Popular Posts

dilema muka sunburn

arghhhhhhh.....assalamualaikum korang ..hai nak bg salam pn malas.. aku tgh stress ni paal muka dah macam anak india ..errrr.aku ta salahkan india yang itam,malahan mereka lagi lawa kot dari aku sebab mereka nye idung mancung ,tak macam idung aku ,penyek tapi comell.....**euwwwww...

k,hari ni aku tak mau la cte pasal ADINDA EVANS ke ape , sebab semua org dah tahu pasal keberanian dia tu . aku salute lah ..kihkihhh...dah takmau cte pasai dak sekolah tu ..

wehhh...korang tahu tak product yang boleh remove sunburn kat muka dgn cepat >?arghhh,..nak kulit smooth puteh cam dulu **Errr putih ke ? ..weehuu...muka aku dah ade 2 colour dah .depan gelap, blkg cerah . dah ,mcm zebra dah...yelaahh ,kalau pmpn pakai tudung ni, besti la muka berbelang tak sekata kan ?errr...

psss..psss...sapa ade jual product yang baguish2 pm la akuuuu......plizzzzzzzzzzzzzzz ...plus , sapa ade jual losyen or something bagi aku kurus ke . badan nak naek berkilo2 dah wehh....aiyakkkkkk...tamau gemok pendekkkkk! grrrrr ...

psss....aku bukan tak bersyukur dengan apa yang aku ade , tapi aku menjaga nikmat yg allah bg ni dgn sebaiknyeee ..:)

peacee! do pm or email me,or ape2 lah kalau ade taw product yang berkesan yeee! muaksssss....love u olls..spread love yaaa..**bajek najwa latiff lagii...adeshhhh..





larikkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


bui bui (*_*)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive