Popular Posts

Junior Convent


Ekceli beberapa hari lps,aku dok mengandam pengantin,so tgh2 dok siapkan pengantin,salah seorang kawan pengantin dtg ke butik....Mulanya aku x perasan sgt sbb yelah dok bz kan....X lama kemudian,aku sajalah pandang wajah kawannya tue,rasa mcm nak kenal,tapi ingat2 lupa....
So bila aku tanya dia,budak Convent ker,dia jawab "YA"....Mmg sahlah dia tue junior aku...Tapi dia x perasan aku sbb masa tue muka aku tutup ngn "Mask"...Yelah sbb aku kan x sihat,so terpaksalah aku pakai "Mask" sbb x mau berjangkit ngn klien plak....
So bila dah selesai make up tue,aku bukaklah "Mask" tue,punyalah dia menjerit kata "kak Wanie".....HaHaHa...Yelah Aina oiii,nie mmg Kak Wanie...Cam pun ingatkan x cam dah.....Al-maklumlah siapa x kenal aku kan,HaHaHa,zaman sekolah yg penuh ngn kenangan manis & pahit.....
Ari tue x sempat nak bergambar,so hari ke-2 pengantin tue dtg,brlah kami dpt bergambar bersama....
Kalau nak tgk gambar pengantin itew,silalah ke sini:

Www.sns-anggun.blogspot.com

:)

So kalau lps nie pada bekas2 pelajar Convent especially junior2 @ senior,jgn lah malew2 utk tegur yer......

Link

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive