Di sini bermulanya pertemuan yang terakhir
Kehilangan amat terasa di hati
Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
Ku terima perpisahan ini
Dulu kita satu jiwa satu impian
Susah dan senang kita bersama
Namun itu semua hanya sementara
Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memiliki lebih dari itu
Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
Ku terima perpisahan ini
Perpisahan yang tak ku duga telah terjadi
Dirimu pergi biar ku sendiri
Dulu kita satu jiwa satu impian
Susah dan senang kita bersama
Namun itu semua hanya sementara
Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memiliki lebih dari itu
p.s tringat kt taman mainan, petang tu.. kita makan aiskrim sesame...
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA
Popular Posts
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
Bila dah selesai semuanya kami meneruskan perjalanan...Kali nie kami ke sebuah pulau yg terbalik iaitu | | | | | V "BALIK PULAU" H...
-
hai sume.. :P ini sebenarnya blog lama saya. dulu lupe paswed, skarang dah tak lagi. :D okey, yang ini mmg saye buat public. kot2 ada yang b...
-
Assalamualaikum n Aloha! Hari ni merupakan hari yang indah dan bahagia yang Aliaa xkan lupa! Sangat happy! Dah lama dah add Tom Welling,akto...
-
mase aku 2 tahun.ape macam? comel? 1. sape lahir tahun 92, tak tgk cite dragon ball, x legend! 2. kalau perempuan, mesti suke cite sail...
-
Alahai,sejak kebelakangan nie,aku nie dah gian ngn ini: | | | | V ANGRY BIRDS Asal ada masa terluang saja,mulalah aku ngn mende alah nie kat...
-
Sempena menyambut ulangtahun GOMOFM yang pertama, pihak GOMOFM akan mengadakan satu pertandingan menulis karangan berkaitan GOMOFM.. jadi pa...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
HOlla Bloggers... Hobi menjadi sesuatu yang selalu kita buat.. dan buat sebab kita suka.. one of my hobby is watching movie.. owh, i love to...
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA ...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
oke , ni bukan awek kilang bogel ,ni kembaq aku , nora danish ..eh .korang tak pasan ke muka aku ala2 nora danish ?hikkhikkk..heppp heppp ! ...
-
Dear Smokers, Please get a plastic bag and cover yourself whenever you want to start smoking to enable you to enjoy the smoke 100% by yourse...
-
Dan dia bergegas ke Airport untuk menyampaikan Sayonara dan Hadiahnya kepada gadisnya, dengan harapan gadis itu mengingati dia..Jarak rumah ...
-
HOlla Peeps, JPJ Rookie : "WOI yang kat belakang tu, apasal KAU tak pakai seatbelt?" Mangsa 2 : "Saya ingat nak kena kelua...
-
HOlla Bloggers, "The Autobots learn of a Cybertronian spacecraft hidden on the Moon, and race against the Decepticons to reach it a...
Search This Blog
Followers
Blog Archive
-
▼
2011
(1075)
-
▼
May
(168)
- > Menjerit Tanpa Sedar Limitasi
- Perangai Buruk Aku....
- aliaapunyabelog
- PaPaGo GpS
- meet cieda noh and lynn azmi .
- iNa ToPUP Kubi RM50
- Jom Follow Simple and Easy Shoppe!
- Jom Join Bloglist -Belogfarr-
- PERADUAN MENCIPTA LAGU
- mid year give away my nisa menaip
- Dolah pi opis Omey bg kad kawen
- Milik Siapakah Cincin Ini.....
- OmeY hampes merampas kuasa blog geng gomo
- blog gomo fm story dilancarkan hari ini hehehe
- Bacalah Untuk Diri Anda Sendiri...
- Hadiah Istimewa....
- > SEGMEN : AKU KATA TAK NAK , TAK NAK LAA !
- > My Collection - One Piece (Going Merry)
- cik sotong yang hitam
- Mari Potong......
- I'm Sick, not in the moOd (T_T)
- Pre Birthday Party
- > Kalau Aku BATMAN
- BEN ASHAARI REDAH BLOG BARU JER!!
- > Bola Di Pagi Hari
- Jeng Jeng Jeng
- "Penulis Senja Cari Blog Simple Dan Kemas "
- > My Story : Kumbang dan Bunga
- Binatang pun ada Hak!
