Salam..
Penat betul nak update and construct balik blog ni bagi cantik2
akhirnya finish juga
and resultnya amat cantik sekali
cuma tambah2 widget ja
hahaha ^^
malas nak tukar template nanti semua rosak
huhu..
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA
Popular Posts
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
Bila dah selesai semuanya kami meneruskan perjalanan...Kali nie kami ke sebuah pulau yg terbalik iaitu | | | | | V "BALIK PULAU" H...
-
Orang muda selalu bercakap mengenai cinta. Ada apa dengan cinta? Cinta digambarkan sebagai perasaan yang membangkitkan semangat, lantaran be...
-
HOlla Peeps, SILA BACA SAMPAI HABIS UNTUK ELAK LOST DARI TREK SEBENAR~ SATU KONSPIRASI ATAU KEBETULAN? Rasanya ramai yang dah sedar dan t...
-
setelah dipaksa rela oleh aini , akhirnya ezza join jugak giveaway ni :) ..u olls nak join?click here alamakk ,dia suruh pilih jenis kanta...
-
haha. kene buat asigment keje sekolah ni , ten things i love :) 1. bantal busuk -i can't sleep without that 2. clothes,dress,shirt,keme...
-
Assalamualaikum n Aloha!! nak join klik banner ya ^^ Dah lama bro Nasz x buat segmen..sambil2 berblogwalking nampak ade segmen baru..Aliaa j...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
HOlla Bloggers... Hobi menjadi sesuatu yang selalu kita buat.. dan buat sebab kita suka.. one of my hobby is watching movie.. owh, i love to...
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA ...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
HOlla Peeps, I got a new twitter friend (he's from India)who ask me where I am from? And I answered I'm from Malaysia. He's so ...
-
oke , ni bukan awek kilang bogel ,ni kembaq aku , nora danish ..eh .korang tak pasan ke muka aku ala2 nora danish ?hikkhikkk..heppp heppp ! ...
-
Dear Smokers, Please get a plastic bag and cover yourself whenever you want to start smoking to enable you to enjoy the smoke 100% by yourse...
-
HOlla Peeps, Selepai selesai berdoa, keluar dari pintu masjid, tengok kat rak kasut, " Eh, mana selipar aku? Hmm.. kena rembat lagi la...
-
HOlla Bloggers, "The Autobots learn of a Cybertronian spacecraft hidden on the Moon, and race against the Decepticons to reach it a...
Search This Blog
Followers
Blog Archive
-
▼
2010
(582)
-
▼
June
(81)
- Mid Semester Exam
- -Santai Di Sns Anggun-
- -Makan Durian-
- Kerepek Mak Teh....
- "Our Victory comes with our knowledge"
- -Hari Ketiga-
- -Hari Kedua-
- I got a terrible symptoms...
- Alamak!!! Dapat Award...
- -Late Dinner-
- Penang---> Taiping-->Alor Setar
- Bila....
- -Dpt Hadiah Birthday Lagikkk-
- Ermm...
- Trip to Melaka[Last part]
- Trip to Melaka[Part II]
- Trip to Melaka [Part I]
- -HP punya pasal-
- Mari Solat Jemaah!!
- 2 place in 1 day
- FRAUD
- -Nurul Ikan Bakar-
- Queensbay Mall......
- Happy!!
- Award!
- -check in hotel-
- Dush!!!!
- EBAY
- -Pan Mutiara Restaurant-
- Ceremony
- -Berjaya Hotel-
- Ideologi Dunia
- ^huh^
- -Bercuti Lagik-
- -Sebab2 Dilarang Bercinta Dengan Suami Org-
- Bila Cik Wanie Demam......
- Blog Updated & Reconstructed
- -T3TAMU SNS ANGGUN-
- Simple Girl. Simple Post
- If you think your day is bad day read this!
- Hidden Imam: Al-Imam Al-Mahdi (May Allah hastens h...
- -Terkenangkan Kisah Lalu-
- -Hanya Diriku Untuk Dirimu-
- -Kerja SNS ANGGUN bermula-
- -Makan Seafood-
- First accomplishment!!
- -Suka Suki-
- -GambaQ Kontroversi???-
- -Sepetang Bersama Mereka-
- -Ke Lauttt-
- sa sambung sikul..yeaahhhh!! hahahha
- sa sambung sikul..yeaahhhh!! hahahha
- -Yang Terakhir-
- Kerang BakaQQQ
- Ebay Love
- First move on my brain!!
- -Lagi Wajah Cik Wanie-
- -Kelebihan Bulan Rejab-
- -LETEY-
- Trip to Bukit Cahaya/Bukit Cerakah, Shah Alam
- -Sotong Goreng Tepung-
- -Cuti Sudah Abis-
- I feel bored of my schedule!!!!
- -Keadaan Terkini-
- Bad Weather & Giveaway winner
- Tugas Sns Anggun....
- Hospital Kerajaan & Swasta
- Hari Yang Meletihkan....
- Diari oh diari:)
- KO BARU LA!
- KO BARU LA!
- -Arabic Night-
- The Weeks Outfit's
- -Lagenda Budak Setan-
- Mengimbau Kenangan....
- -Luahan Hati-
- Bila Cik Wanie Sakittttt....
- -Kuala Perlis-
- -Tugas Cik Wanie-
- -Makan Lagikkkk-
- Blog giveaway!!
-
▼
June
(81)
No comments:
Post a Comment