assalamualaikumm ...amacam hari ahad korang ?ohhsemmm tak ? dating cmne ? arghhh ,mesti korang dok sedap melantak meatball ikea kann ? takpon menghirup kuah spageti dan melantak pizza laju2....demm , tak pon sedang bersuka suki ke penang mcm si supplier carrot saya :),, demmm...ari ahad yang boringg..dah laa ujann...
ari ni , mama saya masak rendang hati ayamm ..rasa cm nak raya dah ,sedap je ezza ratah tanpa mempedulikan lemak yang bakal berkumpul di badan..ekekekekeke..tadi borak punya borak ngn family ,ezza pon saje la dok tanya sejarah nenek moyang duluu..yelahhhhhhh , bukan senang ,atok ,cucu nak lepak sesama kan ..
ohhh,rupa2nya,family ezza sangat unikk dan ONE MESIA.. mana tak nya, sebelah mak ,ayah atuk cina muslim ,and ayah opah india muslim..nahh,dapat anak,cindian ..turun kecucu ,family paksu je kot mewarisi keturunan cina tu ...kitorang mewarisi warne kulit..hahaha..sebelah abah pulak , ayah arwah atok datang dari indon ,bugisss...and nenek pure malay . memandangkan genetik ezza kuat belah abh,jadi muka saling tak tumpah macam abah...ezza tahu laa yang abah ezza ni dulu keturunan bugis, tapi takk tahu lak dr indon ..hahaah..
nway ,nak terima kaseh bebanyak sangat2 kat nenek tok moyang duluu kerana berhijrah kemalaysiaaa,,kalau takkkkkk .........jadi minah indon laaaa akuuuuuuuuu wehhhhhhh.......tapi nyesal gak ,mana lahh tahuuu , randy pangalila dengan irwan shah tu sepupu aku keee?ekekekeke..tak pon luna maya , aril peterpan keee...tak ponn perdana menteri merekaaa tu pok sedara ezza...amboiii...nak hot je engkau! hahahaha,..
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA
Popular Posts
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
Bila dah selesai semuanya kami meneruskan perjalanan...Kali nie kami ke sebuah pulau yg terbalik iaitu | | | | | V "BALIK PULAU" H...
-
Orang muda selalu bercakap mengenai cinta. Ada apa dengan cinta? Cinta digambarkan sebagai perasaan yang membangkitkan semangat, lantaran be...
-
HOlla Peeps, SILA BACA SAMPAI HABIS UNTUK ELAK LOST DARI TREK SEBENAR~ SATU KONSPIRASI ATAU KEBETULAN? Rasanya ramai yang dah sedar dan t...
-
setelah dipaksa rela oleh aini , akhirnya ezza join jugak giveaway ni :) ..u olls nak join?click here alamakk ,dia suruh pilih jenis kanta...
-
haha. kene buat asigment keje sekolah ni , ten things i love :) 1. bantal busuk -i can't sleep without that 2. clothes,dress,shirt,keme...
-
Assalamualaikum n Aloha!! nak join klik banner ya ^^ Dah lama bro Nasz x buat segmen..sambil2 berblogwalking nampak ade segmen baru..Aliaa j...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
HOlla Bloggers... Hobi menjadi sesuatu yang selalu kita buat.. dan buat sebab kita suka.. one of my hobby is watching movie.. owh, i love to...
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA ...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
HOlla Peeps, I got a new twitter friend (he's from India)who ask me where I am from? And I answered I'm from Malaysia. He's so ...
-
oke , ni bukan awek kilang bogel ,ni kembaq aku , nora danish ..eh .korang tak pasan ke muka aku ala2 nora danish ?hikkhikkk..heppp heppp ! ...
-
Dear Smokers, Please get a plastic bag and cover yourself whenever you want to start smoking to enable you to enjoy the smoke 100% by yourse...
-
HOlla Peeps, Selepai selesai berdoa, keluar dari pintu masjid, tengok kat rak kasut, " Eh, mana selipar aku? Hmm.. kena rembat lagi la...
-
HOlla Bloggers, "The Autobots learn of a Cybertronian spacecraft hidden on the Moon, and race against the Decepticons to reach it a...
Search This Blog
Followers
Blog Archive
-
▼
2011
(1075)
-
▼
June
(207)
- > Berlabuhlah Tirai June
- conteng-conteng
- SEMPENA ULANGTAHUN PERTAMA GOMOFM
- > Lets Race!!!!
- CB GOMOFM BERWAJAH BARU
- curang ke tak ? arghhhhhhh,,curang itu sangat bagus..
- > Tech Thursday : It May Work, and May Not Work
- Udara pagi ditepi pantai....
- Bersarapan di Banglo....
- > Aku Dan Alexa : Part 1
- wordless wednesday 5 # new mrs potatoo...wtf ?
- > Movie Review : Transformers : Dark of the Moon
- Malam Di Batu Feringhi....
