hai hai haii,...sapa ade dahi luas atau jendul angkat tangan macam sayaaaa ? eh , jendol ke jendul ke gendol ? hahaa,.jangan cendol sudehhh ...
hoiii hooiii hooii..sapa cakap dahi luas ni tak cantik ?cantikkk , mcm saya ..! kalau tak , takde la muka saya cm nora danish ..oke,sila pengsan sekarang ! hihhihihi...sapa cakap tak cantek meh nak popok dia,,,ekkekeke...(asal gedik semacam je petang ni ?)..
dalam adik beradik ezza,akak lah yang paling jendul antara kami adik beradik ..kihkihh..lepas tu diikuti ezza separa jendul dan abg langsung tak jendul..! silap bancuh ni...baru2 ni ezza ade baca artikel cakap org dahi luas ni cerdik betul ke ?betul ke cerdik ? emm ,entoh laa... nak kate cerdik ,tak jugak sebab orang cakap makin belajar makin bodoh , tak belajar lagi lah bodoh! tak gitu meon? eh silap encek amer ! ~~big applause to my fren dpt jdi lecturer!
pssss...cerdik tak cerdik bukan urusan kita,urusan tuhan,kalau cerdik tapi takde adab watpe ?tak gitu pakustad jiji ?ehh ..terbacklink plak! ekekekke
buibuiii
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA
Popular Posts
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
Bila dah selesai semuanya kami meneruskan perjalanan...Kali nie kami ke sebuah pulau yg terbalik iaitu | | | | | V "BALIK PULAU" H...
-
Orang muda selalu bercakap mengenai cinta. Ada apa dengan cinta? Cinta digambarkan sebagai perasaan yang membangkitkan semangat, lantaran be...
-
HOlla Peeps, SILA BACA SAMPAI HABIS UNTUK ELAK LOST DARI TREK SEBENAR~ SATU KONSPIRASI ATAU KEBETULAN? Rasanya ramai yang dah sedar dan t...
-
setelah dipaksa rela oleh aini , akhirnya ezza join jugak giveaway ni :) ..u olls nak join?click here alamakk ,dia suruh pilih jenis kanta...
-
haha. kene buat asigment keje sekolah ni , ten things i love :) 1. bantal busuk -i can't sleep without that 2. clothes,dress,shirt,keme...
-
Assalamualaikum n Aloha!! nak join klik banner ya ^^ Dah lama bro Nasz x buat segmen..sambil2 berblogwalking nampak ade segmen baru..Aliaa j...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
HOlla Bloggers... Hobi menjadi sesuatu yang selalu kita buat.. dan buat sebab kita suka.. one of my hobby is watching movie.. owh, i love to...
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA ...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
HOlla Peeps, I got a new twitter friend (he's from India)who ask me where I am from? And I answered I'm from Malaysia. He's so ...
-
oke , ni bukan awek kilang bogel ,ni kembaq aku , nora danish ..eh .korang tak pasan ke muka aku ala2 nora danish ?hikkhikkk..heppp heppp ! ...
-
Dear Smokers, Please get a plastic bag and cover yourself whenever you want to start smoking to enable you to enjoy the smoke 100% by yourse...
-
HOlla Peeps, Selepai selesai berdoa, keluar dari pintu masjid, tengok kat rak kasut, " Eh, mana selipar aku? Hmm.. kena rembat lagi la...
-
HOlla Bloggers, "The Autobots learn of a Cybertronian spacecraft hidden on the Moon, and race against the Decepticons to reach it a...
Search This Blog
Followers
Blog Archive
-
▼
2011
(1075)
-
▼
July
(240)
- > ATWR Comic : #5 Selamat Berpuasa
- RAMADHAN #1 : SAHUR DI KALA BUDAK
- Sapa ni???
- Salam Ramadhan
- kantoi .. perempuan idaman fizo omar..
- iklan common bulan puasa yang buat aku rasa mcm na...
- selamat berpuasa semua :)
- serius LOL : lelaki lagi ramai dari wanita ghupeny...
- Jom berlumba mencari pahala!!
- Contest BnP Paling Cun
- sanggup berkhemah depan mesin ATM demi wang !
- KSL city dekat dengan hotel 11@century
- > Konspirasi Panas Duit Syiling Siri Ke-3 Malaysia?
- he Light my life :D
- he Light my life :D
- > Movie Review : Captain America: The First Avenger
- > Niat Puasa Bulan Ramadhan
- Shopping Barang Make Up....
- Selamat Tinggal Singapore....
- > WAJIB KE REPLY SEMUA KOMEN??
- > Harimau Malaysia Boleh!!!
- tragedi rasukan katak!
- awak sudi kahwin saya?
- koi thinks koi looks hebat when koi speaks english!
- > Aku Hampir Sesat
- lihat gambar ini
- > Tech Thursday : Google PageRank
- Universal Studio Singapore
- music box
- > Aku Seperti Di Atas Jambatan Gantung Menanti Roboh
- ezza haniza bakal menimang cucu tanpa menantu afte...
