Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA
Popular Posts
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
Ini khas buat warga Utara,especially di area Alor Setar.... Nampak x gambar kat bawah nie??? | | | | | V Tau kan pic apa nie?? HiHiHi Memand...
-
Bila dah selesai semuanya kami meneruskan perjalanan...Kali nie kami ke sebuah pulau yg terbalik iaitu | | | | | V "BALIK PULAU" H...
-
Alhamdullilah kami dua beranak selamat mendarat di bumi Singapura pada jam 5.05 ptg....Selesai semua urusan dgn imigresen,akhirnya dpt jugak...
-
Orang muda selalu bercakap mengenai cinta. Ada apa dengan cinta? Cinta digambarkan sebagai perasaan yang membangkitkan semangat, lantaran be...
-
HOlla Bloggers, "The Autobots learn of a Cybertronian spacecraft hidden on the Moon, and race against the Decepticons to reach it a...
-
setelah dipaksa rela oleh aini , akhirnya ezza join jugak giveaway ni :) ..u olls nak join?click here alamakk ,dia suruh pilih jenis kanta...
-
Cuti sekolah akn menjelang tiba...Biasalah aku kan wedding planner,makanya nak kena mula bz ngn persiapan ngn klien2 yg dah booking kat SnS ...
what i've been doing.
Hello people im still good nothing to be worry about, test paper is trying to kill me but i wont let them kill me. test week started since Friday last week, but fret not darling i can answer all the questions i mean most of the exam questions i can answer, but still i leave some of them blank but its no big deal heehee. so todays paper was Bahasa melayu 2 and history paper 1 and 2. i have no problem with BM paper so far but when it comes for me to face the history paper i was like ''woot what the hell, what is this all about? :O'' but thankfully i still can answer them and i still put my hope with essays. I spent 1-2 hours last night doing my history revision and its really worth it, really. i have tips for those who want to remember what they've study and read, that, grab and eat your kiss-miss/raisins, its good for your brain and its a good weapon to remember what you've studying for all this time, grab your raisins and do your revision. trust me, im no joking, im not in the mood to fooling around with you. hahah.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
HOlla Bloggers... Hobi menjadi sesuatu yang selalu kita buat.. dan buat sebab kita suka.. one of my hobby is watching movie.. owh, i love to...
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA ...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
HOlla Peeps, I got a new twitter friend (he's from India)who ask me where I am from? And I answered I'm from Malaysia. He's so ...
-
oke , ni bukan awek kilang bogel ,ni kembaq aku , nora danish ..eh .korang tak pasan ke muka aku ala2 nora danish ?hikkhikkk..heppp heppp ! ...
-
Dear Smokers, Please get a plastic bag and cover yourself whenever you want to start smoking to enable you to enjoy the smoke 100% by yourse...
-
HOlla Peeps, Selepai selesai berdoa, keluar dari pintu masjid, tengok kat rak kasut, " Eh, mana selipar aku? Hmm.. kena rembat lagi la...
-
HOlla Bloggers, "The Autobots learn of a Cybertronian spacecraft hidden on the Moon, and race against the Decepticons to reach it a...
Search This Blog
Followers
Blog Archive
-
▼
2011
(1075)
-
▼
May
(168)
- > Menjerit Tanpa Sedar Limitasi
- Perangai Buruk Aku....
- aliaapunyabelog
- PaPaGo GpS
- meet cieda noh and lynn azmi .
- iNa ToPUP Kubi RM50
- Jom Follow Simple and Easy Shoppe!
- Jom Join Bloglist -Belogfarr-
- PERADUAN MENCIPTA LAGU
- mid year give away my nisa menaip
- Dolah pi opis Omey bg kad kawen
- Milik Siapakah Cincin Ini.....
- OmeY hampes merampas kuasa blog geng gomo
- blog gomo fm story dilancarkan hari ini hehehe
- Bacalah Untuk Diri Anda Sendiri...
- Hadiah Istimewa....
- > SEGMEN : AKU KATA TAK NAK , TAK NAK LAA !
- > My Collection - One Piece (Going Merry)
- cik sotong yang hitam
- Mari Potong......
- I'm Sick, not in the moOd (T_T)
- Pre Birthday Party
- > Kalau Aku BATMAN
- BEN ASHAARI REDAH BLOG BARU JER!!
- > Bola Di Pagi Hari
- Jeng Jeng Jeng
- "Penulis Senja Cari Blog Simple Dan Kemas "
- > My Story : Kumbang dan Bunga
- Binatang pun ada Hak!
- Chocolate Moist Berparut
- > Alhamdulillah
- Pemilihan Untuk Bloglist Heart of Beauty
- 10 Tings dat would make me C.R.Y
- > Movie Review : Kung Fu Panda 2
- > Movie Review : Karak
- Hadiah Hari Lahir
- > BEN ASHAARI AJAK SERBU BLOG BARU
- I am back. im here, still breathing and i am very ...
- Dah besar panjang pun Dakota nie ^_^
- > Mencari Rentak
- > My Story : Pertarungan Antara Gajah Dan Ular
- Meningkat Lagi Umurku....
- temasya di negeri sotong
- > My Story : Homecoming
- Terbang bersama Air Asia
- SUNSHINE SMILE CONTEST STARTS NOW!!!!
- Shopping Saja....
- > Filem Tempatan Seperti Pisang Panas
- Kenikmatan Bersama Bidadari di Syurga
- Da attack of the ApesS~grRR
- > SEGMEN FILEM KREATIF AKU BERSAMA BEN ASHAARI : A...
- mari menyotong beramai2 hujung minggu ni!
- Rindu sangat-sangat
- Nur Kasih The Movie
- > The Movie Reviewer
- > Movie Review : Pirates of The Caribbean - On Str...
- > Movie Review : The Shawshank Redenption (1994)
- All You Need Is L.O.V.E
- come on muslim. please do something,
- stress
- Contest Friends Forever!
- Makan Malam Bersama....
- Ben Ashaari n Hanis Zalikha kOmen lukiSan aku??..kih3
- Segmen Kreatif Ben Ashaari Kini Kembali!
- Cheese Tart DaN Coklat
- mensotongkan diri pada hari ahad.
- Sometimes a little things can recall you of someth...
- > Peha Ku Tempang
- Fatin Liyana, Sandra Azwan, Ben Ashaari dan Hanis ...
- TQVM to my Super Duper Cool FOLLOWERS!!!
- Kerana Seutas Jam....
- social networking yang dah lemau
- Contest Best Header Ever!!!
- Jom Promosi Blog "Bersama Rizwan Ewan"
- Hensemkah Vampire???
- Khas Buat Mama Tercinta
- > 3d Dragon????
- bunyi kucing kentut pon awesome jugak.
- Durian Musang King.....
- Hari ni hari Jumaat...
- Ipoh Mali.....
- > Pe Ada Dalam Cuti?
- I Love You so much ♥
- Shopping Lagi.....
- > Pelan Plan Pelan
- ANDAI KEKASIHKU DI KEBAS ORANG ! ben ashaari kata ...
- si puteh sudah kuar ICU ?
- Tidak Puas Hati...
- Bengkak Semula
- Lepak-lepak bersama
- > Movie Review : Fast5
- fakta tentang lelaki .,,auwww auwwww
- Shopping di IKEA
- CONTEST SENYUMAN TAHAP MENGGODA GILER GABAN
- what i've been doing.
- she's nothing but a misfit.
- diet si ezza
- Ayat-ayat C.I.N.T.A
- > Selamat Hari Guru
- GIVEAWAY FROM MOSCOW BY MISZLULLABY
- Filet Ikan Dori Cuwit SoUr!!
- Memulakan Tugas
- Selamat Hari Guru
- di sergah wartawan tak popular ..kahkah
- oh ! misi aku , tapi bukan misi nurse tu ..
- Persiapan Perkahwinan
- Rahsia di Sebalik Rahsia!
- > Melalut di Hari Ahad : Aku Ingin Menjadi Direktor
- Indahnya Perjalanan Hidup Fatimah Az-Zahra
- Oh no! surgery at my wrist???
- Contest Blog Paling Comel!!
- what should i do?
- what should i do?
- Malaysia's Next Top Female Blogger 2011!
- > Sabtuday
- > End of April, and Today is Saturday
- I will be forever me, forever kididiow and that's ...
- Setengah hari di Sg Buloh
- pengkid : patot masuk tandas mana ?
- > Fusal = Flat
- Dinner di SS2 Murni
- Memulakan Perjalanan.....
- Dah Mula Sibuk
- Fancy Life.
- > Lyrics : Perpisahan Ini By 1st Edition (feat Aizat)
- “Segmen Khas ar-rifke.com | Pencarian 100 Blog Top...
- > End of April 2011 Semester
- Owh Si Pepel
-
▼
May
(168)

No comments:
Post a Comment