Salam Warahmatulah
This afternoon I will tell you why I am happy..
haha
this post is dedicated to someone..hehe
To Farhana who wants to know why I am happy, it is because that:
1. You actually read my blog, so so so happy and very touching..^_^
2. Already in 'Tamat' in Silat..hehe
3. Finish the Majlis Ijazah perfectly (got 108 new members!)
4. Secret.........(Only Allah knows)
5. Got to eat chicken chop on the last day of Majlis Ijazah ( I eat alone, coz i'm fasting on that day)
6. I ate a lot for the past 3 days (just on the night of Ijazah, makan tambah tu)
I think thats all..
haha..
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA
Popular Posts
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
Bila dah selesai semuanya kami meneruskan perjalanan...Kali nie kami ke sebuah pulau yg terbalik iaitu | | | | | V "BALIK PULAU" H...
-
Orang muda selalu bercakap mengenai cinta. Ada apa dengan cinta? Cinta digambarkan sebagai perasaan yang membangkitkan semangat, lantaran be...
-
HOlla Peeps, SILA BACA SAMPAI HABIS UNTUK ELAK LOST DARI TREK SEBENAR~ SATU KONSPIRASI ATAU KEBETULAN? Rasanya ramai yang dah sedar dan t...
-
setelah dipaksa rela oleh aini , akhirnya ezza join jugak giveaway ni :) ..u olls nak join?click here alamakk ,dia suruh pilih jenis kanta...
-
haha. kene buat asigment keje sekolah ni , ten things i love :) 1. bantal busuk -i can't sleep without that 2. clothes,dress,shirt,keme...
-
Assalamualaikum n Aloha!! nak join klik banner ya ^^ Dah lama bro Nasz x buat segmen..sambil2 berblogwalking nampak ade segmen baru..Aliaa j...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
HOlla Bloggers... Hobi menjadi sesuatu yang selalu kita buat.. dan buat sebab kita suka.. one of my hobby is watching movie.. owh, i love to...
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA ...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
HOlla Peeps, I got a new twitter friend (he's from India)who ask me where I am from? And I answered I'm from Malaysia. He's so ...
-
oke , ni bukan awek kilang bogel ,ni kembaq aku , nora danish ..eh .korang tak pasan ke muka aku ala2 nora danish ?hikkhikkk..heppp heppp ! ...
-
Dear Smokers, Please get a plastic bag and cover yourself whenever you want to start smoking to enable you to enjoy the smoke 100% by yourse...
-
HOlla Peeps, Selepai selesai berdoa, keluar dari pintu masjid, tengok kat rak kasut, " Eh, mana selipar aku? Hmm.. kena rembat lagi la...
-
HOlla Bloggers, "The Autobots learn of a Cybertronian spacecraft hidden on the Moon, and race against the Decepticons to reach it a...
Search This Blog
Followers
Blog Archive
-
▼
2010
(582)
-
▼
June
(81)
- Mid Semester Exam
- -Santai Di Sns Anggun-
- -Makan Durian-
- Kerepek Mak Teh....
- "Our Victory comes with our knowledge"
- -Hari Ketiga-
- -Hari Kedua-
- I got a terrible symptoms...
- Alamak!!! Dapat Award...
- -Late Dinner-
- Penang---> Taiping-->Alor Setar
- Bila....
- -Dpt Hadiah Birthday Lagikkk-
- Ermm...
- Trip to Melaka[Last part]
- Trip to Melaka[Part II]
- Trip to Melaka [Part I]
- -HP punya pasal-
- Mari Solat Jemaah!!
- 2 place in 1 day
- FRAUD
- -Nurul Ikan Bakar-
- Queensbay Mall......
- Happy!!
- Award!
- -check in hotel-
- Dush!!!!
- EBAY
- -Pan Mutiara Restaurant-
- Ceremony
- -Berjaya Hotel-
- Ideologi Dunia
- ^huh^
- -Bercuti Lagik-
- -Sebab2 Dilarang Bercinta Dengan Suami Org-
- Bila Cik Wanie Demam......
- Blog Updated & Reconstructed
- -T3TAMU SNS ANGGUN-
- Simple Girl. Simple Post
- If you think your day is bad day read this!
- Hidden Imam: Al-Imam Al-Mahdi (May Allah hastens h...
- -Terkenangkan Kisah Lalu-
- -Hanya Diriku Untuk Dirimu-
- -Kerja SNS ANGGUN bermula-
- -Makan Seafood-
- First accomplishment!!
- -Suka Suki-
- -GambaQ Kontroversi???-
- -Sepetang Bersama Mereka-
- -Ke Lauttt-
- sa sambung sikul..yeaahhhh!! hahahha
- sa sambung sikul..yeaahhhh!! hahahha
- -Yang Terakhir-
- Kerang BakaQQQ
- Ebay Love
- First move on my brain!!
- -Lagi Wajah Cik Wanie-
- -Kelebihan Bulan Rejab-
- -LETEY-
- Trip to Bukit Cahaya/Bukit Cerakah, Shah Alam
- -Sotong Goreng Tepung-
- -Cuti Sudah Abis-
- I feel bored of my schedule!!!!
- -Keadaan Terkini-
- Bad Weather & Giveaway winner
- Tugas Sns Anggun....
- Hospital Kerajaan & Swasta
- Hari Yang Meletihkan....
- Diari oh diari:)
- KO BARU LA!
- KO BARU LA!
- -Arabic Night-
- The Weeks Outfit's
- -Lagenda Budak Setan-
- Mengimbau Kenangan....
- -Luahan Hati-
- Bila Cik Wanie Sakittttt....
- -Kuala Perlis-
- -Tugas Cik Wanie-
- -Makan Lagikkkk-
- Blog giveaway!!
-
▼
June
(81)
No comments:
Post a Comment