Percubaan 1,2,3 ;)
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA
Popular Posts
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
Bila dah selesai semuanya kami meneruskan perjalanan...Kali nie kami ke sebuah pulau yg terbalik iaitu | | | | | V "BALIK PULAU" H...
-
Orang muda selalu bercakap mengenai cinta. Ada apa dengan cinta? Cinta digambarkan sebagai perasaan yang membangkitkan semangat, lantaran be...
-
HOlla Peeps, SILA BACA SAMPAI HABIS UNTUK ELAK LOST DARI TREK SEBENAR~ SATU KONSPIRASI ATAU KEBETULAN? Rasanya ramai yang dah sedar dan t...
-
setelah dipaksa rela oleh aini , akhirnya ezza join jugak giveaway ni :) ..u olls nak join?click here alamakk ,dia suruh pilih jenis kanta...
-
haha. kene buat asigment keje sekolah ni , ten things i love :) 1. bantal busuk -i can't sleep without that 2. clothes,dress,shirt,keme...
-
Assalamualaikum n Aloha!! nak join klik banner ya ^^ Dah lama bro Nasz x buat segmen..sambil2 berblogwalking nampak ade segmen baru..Aliaa j...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
HOlla Bloggers... Hobi menjadi sesuatu yang selalu kita buat.. dan buat sebab kita suka.. one of my hobby is watching movie.. owh, i love to...
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA ...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
HOlla Peeps, I got a new twitter friend (he's from India)who ask me where I am from? And I answered I'm from Malaysia. He's so ...
-
oke , ni bukan awek kilang bogel ,ni kembaq aku , nora danish ..eh .korang tak pasan ke muka aku ala2 nora danish ?hikkhikkk..heppp heppp ! ...
-
Dear Smokers, Please get a plastic bag and cover yourself whenever you want to start smoking to enable you to enjoy the smoke 100% by yourse...
-
HOlla Peeps, Selepai selesai berdoa, keluar dari pintu masjid, tengok kat rak kasut, " Eh, mana selipar aku? Hmm.. kena rembat lagi la...
-
HOlla Bloggers, "The Autobots learn of a Cybertronian spacecraft hidden on the Moon, and race against the Decepticons to reach it a...
Search This Blog
Followers
Blog Archive
-
▼
2011
(1075)
-
▼
January
(77)
- .we win the best moment.
- Stress!
- Stress!
- busy itu ape?
- Songket Putih
- impian ku . .
- rest your mind,chill chilok wif me(^_^)
- Bila dua beranak sakit
- > Lama kot
- FUCKIN WORRIES NOW =_='
- FUCKIN WORRIES NOW =_='
- Giliran Cik Wanie Demam
- Privacy....
- Bila Mama Cik Wanie Demam....
- New hair :)
- New hair :)
- We must learn to live together as sisters or peris...
- Live :klinik kesihatan
- Alamat email pls!!!
- Sambut Hari Lahir....
- Testing
- Perlukan Bantuan Kalian...
- Dating Reramai....
- Bila Bersama Mereka....
- bila mamai!
- Kelahiran Baru 2011...
- Tahun 2011 nie byk tempat yg aku plan nak pegi ber...
- its not PMS , its me.
- Kad Jemputan....
- advised for u. . .
- JOM GEGAR!GEGAR!
- Cuti-Cuti Cik Wanie.....
- Demam.....
- Filem Seram 2011
- BORING YET SURPRISING
- Sambutan Hari Lahir....
- dem!
- Pusing2 Pulau....
- BBQ Di Penang...
- kuroyi.com
- Giggling my butt out.
- Promosi SnS AngguN
- Roti Pita CintaWanie
- Kapitan,Penang...
- Guess Collection...
- Makan Makan Makan....
- Quote :)
- Faith Malady
- Mood Sayu
- > Rules To Be A SWINDLE
- goosey.
- Majlis Perkahwinan Lagik....
- Laksa Ikan SekoQ....
- 08.01.11
- Cinta Buta....
- Manjakan Diri....
- -everything is plastic, everyone gonna die--This V...
- Filem The Tourist...
- Fuckin'missing my home :(
- Fuckin'missing my home :(
- Ke Majlis Perkahwinan.....
- Cuci - Cuci...
- Perjumpaan Keluarga.....
- Lagi makan2 bersama Cik Wanie
- DISORGANIZED. RANDOM.
- Wajah2 Sengal Cik Wanie
- mimpi . . . .?
- Majlis PerkahwinanHernani & Hafizan
- katakan shantek!:)
- 累着的写
- Restoran Bunga Naga,Jitra
- Layan Movie 2010.....
- im not ready to get hurted for second times :)
- im not ready to get hurted for second times :)
- 31.12.2010
- Penat....
- kawin-kawin
-
▼
January
(77)
No comments:
Post a Comment