Salam semua,
Disini Cik Wanie nak minta jasa baik kwn2 Cik Wanie supaya dpt tinggalkan alamat email di ruangan komen nie yer.. Sbb lps nie Cik Wanie akn privatekan blog Cik Wanie... Terima kasih...
Nota kaki~byk sgt yg kaki "kepochi"....
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA
Popular Posts
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
Bila dah selesai semuanya kami meneruskan perjalanan...Kali nie kami ke sebuah pulau yg terbalik iaitu | | | | | V "BALIK PULAU" H...
-
Assalamualaikum n Aloha! Hari ni merupakan hari yang indah dan bahagia yang Aliaa xkan lupa! Sangat happy! Dah lama dah add Tom Welling,akto...
-
mase aku 2 tahun.ape macam? comel? 1. sape lahir tahun 92, tak tgk cite dragon ball, x legend! 2. kalau perempuan, mesti suke cite sail...
-
Alahai,sejak kebelakangan nie,aku nie dah gian ngn ini: | | | | V ANGRY BIRDS Asal ada masa terluang saja,mulalah aku ngn mende alah nie kat...
-
hai sume.. :P ini sebenarnya blog lama saya. dulu lupe paswed, skarang dah tak lagi. :D okey, yang ini mmg saye buat public. kot2 ada yang b...
-
HOlla Peeps, Synopsis : After destroying one Horcrux and discovering the significance of the three Deathly Hallows , Harry, Ron and Hermio...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
HOlla Bloggers... Hobi menjadi sesuatu yang selalu kita buat.. dan buat sebab kita suka.. one of my hobby is watching movie.. owh, i love to...
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA ...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
oke , ni bukan awek kilang bogel ,ni kembaq aku , nora danish ..eh .korang tak pasan ke muka aku ala2 nora danish ?hikkhikkk..heppp heppp ! ...
-
Dan dia bergegas ke Airport untuk menyampaikan Sayonara dan Hadiahnya kepada gadisnya, dengan harapan gadis itu mengingati dia..Jarak rumah ...
-
HOlla Peeps, JPJ Rookie : "WOI yang kat belakang tu, apasal KAU tak pakai seatbelt?" Mangsa 2 : "Saya ingat nak kena kelua...
-
HOlla Bloggers, "The Autobots learn of a Cybertronian spacecraft hidden on the Moon, and race against the Decepticons to reach it a...
-
HOlla Peeps, MAD Deal of the Day: RM715 instead of RM2060 for 3N Penang-Phuket-Krabi-Penang Holiday aboard Superstar Libra Star Cruise inclu...
Search This Blog
Followers
Blog Archive
-
▼
2011
(1075)
-
▼
January
(77)
- .we win the best moment.
- Stress!
- Stress!
- busy itu ape?
- Songket Putih
- impian ku . .
- rest your mind,chill chilok wif me(^_^)
- Bila dua beranak sakit
- > Lama kot
- FUCKIN WORRIES NOW =_='
- FUCKIN WORRIES NOW =_='
- Giliran Cik Wanie Demam
- Privacy....
- Bila Mama Cik Wanie Demam....
- New hair :)
- New hair :)
- We must learn to live together as sisters or peris...
- Live :klinik kesihatan
- Alamat email pls!!!
- Sambut Hari Lahir....
- Testing
- Perlukan Bantuan Kalian...
- Dating Reramai....
- Bila Bersama Mereka....
- bila mamai!
- Kelahiran Baru 2011...
- Tahun 2011 nie byk tempat yg aku plan nak pegi ber...
- its not PMS , its me.
- Kad Jemputan....
- advised for u. . .
- JOM GEGAR!GEGAR!
- Cuti-Cuti Cik Wanie.....
- Demam.....
- Filem Seram 2011
- BORING YET SURPRISING
- Sambutan Hari Lahir....
- dem!
- Pusing2 Pulau....
- BBQ Di Penang...
- kuroyi.com
- Giggling my butt out.
- Promosi SnS AngguN
- Roti Pita CintaWanie
- Kapitan,Penang...
- Guess Collection...
- Makan Makan Makan....
- Quote :)
- Faith Malady
- Mood Sayu
- > Rules To Be A SWINDLE
- goosey.
- Majlis Perkahwinan Lagik....
- Laksa Ikan SekoQ....
- 08.01.11
- Cinta Buta....
- Manjakan Diri....
- -everything is plastic, everyone gonna die--This V...
- Filem The Tourist...
- Fuckin'missing my home :(
- Fuckin'missing my home :(
- Ke Majlis Perkahwinan.....
- Cuci - Cuci...
- Perjumpaan Keluarga.....
- Lagi makan2 bersama Cik Wanie
- DISORGANIZED. RANDOM.
- Wajah2 Sengal Cik Wanie
- mimpi . . . .?
- Majlis PerkahwinanHernani & Hafizan
- katakan shantek!:)
- 累着的写
- Restoran Bunga Naga,Jitra
- Layan Movie 2010.....
- im not ready to get hurted for second times :)
- im not ready to get hurted for second times :)
- 31.12.2010
- Penat....
- kawin-kawin
-
▼
January
(77)
No comments:
Post a Comment