Skg nie aku dan mama berada dlm keadaan tidak shat.. Mama masih lagi demam + batuk2 + sakit kepala.. Dan aku pula dah start demam + sakit perut hingga menyebabkan bila buang air besar pasti akn berdarah.. Adoilah x larat sudah nak kluar masuk toilet dah nie... Ia mengganggu masa tido aku.. Mcm smlm 6x kluar masuk,sampai jadi letey dibuatnya...
Harap2 cepatlah sembuh sbb musim kawin akn menjelang tiba dah nie... Kang ttangguh plak jadinya...
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA
Popular Posts
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
Bila dah selesai semuanya kami meneruskan perjalanan...Kali nie kami ke sebuah pulau yg terbalik iaitu | | | | | V "BALIK PULAU" H...
-
Orang muda selalu bercakap mengenai cinta. Ada apa dengan cinta? Cinta digambarkan sebagai perasaan yang membangkitkan semangat, lantaran be...
-
HOlla Peeps, SILA BACA SAMPAI HABIS UNTUK ELAK LOST DARI TREK SEBENAR~ SATU KONSPIRASI ATAU KEBETULAN? Rasanya ramai yang dah sedar dan t...
-
setelah dipaksa rela oleh aini , akhirnya ezza join jugak giveaway ni :) ..u olls nak join?click here alamakk ,dia suruh pilih jenis kanta...
-
haha. kene buat asigment keje sekolah ni , ten things i love :) 1. bantal busuk -i can't sleep without that 2. clothes,dress,shirt,keme...
-
Assalamualaikum n Aloha!! nak join klik banner ya ^^ Dah lama bro Nasz x buat segmen..sambil2 berblogwalking nampak ade segmen baru..Aliaa j...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
HOlla Bloggers... Hobi menjadi sesuatu yang selalu kita buat.. dan buat sebab kita suka.. one of my hobby is watching movie.. owh, i love to...
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA ...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
HOlla Peeps, I got a new twitter friend (he's from India)who ask me where I am from? And I answered I'm from Malaysia. He's so ...
-
oke , ni bukan awek kilang bogel ,ni kembaq aku , nora danish ..eh .korang tak pasan ke muka aku ala2 nora danish ?hikkhikkk..heppp heppp ! ...
-
Dear Smokers, Please get a plastic bag and cover yourself whenever you want to start smoking to enable you to enjoy the smoke 100% by yourse...
-
HOlla Peeps, Selepai selesai berdoa, keluar dari pintu masjid, tengok kat rak kasut, " Eh, mana selipar aku? Hmm.. kena rembat lagi la...
-
HOlla Bloggers, "The Autobots learn of a Cybertronian spacecraft hidden on the Moon, and race against the Decepticons to reach it a...
Search This Blog
Followers
Blog Archive
-
▼
2011
(1075)
-
▼
January
(77)
- .we win the best moment.
- Stress!
- Stress!
- busy itu ape?
- Songket Putih
- impian ku . .
- rest your mind,chill chilok wif me(^_^)
- Bila dua beranak sakit
- > Lama kot
- FUCKIN WORRIES NOW =_='
- FUCKIN WORRIES NOW =_='
- Giliran Cik Wanie Demam
- Privacy....
- Bila Mama Cik Wanie Demam....
- New hair :)
- New hair :)
- We must learn to live together as sisters or peris...
- Live :klinik kesihatan
- Alamat email pls!!!
- Sambut Hari Lahir....
- Testing
- Perlukan Bantuan Kalian...
- Dating Reramai....
- Bila Bersama Mereka....
- bila mamai!
- Kelahiran Baru 2011...
- Tahun 2011 nie byk tempat yg aku plan nak pegi ber...
- its not PMS , its me.
- Kad Jemputan....
- advised for u. . .
- JOM GEGAR!GEGAR!
- Cuti-Cuti Cik Wanie.....
- Demam.....
- Filem Seram 2011
- BORING YET SURPRISING
- Sambutan Hari Lahir....
- dem!
- Pusing2 Pulau....
- BBQ Di Penang...
- kuroyi.com
- Giggling my butt out.
- Promosi SnS AngguN
- Roti Pita CintaWanie
- Kapitan,Penang...
- Guess Collection...
- Makan Makan Makan....
- Quote :)
- Faith Malady
- Mood Sayu
- > Rules To Be A SWINDLE
- goosey.
- Majlis Perkahwinan Lagik....
- Laksa Ikan SekoQ....
- 08.01.11
- Cinta Buta....
- Manjakan Diri....
- -everything is plastic, everyone gonna die--This V...
- Filem The Tourist...
- Fuckin'missing my home :(
- Fuckin'missing my home :(
- Ke Majlis Perkahwinan.....
- Cuci - Cuci...
- Perjumpaan Keluarga.....
- Lagi makan2 bersama Cik Wanie
- DISORGANIZED. RANDOM.
- Wajah2 Sengal Cik Wanie
- mimpi . . . .?
- Majlis PerkahwinanHernani & Hafizan
- katakan shantek!:)
- 累着的写
- Restoran Bunga Naga,Jitra
- Layan Movie 2010.....
- im not ready to get hurted for second times :)
- im not ready to get hurted for second times :)
- 31.12.2010
- Penat....
- kawin-kawin
-
▼
January
(77)
No comments:
Post a Comment