Koleksi utk SNS ANGGUN... Songket bunga penuh berwarna putih... Silalah ke butik kami atau hubungi saya -
Cik Wanie (0125224553)
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA
Popular Posts
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
Bila dah selesai semuanya kami meneruskan perjalanan...Kali nie kami ke sebuah pulau yg terbalik iaitu | | | | | V "BALIK PULAU" H...
-
Assalamualaikum n Aloha! Hari ni merupakan hari yang indah dan bahagia yang Aliaa xkan lupa! Sangat happy! Dah lama dah add Tom Welling,akto...
-
mase aku 2 tahun.ape macam? comel? 1. sape lahir tahun 92, tak tgk cite dragon ball, x legend! 2. kalau perempuan, mesti suke cite sail...
-
Alahai,sejak kebelakangan nie,aku nie dah gian ngn ini: | | | | V ANGRY BIRDS Asal ada masa terluang saja,mulalah aku ngn mende alah nie kat...
-
hai sume.. :P ini sebenarnya blog lama saya. dulu lupe paswed, skarang dah tak lagi. :D okey, yang ini mmg saye buat public. kot2 ada yang b...
-
HOlla Peeps, Synopsis : After destroying one Horcrux and discovering the significance of the three Deathly Hallows , Harry, Ron and Hermio...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
HOlla Bloggers... Hobi menjadi sesuatu yang selalu kita buat.. dan buat sebab kita suka.. one of my hobby is watching movie.. owh, i love to...
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA ...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
oke , ni bukan awek kilang bogel ,ni kembaq aku , nora danish ..eh .korang tak pasan ke muka aku ala2 nora danish ?hikkhikkk..heppp heppp ! ...
-
Dan dia bergegas ke Airport untuk menyampaikan Sayonara dan Hadiahnya kepada gadisnya, dengan harapan gadis itu mengingati dia..Jarak rumah ...
-
HOlla Peeps, JPJ Rookie : "WOI yang kat belakang tu, apasal KAU tak pakai seatbelt?" Mangsa 2 : "Saya ingat nak kena kelua...
-
HOlla Bloggers, "The Autobots learn of a Cybertronian spacecraft hidden on the Moon, and race against the Decepticons to reach it a...
-
HOlla Peeps, MAD Deal of the Day: RM715 instead of RM2060 for 3N Penang-Phuket-Krabi-Penang Holiday aboard Superstar Libra Star Cruise inclu...
Search This Blog
Followers
Blog Archive
-
▼
2011
(1075)
-
▼
January
(77)
- .we win the best moment.
- Stress!
- Stress!
- busy itu ape?
- Songket Putih
- impian ku . .
- rest your mind,chill chilok wif me(^_^)
- Bila dua beranak sakit
- > Lama kot
- FUCKIN WORRIES NOW =_='
- FUCKIN WORRIES NOW =_='
- Giliran Cik Wanie Demam
- Privacy....
- Bila Mama Cik Wanie Demam....
- New hair :)
- New hair :)
- We must learn to live together as sisters or peris...
- Live :klinik kesihatan
- Alamat email pls!!!
- Sambut Hari Lahir....
- Testing
- Perlukan Bantuan Kalian...
- Dating Reramai....
- Bila Bersama Mereka....
- bila mamai!
- Kelahiran Baru 2011...
- Tahun 2011 nie byk tempat yg aku plan nak pegi ber...
- its not PMS , its me.
- Kad Jemputan....
- advised for u. . .
- JOM GEGAR!GEGAR!
- Cuti-Cuti Cik Wanie.....
- Demam.....
- Filem Seram 2011
- BORING YET SURPRISING
- Sambutan Hari Lahir....
- dem!
- Pusing2 Pulau....
- BBQ Di Penang...
- kuroyi.com
- Giggling my butt out.
- Promosi SnS AngguN
- Roti Pita CintaWanie
- Kapitan,Penang...
- Guess Collection...
- Makan Makan Makan....
- Quote :)
- Faith Malady
- Mood Sayu
- > Rules To Be A SWINDLE
- goosey.
- Majlis Perkahwinan Lagik....
- Laksa Ikan SekoQ....
- 08.01.11
- Cinta Buta....
- Manjakan Diri....
- -everything is plastic, everyone gonna die--This V...
- Filem The Tourist...
- Fuckin'missing my home :(
- Fuckin'missing my home :(
- Ke Majlis Perkahwinan.....
- Cuci - Cuci...
- Perjumpaan Keluarga.....
- Lagi makan2 bersama Cik Wanie
- DISORGANIZED. RANDOM.
- Wajah2 Sengal Cik Wanie
- mimpi . . . .?
- Majlis PerkahwinanHernani & Hafizan
- katakan shantek!:)
- 累着的写
- Restoran Bunga Naga,Jitra
- Layan Movie 2010.....
- im not ready to get hurted for second times :)
- im not ready to get hurted for second times :)
- 31.12.2010
- Penat....
- kawin-kawin
-
▼
January
(77)
No comments:
Post a Comment