almost two weeks I left Kota Kinabalu Sabah, family, boyfriend and my best friend .. I really really miss you all, do not worry I'm here just fine despite having to live independently without our loved ones on my side .. To my parents "Mom and dad loved ones, I'm sick .. fever ,almost two days.. huhu :'(.. but don't worry, I will take medicine on the right time ...honestly, I do not like to live here .. too many things that scare me. . I hope you all stay healthy and happy always ... I love you:)
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA
Popular Posts
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
Bila dah selesai semuanya kami meneruskan perjalanan...Kali nie kami ke sebuah pulau yg terbalik iaitu | | | | | V "BALIK PULAU" H...
-
hai sume.. :P ini sebenarnya blog lama saya. dulu lupe paswed, skarang dah tak lagi. :D okey, yang ini mmg saye buat public. kot2 ada yang b...
-
Assalamualaikum n Aloha! Hari ni merupakan hari yang indah dan bahagia yang Aliaa xkan lupa! Sangat happy! Dah lama dah add Tom Welling,akto...
-
mase aku 2 tahun.ape macam? comel? 1. sape lahir tahun 92, tak tgk cite dragon ball, x legend! 2. kalau perempuan, mesti suke cite sail...
-
Alahai,sejak kebelakangan nie,aku nie dah gian ngn ini: | | | | V ANGRY BIRDS Asal ada masa terluang saja,mulalah aku ngn mende alah nie kat...
-
HOlla Peeps, Synopsis : After destroying one Horcrux and discovering the significance of the three Deathly Hallows , Harry, Ron and Hermio...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
HOlla Bloggers... Hobi menjadi sesuatu yang selalu kita buat.. dan buat sebab kita suka.. one of my hobby is watching movie.. owh, i love to...
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA ...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
oke , ni bukan awek kilang bogel ,ni kembaq aku , nora danish ..eh .korang tak pasan ke muka aku ala2 nora danish ?hikkhikkk..heppp heppp ! ...
-
Dan dia bergegas ke Airport untuk menyampaikan Sayonara dan Hadiahnya kepada gadisnya, dengan harapan gadis itu mengingati dia..Jarak rumah ...
-
HOlla Peeps, JPJ Rookie : "WOI yang kat belakang tu, apasal KAU tak pakai seatbelt?" Mangsa 2 : "Saya ingat nak kena kelua...
-
HOlla Bloggers, "The Autobots learn of a Cybertronian spacecraft hidden on the Moon, and race against the Decepticons to reach it a...
-
HOlla Peeps, MAD Deal of the Day: RM715 instead of RM2060 for 3N Penang-Phuket-Krabi-Penang Holiday aboard Superstar Libra Star Cruise inclu...
Search This Blog
Followers
Blog Archive
-
▼
2011
(1075)
-
▼
March
(95)
- Kerana Diriku Begitu Berharga....
- Mmg Dasar Kurang Ajar !!!!
- "double meaning"
- Jom sama2 meriahkan BlOglisT ChilaBaey's SpOT!!!
- info : awas status anda ada virus! cara nak halang...
- Mood minggu nie :)
- Wajah Kesayangan Hamba....
- Chilabaey'S spot BloglisT~
- fakta dan auta . . .grrrr
- Majlis Persandingan....
- ikan oh ikann....
- Checklist
- Majlis akad nikah...
- dei Tambi!
- one more hurts!
- > Bangun Tidur Buat Apa ya?
- i missed all of you :)
- i missed all of you :)
- its an advise.
- Bergelap Punya Pasal....
- Terima Kasih ....
- eLLo (^_^)
- monolog tentang seorang dia . .
- Minum Petang Bersama....
- Barang2 Yang DiShopping....
- jamban ku jamban mu juaaaaaa
- Percutian Yang Paling Singkat
- 800 sudah....
- still looking for a good tittle for this post, its...
- Pulut Seri Muka....
- Mencari Rumah Baru....
- Lunch di Q Bistro....
- ronggeng dak wawa
- Si pepel & kasut baru
- Akhirnya....
- > Movie Review : Hikayat Merong Mahawangsa
- hiDupKu yg berteMankan KesibuKkan
- love the moment so much.
- Apa Kata Wanita....
- Ulam Raja....
- > Gambatte : Oral Nihongo 1
- Petai OoOo Petai....
- oh , thanks dak dja tag gua (>_<)
- Kulitku Mulus???
- Bulu Mata Pelesu Rozita Che Wan...
- Mari Menconteng Semua
- Makanan Yang Dijamu....
- Majlis Petunangan Sahabatku....
- Bila Sahabat Masuk SnS AnGGuN....
- Definisi Cinta
- i aint goth, its just another another art.
- wtf
- Majlis Perkahwinan
- Hari "BIRU" CW
- A little update for those who care.
- she has the sixth sense.
- Majlis Berendoi.....
- i want the old you :(
- i want the old you :(
- Dinner Di Tesco....
- pray for the world
- Lagi Spring Cleaning SnS AnGGuN....
- retro :) fenomena sekolah rendah
- i am young and crazy
- Spring Cleaning SnS AnGGuN...
- Dunia FB
- > For The Rest Of My Life
- Cik Wanie & Petronas...
- Kisah Durian Lagik....
- Alhamdullilah.....
- PeNCuR! vs MaL!Ng....
- nak buat cmne..dah trend..
- Apa Korang Rasa Andai.......
- Selamat Hari Wanita.....100 tahun....
- perot secondhand
- Bila Blogger Femes Turun Aloq Staq....
- tino vs jate
- performance
- Rutin Harianku
- notes ujung katil
- Kek VS Cake.....
- Broiling
- sabtu yang shit
- tengkiuuuu koyum kox
- Dah hampir setahun pemergian...
- Reumatoid VS Osteo....
- Berita Yang Kuterima
- Video Lucah???!!!
- bila hati kecikku berbicareee~~sole solee.soleleeee
- 敷衍的更新 .. ... .
- Daguku ....
- Fisioterapi....
- happy?
- happy?
- homaighoshhhhhhhhhhhhhhh
-
▼
March
(95)
No comments:
Post a Comment