Salam & selamat pagi semua... Dah bfast ka?? Aku mcm biasalah,pagi,tgh hari & malam mmg kena mengadap ubat nie...(Dah bosan okeh)...
Pagi nie aku bfast ngn sebungkus biskut oat,sambil baca novel... Pastu telan ubat...
Smlm,5-6x aku dok muntah2 saja,pastu pala nie pusing2... Sudahnya,aku hanya tido2 ayam saja.. Tulang belakang aku pun rasa sakit smcm saja... X tau pasai pa... (Perlukah aku jumpa doktor smula???)....
Apapun selamat berhujung minggu utk kalian ;)
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA
Popular Posts
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
Bila dah selesai semuanya kami meneruskan perjalanan...Kali nie kami ke sebuah pulau yg terbalik iaitu | | | | | V "BALIK PULAU" H...
-
Orang muda selalu bercakap mengenai cinta. Ada apa dengan cinta? Cinta digambarkan sebagai perasaan yang membangkitkan semangat, lantaran be...
-
HOlla Peeps, SILA BACA SAMPAI HABIS UNTUK ELAK LOST DARI TREK SEBENAR~ SATU KONSPIRASI ATAU KEBETULAN? Rasanya ramai yang dah sedar dan t...
-
setelah dipaksa rela oleh aini , akhirnya ezza join jugak giveaway ni :) ..u olls nak join?click here alamakk ,dia suruh pilih jenis kanta...
-
haha. kene buat asigment keje sekolah ni , ten things i love :) 1. bantal busuk -i can't sleep without that 2. clothes,dress,shirt,keme...
-
Assalamualaikum n Aloha!! nak join klik banner ya ^^ Dah lama bro Nasz x buat segmen..sambil2 berblogwalking nampak ade segmen baru..Aliaa j...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
HOlla Bloggers... Hobi menjadi sesuatu yang selalu kita buat.. dan buat sebab kita suka.. one of my hobby is watching movie.. owh, i love to...
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA ...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
HOlla Peeps, I got a new twitter friend (he's from India)who ask me where I am from? And I answered I'm from Malaysia. He's so ...
-
oke , ni bukan awek kilang bogel ,ni kembaq aku , nora danish ..eh .korang tak pasan ke muka aku ala2 nora danish ?hikkhikkk..heppp heppp ! ...
-
Dear Smokers, Please get a plastic bag and cover yourself whenever you want to start smoking to enable you to enjoy the smoke 100% by yourse...
-
HOlla Peeps, Selepai selesai berdoa, keluar dari pintu masjid, tengok kat rak kasut, " Eh, mana selipar aku? Hmm.. kena rembat lagi la...
-
HOlla Bloggers, "The Autobots learn of a Cybertronian spacecraft hidden on the Moon, and race against the Decepticons to reach it a...
Search This Blog
Followers
Blog Archive
-
▼
2011
(1075)
-
▼
March
(95)
- Kerana Diriku Begitu Berharga....
- Mmg Dasar Kurang Ajar !!!!
- "double meaning"
- Jom sama2 meriahkan BlOglisT ChilaBaey's SpOT!!!
- info : awas status anda ada virus! cara nak halang...
- Mood minggu nie :)
- Wajah Kesayangan Hamba....
- Chilabaey'S spot BloglisT~
- fakta dan auta . . .grrrr
- Majlis Persandingan....
- ikan oh ikann....
- Checklist
- Majlis akad nikah...
- dei Tambi!
- one more hurts!
- > Bangun Tidur Buat Apa ya?
- i missed all of you :)
- i missed all of you :)
- its an advise.
- Bergelap Punya Pasal....
- Terima Kasih ....
- eLLo (^_^)
- monolog tentang seorang dia . .
- Minum Petang Bersama....
- Barang2 Yang DiShopping....
- jamban ku jamban mu juaaaaaa
- Percutian Yang Paling Singkat
- 800 sudah....
- still looking for a good tittle for this post, its...
- Pulut Seri Muka....
- Mencari Rumah Baru....
- Lunch di Q Bistro....
- ronggeng dak wawa
- Si pepel & kasut baru
- Akhirnya....
- > Movie Review : Hikayat Merong Mahawangsa
- hiDupKu yg berteMankan KesibuKkan
- love the moment so much.
- Apa Kata Wanita....
- Ulam Raja....
- > Gambatte : Oral Nihongo 1
- Petai OoOo Petai....
- oh , thanks dak dja tag gua (>_<)
- Kulitku Mulus???
- Bulu Mata Pelesu Rozita Che Wan...
- Mari Menconteng Semua
- Makanan Yang Dijamu....
- Majlis Petunangan Sahabatku....
- Bila Sahabat Masuk SnS AnGGuN....
- Definisi Cinta
- i aint goth, its just another another art.
- wtf
- Majlis Perkahwinan
- Hari "BIRU" CW
- A little update for those who care.
- she has the sixth sense.
- Majlis Berendoi.....
- i want the old you :(
- i want the old you :(
- Dinner Di Tesco....
- pray for the world
- Lagi Spring Cleaning SnS AnGGuN....
- retro :) fenomena sekolah rendah
- i am young and crazy
- Spring Cleaning SnS AnGGuN...
- Dunia FB
- > For The Rest Of My Life
- Cik Wanie & Petronas...
- Kisah Durian Lagik....
- Alhamdullilah.....
- PeNCuR! vs MaL!Ng....
- nak buat cmne..dah trend..
- Apa Korang Rasa Andai.......
- Selamat Hari Wanita.....100 tahun....
- perot secondhand
- Bila Blogger Femes Turun Aloq Staq....
- tino vs jate
- performance
- Rutin Harianku
- notes ujung katil
- Kek VS Cake.....
- Broiling
- sabtu yang shit
- tengkiuuuu koyum kox
- Dah hampir setahun pemergian...
- Reumatoid VS Osteo....
- Berita Yang Kuterima
- Video Lucah???!!!
- bila hati kecikku berbicareee~~sole solee.soleleeee
- 敷衍的更新 .. ... .
- Daguku ....
- Fisioterapi....
- happy?
- happy?
- homaighoshhhhhhhhhhhhhhh
-
▼
March
(95)
No comments:
Post a Comment