Salam Warahmatullah..
This post supposed to be posted yesterday on sunday morning..
but I waked up late so I didn't have the chance..
Let me tell you something..
Does A.Ludfy know that I .....?
or by any chance he is mistaken me for someone else?
When he asked me that, I felt surprised and just shaking my head "no"
I couldn't say anything coz if he knows then I'll be finish..HAHA
so to keep it the way I am., I just keep quiet..
The truth has finally revealed to only 2 person, but I don't want the rest to know then my privacy will be questioned all the time..LOL..
thats all, Thanks
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA
Popular Posts
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
Bila dah selesai semuanya kami meneruskan perjalanan...Kali nie kami ke sebuah pulau yg terbalik iaitu | | | | | V "BALIK PULAU" H...
-
hai sume.. :P ini sebenarnya blog lama saya. dulu lupe paswed, skarang dah tak lagi. :D okey, yang ini mmg saye buat public. kot2 ada yang b...
-
Assalamualaikum n Aloha! Hari ni merupakan hari yang indah dan bahagia yang Aliaa xkan lupa! Sangat happy! Dah lama dah add Tom Welling,akto...
-
mase aku 2 tahun.ape macam? comel? 1. sape lahir tahun 92, tak tgk cite dragon ball, x legend! 2. kalau perempuan, mesti suke cite sail...
-
Alahai,sejak kebelakangan nie,aku nie dah gian ngn ini: | | | | V ANGRY BIRDS Asal ada masa terluang saja,mulalah aku ngn mende alah nie kat...
-
Sempena menyambut ulangtahun GOMOFM yang pertama, pihak GOMOFM akan mengadakan satu pertandingan menulis karangan berkaitan GOMOFM.. jadi pa...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
HOlla Bloggers... Hobi menjadi sesuatu yang selalu kita buat.. dan buat sebab kita suka.. one of my hobby is watching movie.. owh, i love to...
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA ...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
oke , ni bukan awek kilang bogel ,ni kembaq aku , nora danish ..eh .korang tak pasan ke muka aku ala2 nora danish ?hikkhikkk..heppp heppp ! ...
-
Dear Smokers, Please get a plastic bag and cover yourself whenever you want to start smoking to enable you to enjoy the smoke 100% by yourse...
-
Dan dia bergegas ke Airport untuk menyampaikan Sayonara dan Hadiahnya kepada gadisnya, dengan harapan gadis itu mengingati dia..Jarak rumah ...
-
HOlla Peeps, JPJ Rookie : "WOI yang kat belakang tu, apasal KAU tak pakai seatbelt?" Mangsa 2 : "Saya ingat nak kena kelua...
-
HOlla Bloggers, "The Autobots learn of a Cybertronian spacecraft hidden on the Moon, and race against the Decepticons to reach it a...
Search This Blog
Followers
Blog Archive
-
▼
2010
(582)
-
▼
June
(81)
- Mid Semester Exam
- -Santai Di Sns Anggun-
- -Makan Durian-
- Kerepek Mak Teh....
- "Our Victory comes with our knowledge"
- -Hari Ketiga-
- -Hari Kedua-
- I got a terrible symptoms...
- Alamak!!! Dapat Award...
- -Late Dinner-
- Penang---> Taiping-->Alor Setar
- Bila....
- -Dpt Hadiah Birthday Lagikkk-
- Ermm...
- Trip to Melaka[Last part]
- Trip to Melaka[Part II]
- Trip to Melaka [Part I]
- -HP punya pasal-
- Mari Solat Jemaah!!
- 2 place in 1 day
- FRAUD
- -Nurul Ikan Bakar-
- Queensbay Mall......
- Happy!!
- Award!
- -check in hotel-
- Dush!!!!
- EBAY
- -Pan Mutiara Restaurant-
- Ceremony
- -Berjaya Hotel-
- Ideologi Dunia
- ^huh^
- -Bercuti Lagik-
- -Sebab2 Dilarang Bercinta Dengan Suami Org-
- Bila Cik Wanie Demam......
- Blog Updated & Reconstructed
- -T3TAMU SNS ANGGUN-
- Simple Girl. Simple Post
- If you think your day is bad day read this!
- Hidden Imam: Al-Imam Al-Mahdi (May Allah hastens h...
- -Terkenangkan Kisah Lalu-
- -Hanya Diriku Untuk Dirimu-
- -Kerja SNS ANGGUN bermula-
- -Makan Seafood-
- First accomplishment!!
- -Suka Suki-
- -GambaQ Kontroversi???-
- -Sepetang Bersama Mereka-
- -Ke Lauttt-
- sa sambung sikul..yeaahhhh!! hahahha
- sa sambung sikul..yeaahhhh!! hahahha
- -Yang Terakhir-
- Kerang BakaQQQ
- Ebay Love
- First move on my brain!!
- -Lagi Wajah Cik Wanie-
- -Kelebihan Bulan Rejab-
- -LETEY-
- Trip to Bukit Cahaya/Bukit Cerakah, Shah Alam
- -Sotong Goreng Tepung-
- -Cuti Sudah Abis-
- I feel bored of my schedule!!!!
- -Keadaan Terkini-
- Bad Weather & Giveaway winner
- Tugas Sns Anggun....
- Hospital Kerajaan & Swasta
- Hari Yang Meletihkan....
- Diari oh diari:)
- KO BARU LA!
- KO BARU LA!
- -Arabic Night-
- The Weeks Outfit's
- -Lagenda Budak Setan-
- Mengimbau Kenangan....
- -Luahan Hati-
- Bila Cik Wanie Sakittttt....
- -Kuala Perlis-
- -Tugas Cik Wanie-
- -Makan Lagikkkk-
- Blog giveaway!!
-
▼
June
(81)
No comments:
Post a Comment