Marilah kita renung-renungkan bersama...
-Bila seronok, aku cari....pasanganku
-Bila sedih, aku cari....Mak
-Bila berjaya, aku ceritakan pada....pasanganku
-Bila gagal, aku ceritakan pada....Mak
-Bila bahagia, aku peluk erat....pasanganku
-Bila berduka, aku peluk erat.....Emakku
-Bila nak bercuti, aku bawa....pasanganku
-Bila sibuk, aku hantar anak ke rumah....Mak
-Bila sambut valentine.. Aku bagi hadiah pada pasanganku
-Bila sambut hari ibu...aku cuma dapat ucapkan "Selamat Hari Ibu"
-Selalu.. aku ingat pasanganku
-Selalu.. Mak ingat kat aku
-Bila-bila.. . aku akan talipon pasanganku
-Entah bila... aku nak talipon Mak
-Selalu...aku belikan hadiah untuk pasanganku
-Entah bila... aku nak belikan hadiah untuk Emak
-Renungkan:
-"Kalau kau sudah habis belajar dan berkerja...
-bolehkah kau kirim wang untuk Mak?
-Mak bukan nak banyak... lima puluh ringgit sebulan pun cukuplah".
-Berderai air mata jika kita mendengarnya. .......
-Tapi kalau Mak sudah tiada....... ....
-MAKKKKK...RINDU MAK.... RINDU SANGAT....
-Berapa ramai yang sanggup menyuapkan ibunya.....
-berapa ramai yang sanggup mencuci muntah ibunya.....
-berapa ramai yang sanggup. mengantikan lampin ibunya.....
-berapa ramai yang sanggup..... membersihkan najis ibunya...... . .
-berapa ramai yang sanggup..... .. membuang ulat dan membersihkan luka kudis ibunya....
-berapa ramai yang sanggup berhenti kerja untuk menjaga ibunya.....
-Dan akhir sekali berapa ramai yang sembahyang JENAZAHibunya......
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA
Popular Posts
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
Bila dah selesai semuanya kami meneruskan perjalanan...Kali nie kami ke sebuah pulau yg terbalik iaitu | | | | | V "BALIK PULAU" H...
-
hai sume.. :P ini sebenarnya blog lama saya. dulu lupe paswed, skarang dah tak lagi. :D okey, yang ini mmg saye buat public. kot2 ada yang b...
-
Assalamualaikum n Aloha! Hari ni merupakan hari yang indah dan bahagia yang Aliaa xkan lupa! Sangat happy! Dah lama dah add Tom Welling,akto...
-
mase aku 2 tahun.ape macam? comel? 1. sape lahir tahun 92, tak tgk cite dragon ball, x legend! 2. kalau perempuan, mesti suke cite sail...
-
Alahai,sejak kebelakangan nie,aku nie dah gian ngn ini: | | | | V ANGRY BIRDS Asal ada masa terluang saja,mulalah aku ngn mende alah nie kat...
-
Sempena menyambut ulangtahun GOMOFM yang pertama, pihak GOMOFM akan mengadakan satu pertandingan menulis karangan berkaitan GOMOFM.. jadi pa...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
HOlla Bloggers... Hobi menjadi sesuatu yang selalu kita buat.. dan buat sebab kita suka.. one of my hobby is watching movie.. owh, i love to...
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA ...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
oke , ni bukan awek kilang bogel ,ni kembaq aku , nora danish ..eh .korang tak pasan ke muka aku ala2 nora danish ?hikkhikkk..heppp heppp ! ...
-
Dear Smokers, Please get a plastic bag and cover yourself whenever you want to start smoking to enable you to enjoy the smoke 100% by yourse...
-
Dan dia bergegas ke Airport untuk menyampaikan Sayonara dan Hadiahnya kepada gadisnya, dengan harapan gadis itu mengingati dia..Jarak rumah ...
-
HOlla Peeps, JPJ Rookie : "WOI yang kat belakang tu, apasal KAU tak pakai seatbelt?" Mangsa 2 : "Saya ingat nak kena kelua...
-
HOlla Bloggers, "The Autobots learn of a Cybertronian spacecraft hidden on the Moon, and race against the Decepticons to reach it a...
Search This Blog
Followers
Blog Archive
-
▼
2010
(582)
-
▼
June
(81)
- Mid Semester Exam
- -Santai Di Sns Anggun-
- -Makan Durian-
- Kerepek Mak Teh....
- "Our Victory comes with our knowledge"
- -Hari Ketiga-
- -Hari Kedua-
- I got a terrible symptoms...
- Alamak!!! Dapat Award...
- -Late Dinner-
- Penang---> Taiping-->Alor Setar
- Bila....
- -Dpt Hadiah Birthday Lagikkk-
- Ermm...
- Trip to Melaka[Last part]
- Trip to Melaka[Part II]
- Trip to Melaka [Part I]
- -HP punya pasal-
- Mari Solat Jemaah!!
- 2 place in 1 day
- FRAUD
- -Nurul Ikan Bakar-
- Queensbay Mall......
- Happy!!
- Award!
- -check in hotel-
- Dush!!!!
- EBAY
- -Pan Mutiara Restaurant-
- Ceremony
- -Berjaya Hotel-
- Ideologi Dunia
- ^huh^
- -Bercuti Lagik-
- -Sebab2 Dilarang Bercinta Dengan Suami Org-
- Bila Cik Wanie Demam......
- Blog Updated & Reconstructed
- -T3TAMU SNS ANGGUN-
- Simple Girl. Simple Post
- If you think your day is bad day read this!
- Hidden Imam: Al-Imam Al-Mahdi (May Allah hastens h...
- -Terkenangkan Kisah Lalu-
- -Hanya Diriku Untuk Dirimu-
- -Kerja SNS ANGGUN bermula-
- -Makan Seafood-
- First accomplishment!!
- -Suka Suki-
- -GambaQ Kontroversi???-
- -Sepetang Bersama Mereka-
- -Ke Lauttt-
- sa sambung sikul..yeaahhhh!! hahahha
- sa sambung sikul..yeaahhhh!! hahahha
- -Yang Terakhir-
- Kerang BakaQQQ
- Ebay Love
- First move on my brain!!
- -Lagi Wajah Cik Wanie-
- -Kelebihan Bulan Rejab-
- -LETEY-
- Trip to Bukit Cahaya/Bukit Cerakah, Shah Alam
- -Sotong Goreng Tepung-
- -Cuti Sudah Abis-
- I feel bored of my schedule!!!!
- -Keadaan Terkini-
- Bad Weather & Giveaway winner
- Tugas Sns Anggun....
- Hospital Kerajaan & Swasta
- Hari Yang Meletihkan....
- Diari oh diari:)
- KO BARU LA!
- KO BARU LA!
- -Arabic Night-
- The Weeks Outfit's
- -Lagenda Budak Setan-
- Mengimbau Kenangan....
- -Luahan Hati-
- Bila Cik Wanie Sakittttt....
- -Kuala Perlis-
- -Tugas Cik Wanie-
- -Makan Lagikkkk-
- Blog giveaway!!
-
▼
June
(81)
No comments:
Post a Comment