Salam Warahmatullah..
Apa dah nak jadi la..
Start minggu ni aku dah terlepas 2 kali untuk bersahur..huhu
Semalam la yang startnya, tidur dah ok pukul 1 macam tu, sedar je tengok2 dah pukul 5.45am, last skali sambung tidur blik je la..haha..
yang hari ni punya pun sama cuma bangun lewat sikit pukul 6.00am..haha..
tp alhamdulillah la semalam perut tak meragam, tak rasa2 nak makan..disebabkan malam tu aku makan banyak o0..nak tau?..hari tu aku keluar outing, pergi la makan pizza, boleh tahan la dpat gak 3 keping.
malam tu ada lagi makanan, bubur lambuk, bihun goreng, bubur hitam..peh macam2 lagi la..
perut aku asyik nak makan ja malam tu walaupun dah tau dah penuh tapi nak makan gak
aku rasa sebab tu aku tak bangun sahur..huhu
yang hari ni pula, disebabkan malam tadi pun aku makan banyak gak la..mula2 makan iftar kat masjid, balik dari terawih, lepas terawih tu ada moreh, makan lagi..masuk je bilik kawan aku ajak makan bubur lambuk..
hahaha..memang aku telan habis la..
sorry to say, malam2 memang aku akan lapar cepat, aku pun tak tau perut aku cerna macam mana makanan tu..tapi mengikut kajian WAKTU KITA TIDUR BADAN KITA AKAN MEMBAKAR DEKAT 20 KALORI. Setiap saat ke, minit ke, jam ke, tu aku tak tau la..jadi okay la kalau nak makan malam2..haha
cepat sikit bakar kalori tu..
lagi satu, Chemistry kelas remedial yang sepatutnya diadakan pada hari isnin dan juga khamis pukul 7am sampai 8am..
memang confirm aku tak pergi, sebab aku nak tido lagi..haha..kelas tu dah start lama dah, dah 3 minggu dah, tapi satu kelas tu pun aku tak pernah pergi lagi..hehe
anyway bermula hari ini, aku berazam supaya dapat bangun awal (dapat masak awal!) dan juga untuk pergi ke kelas remedial kimia..huhu
InsyaAllah..
:))
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA
Popular Posts
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
Bila dah selesai semuanya kami meneruskan perjalanan...Kali nie kami ke sebuah pulau yg terbalik iaitu | | | | | V "BALIK PULAU" H...
-
Orang muda selalu bercakap mengenai cinta. Ada apa dengan cinta? Cinta digambarkan sebagai perasaan yang membangkitkan semangat, lantaran be...
-
HOlla Peeps, SILA BACA SAMPAI HABIS UNTUK ELAK LOST DARI TREK SEBENAR~ SATU KONSPIRASI ATAU KEBETULAN? Rasanya ramai yang dah sedar dan t...
-
setelah dipaksa rela oleh aini , akhirnya ezza join jugak giveaway ni :) ..u olls nak join?click here alamakk ,dia suruh pilih jenis kanta...
-
haha. kene buat asigment keje sekolah ni , ten things i love :) 1. bantal busuk -i can't sleep without that 2. clothes,dress,shirt,keme...
-
Assalamualaikum n Aloha!! nak join klik banner ya ^^ Dah lama bro Nasz x buat segmen..sambil2 berblogwalking nampak ade segmen baru..Aliaa j...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
HOlla Bloggers... Hobi menjadi sesuatu yang selalu kita buat.. dan buat sebab kita suka.. one of my hobby is watching movie.. owh, i love to...
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA ...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
HOlla Peeps, I got a new twitter friend (he's from India)who ask me where I am from? And I answered I'm from Malaysia. He's so ...
-
oke , ni bukan awek kilang bogel ,ni kembaq aku , nora danish ..eh .korang tak pasan ke muka aku ala2 nora danish ?hikkhikkk..heppp heppp ! ...
-
Dear Smokers, Please get a plastic bag and cover yourself whenever you want to start smoking to enable you to enjoy the smoke 100% by yourse...
-
HOlla Peeps, Selepai selesai berdoa, keluar dari pintu masjid, tengok kat rak kasut, " Eh, mana selipar aku? Hmm.. kena rembat lagi la...
-
HOlla Bloggers, "The Autobots learn of a Cybertronian spacecraft hidden on the Moon, and race against the Decepticons to reach it a...
Search This Blog
Followers
Blog Archive
-
▼
2010
(582)
-
▼
August
(45)
- Dapat Pulang Akhirnya......
- Kehadiran dia.....
- Tadadedum..
- Hari Yang Menakutkan CW....
- Ubat Cuci Peyut......
- Kereta Baru CW.....
- How I wish...
- Check -In Hospital.....
- > tips : Bumptop, apps Desktop Environment
- aku dah kluar......
- Terlepas....
- Don't regret
- WHAT???
- Akhirnya CW.......
- Kepci Idamanku Selalu....
- Keputusan Ujian Darah....
- X Sedap Hati.....
- M.A.L.A.S.......
- Heart & Iftar
- > Selamat Brpuasa Kepada Semua Umat Islam Seluruh ...
- Keadaan Terkini....
- Daun apa???
- The Ultimate Beachwear
- Keindahan Sebelum Ramadhan....
- Ramadhan
- Finally...
- Ucapan Salam Ramadhan.......
- Komen Ini.....
- Dugaan Apakah Ini???
- Penyakit SLE
- Minum Petang:)
- Loner in this world :)
- Holiday Luck
- Hey2 ^^
- Katil Baru:)
- Minggu Terakhir..
- Homemade Chocolate.....
- Mohon Maaf....
- Stop Limit Yourself and Get Your Ass Moving..
- Rawatan Lagik....
- Zaman Persekolahan.....
- Qana'ah
- Alhamdulillah my plan worked!
- THE PETER SUCK :D
- THE PETER SUCK :D
-
▼
August
(45)
No comments:
Post a Comment