Popular Posts

Jom Bergambar Bersama


Disuatu ptg yg sgt indah.....(chewah ayat x bole blah kan)....Beberapa hari lps,aku & mama bersama sahabat sekeluarga keluar mengambil angin ptg...Itulah xtvt kami sekeluarga bila ada masa lapang...Kami kluar & minum2 ptg bersama....Mmg best bila berkumpul nie...Mengeratkan lagi tali silaturahim....
Tapi sebelum itu,kami ber"outing" bersama kak long & Maizatul di Jln Suka Menanti....Mmg bestlah bila bersama mereka nie....
:)


"Kebahagiaan ialah satu tahap dimana kita dapat mencapai apa yang kita idamkan dalam hidup kita ini. Semua org ada hak utk mengecapi kebahagiaan itu dalam pelbagai cara"

Begitu juga dgn aku yg sentiasa inginkan kebahagiaan itu.....
Kat bawah nie adalah beberapa keping gambar aku bersama kak long & aton yg sakan bergambar....

|

|

|

|

|

V


Terpancar wajah GEMBIRA aku kan
(sama2 berPEPEL ari tue)


Kami SERASI bersama...
Persahabatan yg kami telah bina hampir 18 tahun meninggalkan byk kenangan manis & pahit bersama...



Sentiasa bersama dikala susah & senang

Tiada rahsia antara kami


Terpancar kebahagiaan & kegembiraan antara kami berdua....Tidak perlu berpura-pura dalam persahabatan ini...Masing2 terima baik dan buruk diri masing2...


Dia yg aku anggap kakak


Mempunyai cita2 yg tinggi


Sentiasa tersenyum



Alhamdullilah kami masing2 mempunyai keluarga yg sangat2 bahagia....
Kami sayang "MaMa",kami sayang "MaK"

Terima kasih atas segala-galanya......

:)


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive