Popular Posts

Baju Raya....


Salam hari Senin semua....Pekabar?Alahai rindunya ngn blog....Skg nie kurang skit berblogging,al maklumlah musim cuti sekolah kan....So bz lah skit ngn SNS ANGGUN....
HiHiHi....
Sedar x sedar kita dah masuk bulan Rejab kan,maknanya x lama lagi kita akn berpuasa lah kan...So bila ckp pasal puasa,tentu akn ingat hari raya...Dan bila ingat hari raya,pasti akn ingat "BAJU RAYA" bukan.....
So korang dah mula tempah baju raya ke?Apa tema utk raya thn nie?Kalau aku,alhamdullilah semuanya dah selesai ...(lps nie x payah fikir pasal baju lagi)....Tema??? Merah & PePeL....
HaHaHa....

|

|

|

|

|

V


Ini ialah kain yg aku beli beberapa bulan yg lps.....
(teringin nak pakai kain jenis cotton)
Ari tue masa pi Bandung,lupa nak beli bbyk sbb kat sana murah giler kain jenis mcm nie....

|

|

|

|

|

V


Taraaaaaaaaaaa.....
Dah siap sudah....Ia siap bulan lps....Bolelah dipakai dihari lebaran nanti
HiHiHi

|

|

|

|

|

V


Yang nie plak aku beli kat Bandung beberapa bulan lps....

So skg nie dah ada 3 pasang sudah baju raya....Lps nie mau cari kasut & beg tgn raya plak....Thn nie aku nak raya sakan sbb last year aku x dpt beraya kerana aku "terlantar diatas katil" saja...Makanya thn nie aku nak beraya seraya rayanya...
HiHiHi

Nota kaki~ Raya2 jugak,puasa ganti dah ganti ke blum?LaLaLa


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive