oh teddy bear,i miss u la..jahat ba darling sy ni tidak mau kasi balik sudah..teda suda kawan sy mau tidur malam ni..ada pn patung kici ja..c pooh..tp tiapa la..dady dia juga yang jga ni..c ODEY ! wakkaka..siap dia tu kalo kasi biar2 ni teddy.sy ambil balik kalo dia jahat !..now,my darling bawa dia p pitas..i miss them..menyesal sy tidak ikut dorang p pitas oh..tp nasib sy p tambunan juga ..seksa sy suda la d pitas teda line..mcmana mau contact dia ni...tetau bila dia balik :(..nnt kalo sy balik UA mna lg dpt jmpa dia..ishh
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA
Popular Posts
-
assalamualaikum . erghh..kenyang . baru lepas dinner . :) lantas sesudah dinner , makan cepat-cepat nasib baek tak tercekik je,,terus ezza l...
-
Malam Jumaat yg lps,kami berpotluck di rumah salah seorang sahabat kami iaitu dirumah Marlisa...Sepatutnya ada beberapa org lagi yg join,tap...
-
Dah kenyang mkn,si Angga bawak kami jln2 lagi....Kali nie kami ke Cihampelas Walk ....Tempatnya biasa saja mcm kat KL,tempat anak2 muda lepa...
-
HOlla Peeps, MAD Deal of the Day: RM715 instead of RM2060 for 3N Penang-Phuket-Krabi-Penang Holiday aboard Superstar Libra Star Cruise inclu...
-
Ini khas buat warga Utara,especially di area Alor Setar.... Nampak x gambar kat bawah nie??? | | | | | V Tau kan pic apa nie?? HiHiHi Memand...
-
Pada hari Jumaat (8hb Julai 2011) ,berangkatlah kami dua beranak...Kami naik flight dari Penang direct ke Singapore....So dari AS,drive dan ...
-
oh teddy bear,i miss u la..jahat ba darling sy ni tidak mau kasi balik sudah..teda suda kawan sy mau tidur malam ni..ada pn patung kici ja.....
-
I went to the school this morning for a reason to have a date with my English teacher, it's hard to believe that i was actually being se...
-
Tajuknya tue mcm aku nie tgh mengandung plak kan....Padahal aku nie x kawin lagi okeh.... HaHaHa... Beberapa hari yg lps,aku dok tulislah ka...
-
HOlla Peeps, saiazuan blog -zuan- p.s : can anyone tell me how to overcome error 502? Any tips on how to avoid it? i have done clearing coo...
sy rindu ni bear sy :(
oh teddy bear,i miss u la..jahat ba darling sy ni tidak mau kasi balik sudah..teda suda kawan sy mau tidur malam ni..ada pn patung kici ja..c pooh..tp tiapa la..dady dia juga yang jga ni..c ODEY ! wakkaka..siap dia tu kalo kasi biar2 ni teddy.sy ambil balik kalo dia jahat !..now,my darling bawa dia p pitas..i miss them..menyesal sy tidak ikut dorang p pitas oh..tp nasib sy p tambunan juga ..seksa sy suda la d pitas teda line..mcmana mau contact dia ni...tetau bila dia balik :(..nnt kalo sy balik UA mna lg dpt jmpa dia..ishh
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
HOlla Bloggers... Hobi menjadi sesuatu yang selalu kita buat.. dan buat sebab kita suka.. one of my hobby is watching movie.. owh, i love to...
-
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA ...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
HOlla Peeps, I got a new twitter friend (he's from India)who ask me where I am from? And I answered I'm from Malaysia. He's so ...
-
oke , ni bukan awek kilang bogel ,ni kembaq aku , nora danish ..eh .korang tak pasan ke muka aku ala2 nora danish ?hikkhikkk..heppp heppp ! ...
-
oh teddy bear,i miss u la..jahat ba darling sy ni tidak mau kasi balik sudah..teda suda kawan sy mau tidur malam ni..ada pn patung kici ja.....
-
Dah kenyang mkn,si Angga bawak kami jln2 lagi....Kali nie kami ke Cihampelas Walk ....Tempatnya biasa saja mcm kat KL,tempat anak2 muda lepa...
-
HOlla Peeps, MAD Deal of the Day: RM715 instead of RM2060 for 3N Penang-Phuket-Krabi-Penang Holiday aboard Superstar Libra Star Cruise inclu...
-
tommorow 15-05-2011 is our anniversary for five month. but,theres nothing that i can do,we already broke up. i don't know what the mista...
-
HOlla Peeps, Aksi bomba selepas rusuhan di Tottenham Aku baru mendapat berita yang di London: Pihak Polis Britain telah menahan lebih 100 i...
Search This Blog
Followers
Blog Archive
-
▼
2011
(1075)
-
▼
June
(207)
- > Berlabuhlah Tirai June
- conteng-conteng
- SEMPENA ULANGTAHUN PERTAMA GOMOFM
- > Lets Race!!!!
- CB GOMOFM BERWAJAH BARU
- curang ke tak ? arghhhhhhh,,curang itu sangat bagus..
- > Tech Thursday : It May Work, and May Not Work
- Udara pagi ditepi pantai....
- Bersarapan di Banglo....
- > Aku Dan Alexa : Part 1
- wordless wednesday 5 # new mrs potatoo...wtf ?
- > Movie Review : Transformers : Dark of the Moon
- Malam Di Batu Feringhi....
- Israk dan Mikraj....
- These few days.
- perbezaan antara batuk dan batok !
- diPersisiran Pantai....
- Gulai Tempoyak Chicken Chop!!
- Kata smiley CB Gomo FM akan bertukar
- Wajah-Wajah Cik Wanie
- Kedai Macam-Macam is Opening Now!
- SAYA.....
- diaaa ........ lelaki kecik ituuuuuuuu....
- > ATWR Comic : #3 Transformers dan Blog
- Kedai Macam-Macam
- Hati Gembira....
- Lone Pine,Penang
- ohh ,baru aku tahu randy pangalila dengan irwan sh...
- > Upcoming July
- dont mess with your stupid hobby
- > Ada Antara Korang Join Ni Tak???
- awak menang maharaja dpt 350 k,,saya menang tilawa...
- " Bang , jom g jalan jalan "
- Cuti aku biasa2 ja...
- Al-fatihah......
- > Bukan Rezeki
- 台湾之旅 真累人
- Unplanned
- adakah choki-choki halal ?
- BILA SI ANAK BERBLOG.. SI AYAH dan IBU
- > Aku WOW!!! di Tengah Malam
- Apom Polkadot.....
- SEGMEN SIMPLE : MY WISH ...
- ini sangat penting ,tiada yang penting selain ini!
- saya hanya menegur: aaron aziz :)
- spontaneous thursday # 2 ==>>desire
- Nak Masak Apa Hari Ni??
- Bermulalah Cabaran.....
- aku puassss!ah ahh ahh
- > List Blog : AKU PROMOSI KAU PROMOSI AKU
- > AKU PROMOSI KAU PROMOSI AKU
- wordless wednesday 4#sehati sejiwaaa..wtf ?
- AKU PROMOSI KAU PROMOSI AKU
- > Keywords???
- Fotorama ^^
- private party : the engagement
- > Again
- > Review : Top Rated Movie
- kenali artis baru<======ten items you can't live w...
- Rindu Semua......
- > Kepeningan Penyu
- period pain
- > Ads : Saya Menang Kereta
- I Love You. Like a fat kids love ice-cream.
- More about me.
- > Movie Review : List
- > Movie Review : Green Lantern
- Lelaki "GAJAH"
- Segmen Simple: Saya Sayang Ayah....
- lemak yang tidak di undangg..whaddaaafuuuuuu**
- Makan Angin Bersama GENKCORNER
- > Kelainan
- badan kecil , nafsu macam gajah
- > Sebulan Dah KOt???
- Gangguan Jin melalui Telefon!
- Review Dan Menang Wang Tunai Dari Blog 2DayBlogger...
- Welcome to My Biodata Inspired by Finie Ramos
- > Lupaka Nora Elena, Fokus ke Maharaja Lawak
- Keningau Bundles.
- 3 minutes shawl hana tajima+dian pelangi
- > Ads : DiGi Opera Mini 2 LB
- > Jom Pi Masjid
- Segmen Simple: Kalaulah....
- Berhenti Menulis........
- kenali artis baru<======ten wishes
- RENDANG OPAH DALAM KENANGAN
- > Aq Tak Ada Ilmu Hacking : Sayonara Nora Elena
- spontaneous thursday# 1
- this is what we called " KAWAN SEJATI"
- Hari ni kul 4 petang DJ Omey akan ade kan pertand...
- Contest AKu Sayang Dia ^^
- 3 Tahun Sudah....
- Azrijohan,aku ialah Fatimah Aliaa ^^
- > Khas Untuk Anda
- > Gerhana Bulan Live
- Oblong Oh Oblong!!
- > Harap Membantu
- buffering..loadingg...pending....
- > Wordless Wednesday #5 : ATWR part2 (promote)
- wordless wednesday 3# demam nora elena..wtf ?
- > Wordless Wednesday #4 : ATWR part1 (promote)
- > Wordless Wednesday #3 Gangster
- aliaapunyabelog berwajah baru ^^
- Bagaimana Nak Mengatasinya????
- Nora Elena...
- > Wordless Wednesday #2 : My Pupil
- > Wordless Wednesday?
- wordless wednesday2# semakin meningkat usia semaki...
- I can be clumsy and foolish when i'm with you and ...
- > Movie Review : Super 8
- Goreng jer...^^
- > Movie Review : KL Gangster
- malam ni karoke di gomo fm
- Buat warga Utara.....
- camera sy telah diculik !
- childishness O.o
- childishness O.o
- hadiah dari Ina Syazrina
- ustzah pilihan
- Hazama juara terakhir Akademi Fantasia
- > Geram
- Baju Raya....
- Dj Pak Dolah & Isteri
- > Dah Puas?
- We had a sweet time.
- > 456 Nakama!!!
- pic anak Miss Lady(anis)
- > Top Post (Until 12 June 2011)
-
▼
June
(207)
No comments:
Post a Comment