Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA
Popular Posts
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
Bila dah selesai semuanya kami meneruskan perjalanan...Kali nie kami ke sebuah pulau yg terbalik iaitu | | | | | V "BALIK PULAU" H...
-
Orang muda selalu bercakap mengenai cinta. Ada apa dengan cinta? Cinta digambarkan sebagai perasaan yang membangkitkan semangat, lantaran be...
-
HOlla Peeps, SILA BACA SAMPAI HABIS UNTUK ELAK LOST DARI TREK SEBENAR~ SATU KONSPIRASI ATAU KEBETULAN? Rasanya ramai yang dah sedar dan t...
-
setelah dipaksa rela oleh aini , akhirnya ezza join jugak giveaway ni :) ..u olls nak join?click here alamakk ,dia suruh pilih jenis kanta...
-
haha. kene buat asigment keje sekolah ni , ten things i love :) 1. bantal busuk -i can't sleep without that 2. clothes,dress,shirt,keme...
-
Assalamualaikum n Aloha!! nak join klik banner ya ^^ Dah lama bro Nasz x buat segmen..sambil2 berblogwalking nampak ade segmen baru..Aliaa j...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
HOlla Bloggers... Hobi menjadi sesuatu yang selalu kita buat.. dan buat sebab kita suka.. one of my hobby is watching movie.. owh, i love to...
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA ...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
HOlla Peeps, I got a new twitter friend (he's from India)who ask me where I am from? And I answered I'm from Malaysia. He's so ...
-
oke , ni bukan awek kilang bogel ,ni kembaq aku , nora danish ..eh .korang tak pasan ke muka aku ala2 nora danish ?hikkhikkk..heppp heppp ! ...
-
Dear Smokers, Please get a plastic bag and cover yourself whenever you want to start smoking to enable you to enjoy the smoke 100% by yourse...
-
HOlla Peeps, Selepai selesai berdoa, keluar dari pintu masjid, tengok kat rak kasut, " Eh, mana selipar aku? Hmm.. kena rembat lagi la...
-
HOlla Bloggers, "The Autobots learn of a Cybertronian spacecraft hidden on the Moon, and race against the Decepticons to reach it a...
Search This Blog
Followers
Blog Archive
-
▼
2011
(1075)
-
▼
February
(91)
- Makan Malam 2 beranak....
- Khabar Sedih Yg Kuterima.....
- yup . .imma muslim
- camping
- Numb
- Makan-Makan Bersama...
- this feeling is killing me slowly :'(
- this feeling is killing me slowly :'(
- Lagi Gambar Kami....
- Pemangsa di Lautan Biru! Yeke?
- 26 febuary 2011 i live being a single gurl :)
- 26 febuary 2011 i live being a single gurl :)
- Bila Kami Bersama....
- yeah . .finish. . .
- Mengidam Lagik!!!
- Melawat Org Sakit.....
- > Posting Ngarut
- A Box Full of Kisses :)
- Today My Life Begins.....
- > 2 lg
- zero tolerance
- Kalau Cik Wanie Kahwin.....
- Facts tentang Pizza!
- Tersedak di sapa seseorang!
- Make-Up Entry Contest!
- Dinner di Secret Receipe
- 4 September 1992
- 4 September 1992
- Lady Gaga tanpa Make-up!
- Tak Boleh Sudah !!!!!
- LEON~filem yg membuatkn aku menitiskn air mata
- Tiramisu
- buat suspender basah je taw :P
- > Deadly Week
- RYL FANS Private Server (Free-Lag)
- my all :(
- Majlis Perkahwinan Ferinazulia & Wan
- Betul tue......
- > Need To Sharpen It
- JoM bUat Link eXchanginG!
- Sahabat Karib Saya
- SEGMEN KHAS UNTUK BLOGGER BARU : 100 FOLLOWER KE B...
- Penyakit Reumatoid Artritis.......
- Perlukan Bantuan Kalian
- cool man! cool . .
- Akhirnya.......
- Perhatian! Mungkinkah anda mengalami syndrome ini ...
- Tukar Tarikh Majlis...
- kisah mbekk dan kokokkk..
- you can do it baby,u can do it everyday.i love you :)
- you can do it baby,u can do it everyday.i love you :)
- Dapat Followers Award ke-50!!!
- Neraka Dunia!
- Baby Cik Wanie....
- Doyan OoOoOo Doyan....
- MIGRAINE
- 14.Februari.2011
- Akhirnya Ally Iskandar Milik.............
- > I Once A Basis
- Terima Kasih Nuffnang :)
- Birthday Party :)
- DiL To PagaL Hai
- > Lyrics : Burning in the Skies By LP
- title tu makna dye ape?
- > Last 7
- Live- DiHBSB,Alor Setar
- it wasn't me!sumpah terase!
- > Movie Review : Shaolin
- Happy Birthday Dear
- Utusan untuk seorang insan yg. belum ku temui dan ...
- metamorphosis
- No, i just trying to say something actually.
- Kejadian Buruk Berlaku...
- Contest Aku, Dia & Vintage
- PEMENANG Tempat ke-3 SEGMEN KSB First Round!
- 5 Fakta Tentang Saya,5 Fakta Saya Tak Suka~
- Halalkah "Couple" itu? Kenapa x ramai org. ambil k...
- Sup Ikan Dori Aliaa~
- Contest Sahabat Saya Comel!
- > Movie Review : The Green Hornet
- Spaghetti Buatan Aliaa~
- Penangan daripada Penasihat Blog 2D Blogger :)
- Mini Contest Gulai Tempoyak Ikan Patin~Yum2 :)
- Penantian itu satu Penyeksaan Bagi Ku~huu
- Tentang Seseorang.....
- Selak2 di Akhbar BH Lama :)
- Chocolate Fair n mUch2 mOre :)
- Gila MOvie~
- BACAlah~TaSik GaLiLee yg hmPir keRing~&~kedAtanGan...
- SyeLek daN ThiNNer~ (^_^)
- My Artworks ^^
-
▼
February
(91)


No comments:
Post a Comment