- Chocolate Moist Berparut
- > Alhamdulillah
- Pemilihan Untuk Bloglist Heart of Beauty
- 10 Tings dat would make me C.R.Y
- > Movie Review : Kung Fu Panda 2
- > Movie Review : Karak
- Hadiah Hari Lahir
- > BEN ASHAARI AJAK SERBU BLOG BARU
- I am back. im here, still breathing and i am very ...
- Dah besar panjang pun Dakota nie ^_^
- > Mencari Rentak
- > My Story : Pertarungan Antara Gajah Dan Ular
- Meningkat Lagi Umurku....
- temasya di negeri sotong
- > My Story : Homecoming
- Terbang bersama Air Asia
- SUNSHINE SMILE CONTEST STARTS NOW!!!!
- Shopping Saja....
- > Filem Tempatan Seperti Pisang Panas
- Kenikmatan Bersama Bidadari di Syurga
- Da attack of the ApesS~grRR
- > SEGMEN FILEM KREATIF AKU BERSAMA BEN ASHAARI : A...
- mari menyotong beramai2 hujung minggu ni!
- Rindu sangat-sangat
- Nur Kasih The Movie
- > The Movie Reviewer
- > Movie Review : Pirates of The Caribbean - On Str...
- > Movie Review : The Shawshank Redenption (1994)
- All You Need Is L.O.V.E
- come on muslim. please do something,
- stress
- Contest Friends Forever!
- Makan Malam Bersama....
- Ben Ashaari n Hanis Zalikha kOmen lukiSan aku??..kih3
- Segmen Kreatif Ben Ashaari Kini Kembali!
- Cheese Tart DaN Coklat
- mensotongkan diri pada hari ahad.
- Sometimes a little things can recall you of someth...
- > Peha Ku Tempang
- Fatin Liyana, Sandra Azwan, Ben Ashaari dan Hanis ...
- TQVM to my Super Duper Cool FOLLOWERS!!!
- Kerana Seutas Jam....
- social networking yang dah lemau
- Contest Best Header Ever!!!
- Jom Promosi Blog "Bersama Rizwan Ewan"
- Hensemkah Vampire???
- Khas Buat Mama Tercinta
- > 3d Dragon????
- bunyi kucing kentut pon awesome jugak.
- Durian Musang King.....
- Hari ni hari Jumaat...
- Ipoh Mali.....
- > Pe Ada Dalam Cuti?
- I Love You so much ♥
- Shopping Lagi.....
- > Pelan Plan Pelan
- ANDAI KEKASIHKU DI KEBAS ORANG ! ben ashaari kata ...
- si puteh sudah kuar ICU ?
- Tidak Puas Hati...
- Bengkak Semula
- Lepak-lepak bersama
- > Movie Review : Fast5
- fakta tentang lelaki .,,auwww auwwww
- Shopping di IKEA
- CONTEST SENYUMAN TAHAP MENGGODA GILER GABAN
- what i've been doing.
- she's nothing but a misfit.
- diet si ezza
- Ayat-ayat C.I.N.T.A
- > Selamat Hari Guru
- GIVEAWAY FROM MOSCOW BY MISZLULLABY
- Filet Ikan Dori Cuwit SoUr!!
- Memulakan Tugas
- Selamat Hari Guru
- di sergah wartawan tak popular ..kahkah
- oh ! misi aku , tapi bukan misi nurse tu ..
- Persiapan Perkahwinan
- Rahsia di Sebalik Rahsia!
- > Melalut di Hari Ahad : Aku Ingin Menjadi Direktor
- Indahnya Perjalanan Hidup Fatimah Az-Zahra
- Oh no! surgery at my wrist???
- Contest Blog Paling Comel!!
- what should i do?
- what should i do?
- Malaysia's Next Top Female Blogger 2011!
- > Sabtuday
- > End of April, and Today is Saturday
- I will be forever me, forever kididiow and that's ...
- Setengah hari di Sg Buloh
- pengkid : patot masuk tandas mana ?
- > Fusal = Flat
- Dinner di SS2 Murni
- Memulakan Perjalanan.....
- Dah Mula Sibuk
- Fancy Life.
- > Lyrics : Perpisahan Ini By 1st Edition (feat Aizat)
- “Segmen Khas ar-rifke.com | Pencarian 100 Blog Top...
- > End of April 2011 Semester
- Owh Si Pepel
-
▼
May
(168)

No comments:
Post a Comment