Popular Posts

kronologi spek mata zaman batu .

assalamualaikum dan selamat malammmm! uh2..penat la hari ni , baru pas masak nasik goreng paprik .naseb baek pass. .telor goreng je TERRmasin sket ..ekekekeke..beselah,kan aku dah cakap,aku take over keje mak sekejap .grr..penat gak ea jadi suri rumahh..ekekeke

jum usha aku pnye koleksi spek dr zaman batu! actually , aku pakai spek dari form 1 umo 13 sampai la sekaranggggggg 19 tahun setengah (26 disember baru 20)..ade la ade laa dalam 8 tahun gituu aku sudah rabunnn :( ..arggghhhhh...budak sivik ghopenyeeeeee,,,

orang cakap budak pakai spek mase zaman sekolah sivik kan ?stok buli je kan ?tak jugakkk wehhhh....aku laaa budak nakal kat sekolah dulu .selain menterbalikkan kete cikgu , aku jugak suka memakan coki-coki dalam kelas..alhamdullillah ,berkat kenakalan aku, berjaya jugak aku masuk uia! ekekekeke...

pssss...tadik selogkar folder lama2,jum ushaa**sorry ,ni je gmbar yang menutup aurat! sebab dulu saya free hair :P


form bape tah..uniform sekolah .old school abes!


mase ni baru nak kenal ape tu shawl ..dem..spek harry potter=__________=



demm...frameless kot ..errr,mata habes bulat dah ni!



besar glerrr spek engkau! muke kecik susah nak cari saiz!



agak terkiniiiiii ...poyooo




wahhhhhhhhhh....nenekksssssssssss...

er ,korang tahu tak cmne nak ilangkan rabun ?sebab ezza dah penat sumbat contact lens dalam mata dan menggantung spek berat2 dihidungg ..

jus carrot ?tak jalan laaaaaaaaaa...

=_____=

bui bui..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive