Skg nie aku tgh layan citer paberet aku "DiL To PagaL Hai" dibutik... Selain citer nie,aku juga suka citer "Kuch Kuch HoTa Hai"... Mmg pasti ada babak2 yg bole menitiskan airmata aku....
"SeLaMaT MeNoNtOn" semua
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA
Popular Posts
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
Bila dah selesai semuanya kami meneruskan perjalanan...Kali nie kami ke sebuah pulau yg terbalik iaitu | | | | | V "BALIK PULAU" H...
-
Orang muda selalu bercakap mengenai cinta. Ada apa dengan cinta? Cinta digambarkan sebagai perasaan yang membangkitkan semangat, lantaran be...
-
HOlla Peeps, SILA BACA SAMPAI HABIS UNTUK ELAK LOST DARI TREK SEBENAR~ SATU KONSPIRASI ATAU KEBETULAN? Rasanya ramai yang dah sedar dan t...
-
setelah dipaksa rela oleh aini , akhirnya ezza join jugak giveaway ni :) ..u olls nak join?click here alamakk ,dia suruh pilih jenis kanta...
-
haha. kene buat asigment keje sekolah ni , ten things i love :) 1. bantal busuk -i can't sleep without that 2. clothes,dress,shirt,keme...
-
Assalamualaikum n Aloha!! nak join klik banner ya ^^ Dah lama bro Nasz x buat segmen..sambil2 berblogwalking nampak ade segmen baru..Aliaa j...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
HOlla Bloggers... Hobi menjadi sesuatu yang selalu kita buat.. dan buat sebab kita suka.. one of my hobby is watching movie.. owh, i love to...
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA ...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
HOlla Peeps, I got a new twitter friend (he's from India)who ask me where I am from? And I answered I'm from Malaysia. He's so ...
-
oke , ni bukan awek kilang bogel ,ni kembaq aku , nora danish ..eh .korang tak pasan ke muka aku ala2 nora danish ?hikkhikkk..heppp heppp ! ...
-
Dear Smokers, Please get a plastic bag and cover yourself whenever you want to start smoking to enable you to enjoy the smoke 100% by yourse...
-
HOlla Peeps, Selepai selesai berdoa, keluar dari pintu masjid, tengok kat rak kasut, " Eh, mana selipar aku? Hmm.. kena rembat lagi la...
-
HOlla Bloggers, "The Autobots learn of a Cybertronian spacecraft hidden on the Moon, and race against the Decepticons to reach it a...
Search This Blog
Followers
Blog Archive
-
▼
2011
(1075)
-
▼
February
(91)
- Makan Malam 2 beranak....
- Khabar Sedih Yg Kuterima.....
- yup . .imma muslim
- camping
- Numb
- Makan-Makan Bersama...
- this feeling is killing me slowly :'(
- this feeling is killing me slowly :'(
- Lagi Gambar Kami....
- Pemangsa di Lautan Biru! Yeke?
- 26 febuary 2011 i live being a single gurl :)
- 26 febuary 2011 i live being a single gurl :)
- Bila Kami Bersama....
- yeah . .finish. . .
- Mengidam Lagik!!!
- Melawat Org Sakit.....
- > Posting Ngarut
- A Box Full of Kisses :)
- Today My Life Begins.....
- > 2 lg
- zero tolerance
- Kalau Cik Wanie Kahwin.....
- Facts tentang Pizza!
- Tersedak di sapa seseorang!
- Make-Up Entry Contest!
- Dinner di Secret Receipe
- 4 September 1992
- 4 September 1992
- Lady Gaga tanpa Make-up!
- Tak Boleh Sudah !!!!!
- LEON~filem yg membuatkn aku menitiskn air mata
- Tiramisu
- buat suspender basah je taw :P
- > Deadly Week
- RYL FANS Private Server (Free-Lag)
- my all :(
- Majlis Perkahwinan Ferinazulia & Wan
- Betul tue......
- > Need To Sharpen It
- JoM bUat Link eXchanginG!
- Sahabat Karib Saya
- SEGMEN KHAS UNTUK BLOGGER BARU : 100 FOLLOWER KE B...
- Penyakit Reumatoid Artritis.......
- Perlukan Bantuan Kalian
- cool man! cool . .
- Akhirnya.......
- Perhatian! Mungkinkah anda mengalami syndrome ini ...
- Tukar Tarikh Majlis...
- kisah mbekk dan kokokkk..
- you can do it baby,u can do it everyday.i love you :)
- you can do it baby,u can do it everyday.i love you :)
- Dapat Followers Award ke-50!!!
- Neraka Dunia!
- Baby Cik Wanie....
- Doyan OoOoOo Doyan....
- MIGRAINE
- 14.Februari.2011
- Akhirnya Ally Iskandar Milik.............
- > I Once A Basis
- Terima Kasih Nuffnang :)
- Birthday Party :)
- DiL To PagaL Hai
- > Lyrics : Burning in the Skies By LP
- title tu makna dye ape?
- > Last 7
- Live- DiHBSB,Alor Setar
- it wasn't me!sumpah terase!
- > Movie Review : Shaolin
- Happy Birthday Dear
- Utusan untuk seorang insan yg. belum ku temui dan ...
- metamorphosis
- No, i just trying to say something actually.
- Kejadian Buruk Berlaku...
- Contest Aku, Dia & Vintage
- PEMENANG Tempat ke-3 SEGMEN KSB First Round!
- 5 Fakta Tentang Saya,5 Fakta Saya Tak Suka~
- Halalkah "Couple" itu? Kenapa x ramai org. ambil k...
- Sup Ikan Dori Aliaa~
- Contest Sahabat Saya Comel!
- > Movie Review : The Green Hornet
- Spaghetti Buatan Aliaa~
- Penangan daripada Penasihat Blog 2D Blogger :)
- Mini Contest Gulai Tempoyak Ikan Patin~Yum2 :)
- Penantian itu satu Penyeksaan Bagi Ku~huu
- Tentang Seseorang.....
- Selak2 di Akhbar BH Lama :)
- Chocolate Fair n mUch2 mOre :)
- Gila MOvie~
- BACAlah~TaSik GaLiLee yg hmPir keRing~&~kedAtanGan...
- SyeLek daN ThiNNer~ (^_^)
- My Artworks ^^
-
▼
February
(91)
No comments:
Post a Comment