- Israk dan Mikraj....
- These few days.
- perbezaan antara batuk dan batok !
- diPersisiran Pantai....
- Gulai Tempoyak Chicken Chop!!
- Kata smiley CB Gomo FM akan bertukar
- Wajah-Wajah Cik Wanie
- Kedai Macam-Macam is Opening Now!
- SAYA.....
- diaaa ........ lelaki kecik ituuuuuuuu....
- > ATWR Comic : #3 Transformers dan Blog
- Kedai Macam-Macam
- Hati Gembira....
- Lone Pine,Penang
- ohh ,baru aku tahu randy pangalila dengan irwan sh...
- > Upcoming July
- dont mess with your stupid hobby
- > Ada Antara Korang Join Ni Tak???
- awak menang maharaja dpt 350 k,,saya menang tilawa...
- " Bang , jom g jalan jalan "
- Cuti aku biasa2 ja...
- Al-fatihah......
- > Bukan Rezeki
- 台湾之旅 真累人
- Unplanned
- adakah choki-choki halal ?
- BILA SI ANAK BERBLOG.. SI AYAH dan IBU
- > Aku WOW!!! di Tengah Malam
- Apom Polkadot.....
- SEGMEN SIMPLE : MY WISH ...
- ini sangat penting ,tiada yang penting selain ini!
- saya hanya menegur: aaron aziz :)
- spontaneous thursday # 2 ==>>desire
- Nak Masak Apa Hari Ni??
- Bermulalah Cabaran.....
- aku puassss!ah ahh ahh
- > List Blog : AKU PROMOSI KAU PROMOSI AKU
- > AKU PROMOSI KAU PROMOSI AKU
- wordless wednesday 4#sehati sejiwaaa..wtf ?
- AKU PROMOSI KAU PROMOSI AKU
- > Keywords???
- Fotorama ^^
- private party : the engagement
- > Again
- > Review : Top Rated Movie
- kenali artis baru<======ten items you can't live w...
- Rindu Semua......
- > Kepeningan Penyu
- period pain
- > Ads : Saya Menang Kereta
- I Love You. Like a fat kids love ice-cream.
- More about me.
- > Movie Review : List
- > Movie Review : Green Lantern
- Lelaki "GAJAH"
- Segmen Simple: Saya Sayang Ayah....
- lemak yang tidak di undangg..whaddaaafuuuuuu**
- Makan Angin Bersama GENKCORNER
- > Kelainan
- badan kecil , nafsu macam gajah
- > Sebulan Dah KOt???
- Gangguan Jin melalui Telefon!
- Review Dan Menang Wang Tunai Dari Blog 2DayBlogger...
- Welcome to My Biodata Inspired by Finie Ramos
- > Lupaka Nora Elena, Fokus ke Maharaja Lawak
- Keningau Bundles.
- 3 minutes shawl hana tajima+dian pelangi
- > Ads : DiGi Opera Mini 2 LB
- > Jom Pi Masjid
- Segmen Simple: Kalaulah....
- Berhenti Menulis........
- kenali artis baru<======ten wishes
- RENDANG OPAH DALAM KENANGAN
- > Aq Tak Ada Ilmu Hacking : Sayonara Nora Elena
- spontaneous thursday# 1
- this is what we called " KAWAN SEJATI"
- Hari ni kul 4 petang DJ Omey akan ade kan pertand...
- Contest AKu Sayang Dia ^^
- 3 Tahun Sudah....
- Azrijohan,aku ialah Fatimah Aliaa ^^
- > Khas Untuk Anda
- > Gerhana Bulan Live
- Oblong Oh Oblong!!
- > Harap Membantu
- buffering..loadingg...pending....
- > Wordless Wednesday #5 : ATWR part2 (promote)
- wordless wednesday 3# demam nora elena..wtf ?
- > Wordless Wednesday #4 : ATWR part1 (promote)
- > Wordless Wednesday #3 Gangster
- aliaapunyabelog berwajah baru ^^
- Bagaimana Nak Mengatasinya????
- Nora Elena...
- > Wordless Wednesday #2 : My Pupil
- > Wordless Wednesday?
- wordless wednesday2# semakin meningkat usia semaki...
- I can be clumsy and foolish when i'm with you and ...
- > Movie Review : Super 8
- Goreng jer...^^
- > Movie Review : KL Gangster
- malam ni karoke di gomo fm
- Buat warga Utara.....
- camera sy telah diculik !
- childishness O.o
- childishness O.o
- hadiah dari Ina Syazrina
- ustzah pilihan
- Hazama juara terakhir Akademi Fantasia
- > Geram
- Baju Raya....
- Dj Pak Dolah & Isteri
- > Dah Puas?
- We had a sweet time.
- > 456 Nakama!!!
- pic anak Miss Lady(anis)
- > Top Post (Until 12 June 2011)
-
▼
June
(207)


No comments:
Post a Comment