourself and Get Your Ass Moving..
- Rawatan Lagik....
- Zaman Persekolahan.....
- Qana'ah
- Alhamdulillah my plan worked!
- THE PETER SUCK :D
- THE PETER SUCK :D
-
▼
August
(45)
No comments:
Post a Comment