assalamualaikum .. asal weh ? asal aku gelak ? semalam mase BW aku pasan gak ade blog yang aku follow sibuk ngadu nuffnang tak boleh bukak .. u olls tahu tak gaysec yang godam nuffnang ! nampak sangat syarikat advertising sebesar nuffnang tak ade security yang selamat! huhu! sbenarnye pihak gaysec saja je nak test tahap security nuffnang , tapi mmg tak selamat lah! pinhak nuffnang! sila kerja lebih masa yee... :)
Hari ini, GaySec membuat kejutan lagi sekali apabila telah mengodam laman web Nuffnang, dan melepaskan lebih daripada 34,531 pangkalan data pengguna yang didapati oleh mereka. Dan pada masa yang sama, kini laman Nuffnang kelihatan tidak dapat diakses buat sementara waktu, dan masih tiada sebarang maklumbalas daripada pihak Nuffnang.
Menurut GaySec, ianya menunjukkan yang mana sistem mereka tidak begitu selamat, dan masih boleh ditembus, selain pada masa yang sama boleh disalah gunakan oleh pelbagai pihak untuk menyebarkan virus, memandangkan pengguna Nuffnang kini adalah melebihi 180,000 orang.
to nuffnangers nak baca info kat sini ;
=>gaysec godam nuffnang - pangkalan data dilepaskan
=>laman nuffnang ditutup oleh pihak nuffnang buat sementara waktu .
credit to ; amanz.my
psss...psss...naseb baek aku dah tukar advertlets! lalalaala...
sekian dahulu dari bilik berita ..saya karam latipah asam dilautan walia melapur kan untuk belog kacak! sekian......
buibuii
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA
Popular Posts
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
Bila dah selesai semuanya kami meneruskan perjalanan...Kali nie kami ke sebuah pulau yg terbalik iaitu | | | | | V "BALIK PULAU" H...
-
hai sume.. :P ini sebenarnya blog lama saya. dulu lupe paswed, skarang dah tak lagi. :D okey, yang ini mmg saye buat public. kot2 ada yang b...
-
Assalamualaikum n Aloha! Hari ni merupakan hari yang indah dan bahagia yang Aliaa xkan lupa! Sangat happy! Dah lama dah add Tom Welling,akto...
-
mase aku 2 tahun.ape macam? comel? 1. sape lahir tahun 92, tak tgk cite dragon ball, x legend! 2. kalau perempuan, mesti suke cite sail...
-
Alahai,sejak kebelakangan nie,aku nie dah gian ngn ini: | | | | V ANGRY BIRDS Asal ada masa terluang saja,mulalah aku ngn mende alah nie kat...
-
Sempena menyambut ulangtahun GOMOFM yang pertama, pihak GOMOFM akan mengadakan satu pertandingan menulis karangan berkaitan GOMOFM.. jadi pa...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
HOlla Bloggers... Hobi menjadi sesuatu yang selalu kita buat.. dan buat sebab kita suka.. one of my hobby is watching movie.. owh, i love to...
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA ...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
oke , ni bukan awek kilang bogel ,ni kembaq aku , nora danish ..eh .korang tak pasan ke muka aku ala2 nora danish ?hikkhikkk..heppp heppp ! ...
-
Dear Smokers, Please get a plastic bag and cover yourself whenever you want to start smoking to enable you to enjoy the smoke 100% by yourse...
-
Dan dia bergegas ke Airport untuk menyampaikan Sayonara dan Hadiahnya kepada gadisnya, dengan harapan gadis itu mengingati dia..Jarak rumah ...
-
HOlla Peeps, JPJ Rookie : "WOI yang kat belakang tu, apasal KAU tak pakai seatbelt?" Mangsa 2 : "Saya ingat nak kena kelua...
-
HOlla Bloggers, "The Autobots learn of a Cybertronian spacecraft hidden on the Moon, and race against the Decepticons to reach it a...
Search This Blog
Followers
Blog Archive
-
▼
2011
(1075)
-
▼
July
(240)
- > ATWR Comic : #5 Selamat Berpuasa
- RAMADHAN #1 : SAHUR DI KALA BUDAK
- Sapa ni???
- Salam Ramadhan
- kantoi .. perempuan idaman fizo omar..
- iklan common bulan puasa yang buat aku rasa mcm na...
- selamat berpuasa semua :)
- serius LOL : lelaki lagi ramai dari wanita ghupeny...
- Jom berlumba mencari pahala!!
- Contest BnP Paling Cun
- sanggup berkhemah depan mesin ATM demi wang !
- KSL city dekat dengan hotel 11@century
- > Konspirasi Panas Duit Syiling Siri Ke-3 Malaysia?
- he Light my life :D
- he Light my life :D
- > Movie Review : Captain America: The First Avenger
- > Niat Puasa Bulan Ramadhan
- Shopping Barang Make Up....
- Selamat Tinggal Singapore....
- > WAJIB KE REPLY SEMUA KOMEN??
- > Harimau Malaysia Boleh!!!
- tragedi rasukan katak!
- awak sudi kahwin saya?
- koi thinks koi looks hebat when koi speaks english!
- > Aku Hampir Sesat
- lihat gambar ini
- > Tech Thursday : Google PageRank
- Universal Studio Singapore
- music box
- > Aku Seperti Di Atas Jambatan Gantung Menanti Roboh
- ezza haniza bakal menimang cucu tanpa menantu afte...
- Aku akan menghilang selama 2 hari,bai!
- betul ke dahi jendul or dahi luas ni cerdik ?
- > Saiz Bukan Masaalah
- Buat Banner Flash guna Photoscape, jom try!
- Wordless Wednesday #4: Micro Murderer
- wordless wednesday 8# geget bontot diaaa!!!
- > Wordless Wednesday : Prejudice
- 3 Words That Would Change Ur Life!
- menatam kecik yang lebih mahal lagi pelempuan ! grrrr
- > Satu Hari Nanti Akan Ku Capai Mu
- Kisah antara Harry Potter dan The Lord Of The Rings
- orang memberi kita merasa, org berbudi ?larikkkkkk...
- > HOYEAH!!! MTV World Stage 2011 ROCK!!
- zee avi dan ukelele
- pantene hair LOST CONTROL!
- BEN ASHAARI TANYA BERANI KE KRITIK BLOG AKU ?
- teringat zaman matriks :( sobs
- Universal Studio Singapore
- entry kasi panas..last day # ten final words
- GA JUST MACAROoN
- SEGMEN MARI MENAMBAH FOLLOWER
- > Today is SUNDAY
- > Prejudge in My Mind
- gara-gara pemalu yang amat dasyat , akhirnya terbi...
- mati gara-gara 3 ulas durian !
- Suami ke tu??
- Segmen Cuci Mata
- Segmen Miss Nadya :: Motif Kenal Blogger Lain
- > Kesilapan Harimau
- nuffnang di godam! kahkahhhkahhkahhh
- > BEN ASHAARI CARI BLOGGER KREATIF.. AKU UMPAMA SE...
- mencari lobang bontot di belogku! sampai hatiiiii!!!!
- > Pokok
- surirumah tanpa suami..sobss...sobss..
- I'm on hiatus for a moment.
- > Saat-Saat Kewafatan Rasulullah S.A.W.
- > Tech Thursday : Password Popular
- Qistina First Giveaway
- spontanoeus thursday 4 # gara-gara toilet jauh
- > Tech Thursday : Hati-hati dengan "hi how are you?"
- langsir pon boleh buat shawl ? trend ke ape ni ?
- BEN ASHAARI CARI BLOGGER BARU JER
- SAYA NAK JOIN BLOGLIST FAHMI DI SINI
- Universal Studio Singapore
- > Tech Thursday : My Gigabyte Mouse
- Universal Studio Singapore
- 6 Hari Yang Sangat Bermakna!!
- Jangan Mulut Celupar dan Mengutuk Orang!!
- dilamar london weight management
- haha.budak gemuk.
- Wordless Wednesday #3: Ex-Hogwarts
- Bersuka Ria Bersma
- Bergambar Kenangan....
- > Aku Seorang Blogger
- > The Return of Papadom
- Happy 1st Anniversary to Gomo FM
- contest : saya dan kaca mata
- Boring morning.
- > On The Move
- Sambung Shopping
- Lunch Dimana....
- 關注我的微博 ♥♥
- handset cap norkiah
- > Penangan Juvana
- > Juvana Finale Malam Ni? Serius la???
- Entri Utk Saya...
- adoiiiii!!!!!!!loghat , longhat !
- Mulut Apakah Ini......
- > Lyrics : Cinta Itu Milik Kita by Dakmie
- SEGMEN MSRED : MY FAVORITE PHOTO AND WHY
- > Wishlist : LED Abyss Watch
- spender mu, spender ku juaa..kahkahhkahhh
- > Kutuk Mengutuk Budaya Siapa?
- kenali artis baru<======ten ways two win yr heart
- in media : featured in sinar harian
- > Bacaan Doa Nifsu Sya'ban
- adik ni sangat comel !
- > Twitter, Malaysia dan Liverpool
- kalau tidak hentakkan kepala , mana datang ilmu ny...
- > Skandal Aku dan iWEBTool
- > Aku Blogger Negeri Sembilan, Apo Nak Dikato~
- aku blogger negeri pahang .
- aseiment : review untuk dapat 16juta flat ,tak mae...
- Dapat Buah Tangan
- geli geli abang jiji
- dia rasa dia cantik begituu
- > Movie Review : Harry Potter and the Deathly Hall...
- > Aku Tak Puasa Harini, Sobs~
- there's no peluang kedua .padan muka kau!
- Hari Ke 2 ...Bhg II
- Hari Ke 2 ...Bhg I
- > Tweet di Tweeter
- > Tech Thursday : Anonymous di Turkey
- tips fashion : untuk si kedekut sahaja!
- I fell in L.O.V.E ^^
- > Quick Review : Harry Potter 1 - 7 Part 1
- Sling Denim Bag Giveaway
-
▼
July
(240)
No comments:
Post a Comment