Popular Posts

> Andai aku ini jutawan .. Blogger

HOlla Blogger,


Bangun je pagi trus bukak blog.. ~_~
patutnya aq gi la makan duluu ke, gosok gigi dulu ke, sarapan dulu ke.. ni gi bukak blog pulak.. ADOI!!!

Alright, aq ada tugasan iaitu membuat karangan tidak lebih 100 patah perkataan .. Apakah yang akan aq lakukan dengan dunia blogger di Malaysia ini sekiranya anda seorang jutawan !

"First of all, aq buat announcement kat semua blogger untuk buat dinner ngan korang, iaitu aq akan buat biggest bloggers gathering in Malaysia yang akan di sponsor oleh aq sendiri... Next, aq nak sponsor bengkel untuk blogging yang akan diajar oleh pakar-pakar blog yang ada kat Malaysia sendiri kepada blogger-blogger baru untuk menghangatkan lagi dunia blog Malaysia!!! Then bila semakin hangat keadaan, aq akan buat contest, atau anugerah la!!! Akan buat undian terbuka (Ala-ala anugerah bintang popular) untuk para blogger, disitu kita akan bagi anugerah seperti, anugerah blogger baru popular, anugerah blogger lelaki popular, anugerah wanita popular, dan macam-macam lagi la anugerah yang akan menyemarakkan industri blogging!!!"

Ok, itulah yang akan aq buat kalau aq seorang jutawan!!!

-zuan-
p.s banyak kali tak dapat join or tertinggal segmen BEN disebabkkan kelembapan internet beberapa hari ni, dan disebabkan busy dengan macam-macam aktiviti seorang remaja..hehe


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive