Sihat semua? Pe korang wat weekend ni? Aq macam biasa, lonely.. Haha mana hilang tah sume rakan-rakan.. yang ada just Model-model One Piece dan Collection-collection model yang lain menjadi teman aq
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA
Popular Posts
-
assalamualaikum . erghh..kenyang . baru lepas dinner . :) lantas sesudah dinner , makan cepat-cepat nasib baek tak tercekik je,,terus ezza l...
-
Malam Jumaat yg lps,kami berpotluck di rumah salah seorang sahabat kami iaitu dirumah Marlisa...Sepatutnya ada beberapa org lagi yg join,tap...
-
Dah kenyang mkn,si Angga bawak kami jln2 lagi....Kali nie kami ke Cihampelas Walk ....Tempatnya biasa saja mcm kat KL,tempat anak2 muda lepa...
-
HOlla Peeps, MAD Deal of the Day: RM715 instead of RM2060 for 3N Penang-Phuket-Krabi-Penang Holiday aboard Superstar Libra Star Cruise inclu...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
Ini khas buat warga Utara,especially di area Alor Setar.... Nampak x gambar kat bawah nie??? | | | | | V Tau kan pic apa nie?? HiHiHi Memand...
-
I am back. im here, still breathing and i am very much alive. Amen to that. Hello creatures, I've been keeping myself busy with my test ...
-
Pada hari Jumaat (8hb Julai 2011) ,berangkatlah kami dua beranak...Kami naik flight dari Penang direct ke Singapore....So dari AS,drive dan ...
-
oh teddy bear,i miss u la..jahat ba darling sy ni tidak mau kasi balik sudah..teda suda kawan sy mau tidur malam ni..ada pn patung kici ja.....
-
I went to the school this morning for a reason to have a date with my English teacher, it's hard to believe that i was actually being se...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
HOlla Bloggers... Hobi menjadi sesuatu yang selalu kita buat.. dan buat sebab kita suka.. one of my hobby is watching movie.. owh, i love to...
-
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA ...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
HOlla Peeps, I got a new twitter friend (he's from India)who ask me where I am from? And I answered I'm from Malaysia. He's so ...
-
oke , ni bukan awek kilang bogel ,ni kembaq aku , nora danish ..eh .korang tak pasan ke muka aku ala2 nora danish ?hikkhikkk..heppp heppp ! ...
-
oh teddy bear,i miss u la..jahat ba darling sy ni tidak mau kasi balik sudah..teda suda kawan sy mau tidur malam ni..ada pn patung kici ja.....
-
Dah kenyang mkn,si Angga bawak kami jln2 lagi....Kali nie kami ke Cihampelas Walk ....Tempatnya biasa saja mcm kat KL,tempat anak2 muda lepa...
-
HOlla Peeps, MAD Deal of the Day: RM715 instead of RM2060 for 3N Penang-Phuket-Krabi-Penang Holiday aboard Superstar Libra Star Cruise inclu...
-
tommorow 15-05-2011 is our anniversary for five month. but,theres nothing that i can do,we already broke up. i don't know what the mista...
-
HOlla Peeps, Aksi bomba selepas rusuhan di Tottenham Aku baru mendapat berita yang di London: Pihak Polis Britain telah menahan lebih 100 i...
Search This Blog
Followers
Blog Archive
-
▼
2011
(1075)
-
▼
May
(168)
- > Menjerit Tanpa Sedar Limitasi
- Perangai Buruk Aku....
- aliaapunyabelog
- PaPaGo GpS
- meet cieda noh and lynn azmi .
- iNa ToPUP Kubi RM50
- Jom Follow Simple and Easy Shoppe!
- Jom Join Bloglist -Belogfarr-
- PERADUAN MENCIPTA LAGU
- mid year give away my nisa menaip
- Dolah pi opis Omey bg kad kawen
- Milik Siapakah Cincin Ini.....
- OmeY hampes merampas kuasa blog geng gomo
- blog gomo fm story dilancarkan hari ini hehehe
- Bacalah Untuk Diri Anda Sendiri...
- Hadiah Istimewa....
- > SEGMEN : AKU KATA TAK NAK , TAK NAK LAA !
- > My Collection - One Piece (Going Merry)
- cik sotong yang hitam
- Mari Potong......
- I'm Sick, not in the moOd (T_T)
- Pre Birthday Party
- > Kalau Aku BATMAN
- BEN ASHAARI REDAH BLOG BARU JER!!
- > Bola Di Pagi Hari
- Jeng Jeng Jeng
- "Penulis Senja Cari Blog Simple Dan Kemas "
- > My Story : Kumbang dan Bunga
- Binatang pun ada Hak!
- Chocolate Moist Berparut
- > Alhamdulillah
- Pemilihan Untuk Bloglist Heart of Beauty
- 10 Tings dat would make me C.R.Y
- > Movie Review : Kung Fu Panda 2
- > Movie Review : Karak
- Hadiah Hari Lahir
- > BEN ASHAARI AJAK SERBU BLOG BARU
- I am back. im here, still breathing and i am very ...
- Dah besar panjang pun Dakota nie ^_^
- > Mencari Rentak
- > My Story : Pertarungan Antara Gajah Dan Ular
- Meningkat Lagi Umurku....
- temasya di negeri sotong
- > My Story : Homecoming
- Terbang bersama Air Asia
- SUNSHINE SMILE CONTEST STARTS NOW!!!!
- Shopping Saja....
- > Filem Tempatan Seperti Pisang Panas
- Kenikmatan Bersama Bidadari di Syurga
- Da attack of the ApesS~grRR
- > SEGMEN FILEM KREATIF AKU BERSAMA BEN ASHAARI : A...
- mari menyotong beramai2 hujung minggu ni!
- Rindu sangat-sangat
- Nur Kasih The Movie
- > The Movie Reviewer
- > Movie Review : Pirates of The Caribbean - On Str...
- > Movie Review : The Shawshank Redenption (1994)
- All You Need Is L.O.V.E
- come on muslim. please do something,
- stress
- Contest Friends Forever!
- Makan Malam Bersama....
- Ben Ashaari n Hanis Zalikha kOmen lukiSan aku??..kih3
- Segmen Kreatif Ben Ashaari Kini Kembali!
- Cheese Tart DaN Coklat
- mensotongkan diri pada hari ahad.
- Sometimes a little things can recall you of someth...
- > Peha Ku Tempang
- Fatin Liyana, Sandra Azwan, Ben Ashaari dan Hanis ...
- TQVM to my Super Duper Cool FOLLOWERS!!!
- Kerana Seutas Jam....
- social networking yang dah lemau
- Contest Best Header Ever!!!
- Jom Promosi Blog "Bersama Rizwan Ewan"
- Hensemkah Vampire???
- Khas Buat Mama Tercinta
- > 3d Dragon????
- bunyi kucing kentut pon awesome jugak.
- Durian Musang King.....
- Hari ni hari Jumaat...
- Ipoh Mali.....
- > Pe Ada Dalam Cuti?
- I Love You so much ♥
- Shopping Lagi.....
- > Pelan Plan Pelan
- ANDAI KEKASIHKU DI KEBAS ORANG ! ben ashaari kata ...
- si puteh sudah kuar ICU ?
- Tidak Puas Hati...
- Bengkak Semula
- Lepak-lepak bersama
- > Movie Review : Fast5
- fakta tentang lelaki .,,auwww auwwww
- Shopping di IKEA
- CONTEST SENYUMAN TAHAP MENGGODA GILER GABAN
- what i've been doing.
- she's nothing but a misfit.
- diet si ezza
- Ayat-ayat C.I.N.T.A
- > Selamat Hari Guru
- GIVEAWAY FROM MOSCOW BY MISZLULLABY
- Filet Ikan Dori Cuwit SoUr!!
- Memulakan Tugas
- Selamat Hari Guru
- di sergah wartawan tak popular ..kahkah
- oh ! misi aku , tapi bukan misi nurse tu ..
- Persiapan Perkahwinan
- Rahsia di Sebalik Rahsia!
- > Melalut di Hari Ahad : Aku Ingin Menjadi Direktor
- Indahnya Perjalanan Hidup Fatimah Az-Zahra
- Oh no! surgery at my wrist???
- Contest Blog Paling Comel!!
- what should i do?
- what should i do?
- Malaysia's Next Top Female Blogger 2011!
- > Sabtuday
- > End of April, and Today is Saturday
- I will be forever me, forever kididiow and that's ...
- Setengah hari di Sg Buloh
- pengkid : patot masuk tandas mana ?
- > Fusal = Flat
- Dinner di SS2 Murni
- Memulakan Perjalanan.....
- Dah Mula Sibuk
- Fancy Life.
- > Lyrics : Perpisahan Ini By 1st Edition (feat Aizat)
- “Segmen Khas ar-rifke.com | Pencarian 100 Blog Top...
- > End of April 2011 Semester
- Owh Si Pepel
-
▼
May
(168)

No comments:
Post a Comment