recently, I have received a message from him .. I don't think that he still remembers me .. in my heart, I am indeed very happy and close to tears .. but I still feel sad, I don't know what made me feel sad, my heart felt really happy .. and then he turned back, it seems to be angry with me .. I don't know what I should do. maybe I should keep quiet and look at the next event .. but what is certain, I always cared and loved him .. I love you odey. I really miss you: '(
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA
Popular Posts
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
Bila dah selesai semuanya kami meneruskan perjalanan...Kali nie kami ke sebuah pulau yg terbalik iaitu | | | | | V "BALIK PULAU" H...
-
hai sume.. :P ini sebenarnya blog lama saya. dulu lupe paswed, skarang dah tak lagi. :D okey, yang ini mmg saye buat public. kot2 ada yang b...
-
Assalamualaikum n Aloha! Hari ni merupakan hari yang indah dan bahagia yang Aliaa xkan lupa! Sangat happy! Dah lama dah add Tom Welling,akto...
-
mase aku 2 tahun.ape macam? comel? 1. sape lahir tahun 92, tak tgk cite dragon ball, x legend! 2. kalau perempuan, mesti suke cite sail...
-
Alahai,sejak kebelakangan nie,aku nie dah gian ngn ini: | | | | V ANGRY BIRDS Asal ada masa terluang saja,mulalah aku ngn mende alah nie kat...
-
HOlla Peeps, Synopsis : After destroying one Horcrux and discovering the significance of the three Deathly Hallows , Harry, Ron and Hermio...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
HOlla Bloggers... Hobi menjadi sesuatu yang selalu kita buat.. dan buat sebab kita suka.. one of my hobby is watching movie.. owh, i love to...
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA ...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
oke , ni bukan awek kilang bogel ,ni kembaq aku , nora danish ..eh .korang tak pasan ke muka aku ala2 nora danish ?hikkhikkk..heppp heppp ! ...
-
Dan dia bergegas ke Airport untuk menyampaikan Sayonara dan Hadiahnya kepada gadisnya, dengan harapan gadis itu mengingati dia..Jarak rumah ...
-
HOlla Peeps, JPJ Rookie : "WOI yang kat belakang tu, apasal KAU tak pakai seatbelt?" Mangsa 2 : "Saya ingat nak kena kelua...
-
HOlla Bloggers, "The Autobots learn of a Cybertronian spacecraft hidden on the Moon, and race against the Decepticons to reach it a...
-
HOlla Peeps, MAD Deal of the Day: RM715 instead of RM2060 for 3N Penang-Phuket-Krabi-Penang Holiday aboard Superstar Libra Star Cruise inclu...
Search This Blog
Followers
Blog Archive
-
▼
2011
(1075)
-
▼
March
(95)
- Kerana Diriku Begitu Berharga....
- Mmg Dasar Kurang Ajar !!!!
- "double meaning"
- Jom sama2 meriahkan BlOglisT ChilaBaey's SpOT!!!
- info : awas status anda ada virus! cara nak halang...
- Mood minggu nie :)
- Wajah Kesayangan Hamba....
- Chilabaey'S spot BloglisT~
- fakta dan auta . . .grrrr
- Majlis Persandingan....
- ikan oh ikann....
- Checklist
- Majlis akad nikah...
- dei Tambi!
- one more hurts!
- > Bangun Tidur Buat Apa ya?
- i missed all of you :)
- i missed all of you :)
- its an advise.
- Bergelap Punya Pasal....
- Terima Kasih ....
- eLLo (^_^)
- monolog tentang seorang dia . .
- Minum Petang Bersama....
- Barang2 Yang DiShopping....
- jamban ku jamban mu juaaaaaa
- Percutian Yang Paling Singkat
- 800 sudah....
- still looking for a good tittle for this post, its...
- Pulut Seri Muka....
- Mencari Rumah Baru....
- Lunch di Q Bistro....
- ronggeng dak wawa
- Si pepel & kasut baru
- Akhirnya....
- > Movie Review : Hikayat Merong Mahawangsa
- hiDupKu yg berteMankan KesibuKkan
- love the moment so much.
- Apa Kata Wanita....
- Ulam Raja....
- > Gambatte : Oral Nihongo 1
- Petai OoOo Petai....
- oh , thanks dak dja tag gua (>_<)
- Kulitku Mulus???
- Bulu Mata Pelesu Rozita Che Wan...
- Mari Menconteng Semua
- Makanan Yang Dijamu....
- Majlis Petunangan Sahabatku....
- Bila Sahabat Masuk SnS AnGGuN....
- Definisi Cinta
- i aint goth, its just another another art.
- wtf
- Majlis Perkahwinan
- Hari "BIRU" CW
- A little update for those who care.
- she has the sixth sense.
- Majlis Berendoi.....
- i want the old you :(
- i want the old you :(
- Dinner Di Tesco....
- pray for the world
- Lagi Spring Cleaning SnS AnGGuN....
- retro :) fenomena sekolah rendah
- i am young and crazy
- Spring Cleaning SnS AnGGuN...
- Dunia FB
- > For The Rest Of My Life
- Cik Wanie & Petronas...
- Kisah Durian Lagik....
- Alhamdullilah.....
- PeNCuR! vs MaL!Ng....
- nak buat cmne..dah trend..
- Apa Korang Rasa Andai.......
- Selamat Hari Wanita.....100 tahun....
- perot secondhand
- Bila Blogger Femes Turun Aloq Staq....
- tino vs jate
- performance
- Rutin Harianku
- notes ujung katil
- Kek VS Cake.....
- Broiling
- sabtu yang shit
- tengkiuuuu koyum kox
- Dah hampir setahun pemergian...
- Reumatoid VS Osteo....
- Berita Yang Kuterima
- Video Lucah???!!!
- bila hati kecikku berbicareee~~sole solee.soleleeee
- 敷衍的更新 .. ... .
- Daguku ....
- Fisioterapi....
- happy?
- happy?
- homaighoshhhhhhhhhhhhhhh
-
▼
March
(95)
No comments:
Post a Comment