- Aku akan menghilang selama 2 hari,bai!
- betul ke dahi jendul or dahi luas ni cerdik ?
- > Saiz Bukan Masaalah
- Buat Banner Flash guna Photoscape, jom try!
- Wordless Wednesday #4: Micro Murderer
- wordless wednesday 8# geget bontot diaaa!!!
- > Wordless Wednesday : Prejudice
- 3 Words That Would Change Ur Life!
- menatam kecik yang lebih mahal lagi pelempuan ! grrrr
- > Satu Hari Nanti Akan Ku Capai Mu
- Kisah antara Harry Potter dan The Lord Of The Rings
- orang memberi kita merasa, org berbudi ?larikkkkkk...
- > HOYEAH!!! MTV World Stage 2011 ROCK!!
- zee avi dan ukelele
- pantene hair LOST CONTROL!
- BEN ASHAARI TANYA BERANI KE KRITIK BLOG AKU ?
- teringat zaman matriks :( sobs
- Universal Studio Singapore
- entry kasi panas..last day # ten final words
- GA JUST MACAROoN
- SEGMEN MARI MENAMBAH FOLLOWER
- > Today is SUNDAY
- > Prejudge in My Mind
- gara-gara pemalu yang amat dasyat , akhirnya terbi...
- mati gara-gara 3 ulas durian !
- Suami ke tu??
- Segmen Cuci Mata
- Segmen Miss Nadya :: Motif Kenal Blogger Lain
- > Kesilapan Harimau
- nuffnang di godam! kahkahhhkahhkahhh
- > BEN ASHAARI CARI BLOGGER KREATIF.. AKU UMPAMA SE...
- mencari lobang bontot di belogku! sampai hatiiiii!!!!
- > Pokok
- surirumah tanpa suami..sobss...sobss..
- I'm on hiatus for a moment.
- > Saat-Saat Kewafatan Rasulullah S.A.W.
- > Tech Thursday : Password Popular
- Qistina First Giveaway
- spontanoeus thursday 4 # gara-gara toilet jauh
- > Tech Thursday : Hati-hati dengan "hi how are you?"
- langsir pon boleh buat shawl ? trend ke ape ni ?
- BEN ASHAARI CARI BLOGGER BARU JER
- SAYA NAK JOIN BLOGLIST FAHMI DI SINI
- Universal Studio Singapore
- > Tech Thursday : My Gigabyte Mouse
- Universal Studio Singapore
- 6 Hari Yang Sangat Bermakna!!
- Jangan Mulut Celupar dan Mengutuk Orang!!
- dilamar london weight management
- haha.budak gemuk.
- Wordless Wednesday #3: Ex-Hogwarts
- Bersuka Ria Bersma
- Bergambar Kenangan....
- > Aku Seorang Blogger
- > The Return of Papadom
- Happy 1st Anniversary to Gomo FM
- contest : saya dan kaca mata
- Boring morning.
- > On The Move
- Sambung Shopping
- Lunch Dimana....
- 關注我的微博 ♥♥
- handset cap norkiah
- > Penangan Juvana
- > Juvana Finale Malam Ni? Serius la???
- Entri Utk Saya...
- adoiiiii!!!!!!!loghat , longhat !
- Mulut Apakah Ini......
- > Lyrics : Cinta Itu Milik Kita by Dakmie
- SEGMEN MSRED : MY FAVORITE PHOTO AND WHY
- > Wishlist : LED Abyss Watch
- spender mu, spender ku juaa..kahkahhkahhh
- > Kutuk Mengutuk Budaya Siapa?
- kenali artis baru<======ten ways two win yr heart
- in media : featured in sinar harian
- > Bacaan Doa Nifsu Sya'ban
- adik ni sangat comel !
- > Twitter, Malaysia dan Liverpool
- kalau tidak hentakkan kepala , mana datang ilmu ny...
- > Skandal Aku dan iWEBTool
- > Aku Blogger Negeri Sembilan, Apo Nak Dikato~
- aku blogger negeri pahang .
- aseiment : review untuk dapat 16juta flat ,tak mae...
- Dapat Buah Tangan
- geli geli abang jiji
- dia rasa dia cantik begituu
- > Movie Review : Harry Potter and the Deathly Hall...
- > Aku Tak Puasa Harini, Sobs~
- there's no peluang kedua .padan muka kau!
- Hari Ke 2 ...Bhg II
- Hari Ke 2 ...Bhg I
- > Tweet di Tweeter
- > Tech Thursday : Anonymous di Turkey
- tips fashion : untuk si kedekut sahaja!
- I fell in L.O.V.E ^^
- > Quick Review : Harry Potter 1 - 7 Part 1
- Sling Denim Bag Giveaway
-
▼
July
(240)

No comments:
Post a Comment