assalamualaikum .:) oke . continue dengan game about ten days . dah day eight dah pon :)
oke let us see what are my favourite songs .!
1.lagu negaraku ~~ lagu pertama yang ezza belajaq kat sekolah tadika selain lagu papaku pulang dari kota! ekekeke
2. lagu sekolah tadika ~~kemajuan ,masyarakat ! aii engat lagi uuuu, punye berator takleh gerak2 mase perhimpunan..nanti cikgu marah, last2 buat2 pengsan ..ekekekeke
3. lagu sekolah rendah ~~pheuwwwwww...... punya semangat nyanyi smpai tegang urat leher
4.lagu highschool ~ macam sajak doe lagu mase highschool dulu ..sabarr jela,,dlm banyak2 lagu , lagu cm sajak ni jugak dipilih tuk menjadi lagu sekolah ezza..ekekekeke
5. lagu matriculation centre uia ~~ giler semangat ezza nyanyi "we are the torchbearers for the ummah! guided by quran and sunnah " ..phewwwwww, punye bermakna lagu
6. lagu bedtime ezza ~~ lagu baik baik sayang , kalau nak tidoq dengar lagu ni terus mimpi zizan rj lawak! lalalalaa
7.lagu marry you~~ sayangggggg, jum kawin! ekekekeeke
8.lagu price tag ~~ yang ezza tahu , cha cing cha cing..ekekeke
9.lagu wanita~~dehearty , minah nasyid ..walawehhhh
10. apa lagu lagu? hang lagu mana ? ekekekeke
buibuiiiii...
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA
Popular Posts
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
Bila dah selesai semuanya kami meneruskan perjalanan...Kali nie kami ke sebuah pulau yg terbalik iaitu | | | | | V "BALIK PULAU" H...
-
hai sume.. :P ini sebenarnya blog lama saya. dulu lupe paswed, skarang dah tak lagi. :D okey, yang ini mmg saye buat public. kot2 ada yang b...
-
Assalamualaikum n Aloha! Hari ni merupakan hari yang indah dan bahagia yang Aliaa xkan lupa! Sangat happy! Dah lama dah add Tom Welling,akto...
-
mase aku 2 tahun.ape macam? comel? 1. sape lahir tahun 92, tak tgk cite dragon ball, x legend! 2. kalau perempuan, mesti suke cite sail...
-
Alahai,sejak kebelakangan nie,aku nie dah gian ngn ini: | | | | V ANGRY BIRDS Asal ada masa terluang saja,mulalah aku ngn mende alah nie kat...
-
Sempena menyambut ulangtahun GOMOFM yang pertama, pihak GOMOFM akan mengadakan satu pertandingan menulis karangan berkaitan GOMOFM.. jadi pa...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
HOlla Bloggers... Hobi menjadi sesuatu yang selalu kita buat.. dan buat sebab kita suka.. one of my hobby is watching movie.. owh, i love to...
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA ...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
oke , ni bukan awek kilang bogel ,ni kembaq aku , nora danish ..eh .korang tak pasan ke muka aku ala2 nora danish ?hikkhikkk..heppp heppp ! ...
-
Dear Smokers, Please get a plastic bag and cover yourself whenever you want to start smoking to enable you to enjoy the smoke 100% by yourse...
-
Dan dia bergegas ke Airport untuk menyampaikan Sayonara dan Hadiahnya kepada gadisnya, dengan harapan gadis itu mengingati dia..Jarak rumah ...
-
HOlla Peeps, JPJ Rookie : "WOI yang kat belakang tu, apasal KAU tak pakai seatbelt?" Mangsa 2 : "Saya ingat nak kena kelua...
-
HOlla Bloggers, "The Autobots learn of a Cybertronian spacecraft hidden on the Moon, and race against the Decepticons to reach it a...
Search This Blog
Followers
Blog Archive
-
▼
2011
(1075)
-
▼
July
(240)
- > ATWR Comic : #5 Selamat Berpuasa
- RAMADHAN #1 : SAHUR DI KALA BUDAK
- Sapa ni???
- Salam Ramadhan
- kantoi .. perempuan idaman fizo omar..
- iklan common bulan puasa yang buat aku rasa mcm na...
- selamat berpuasa semua :)
- serius LOL : lelaki lagi ramai dari wanita ghupeny...
- Jom berlumba mencari pahala!!
- Contest BnP Paling Cun
- sanggup berkhemah depan mesin ATM demi wang !
- KSL city dekat dengan hotel 11@century
- > Konspirasi Panas Duit Syiling Siri Ke-3 Malaysia?
- he Light my life :D
- he Light my life :D
- > Movie Review : Captain America: The First Avenger
- > Niat Puasa Bulan Ramadhan
- Shopping Barang Make Up....
- Selamat Tinggal Singapore....
- > WAJIB KE REPLY SEMUA KOMEN??
- > Harimau Malaysia Boleh!!!
- tragedi rasukan katak!
- awak sudi kahwin saya?
- koi thinks koi looks hebat when koi speaks english!
- > Aku Hampir Sesat
- lihat gambar ini
- > Tech Thursday : Google PageRank
- Universal Studio Singapore
- music box
- > Aku Seperti Di Atas Jambatan Gantung Menanti Roboh
- ezza haniza bakal menimang cucu tanpa menantu afte...
- Aku akan menghilang selama 2 hari,bai!
- betul ke dahi jendul or dahi luas ni cerdik ?
- > Saiz Bukan Masaalah
- Buat Banner Flash guna Photoscape, jom try!
- Wordless Wednesday #4: Micro Murderer
- wordless wednesday 8# geget bontot diaaa!!!
- > Wordless Wednesday : Prejudice
- 3 Words That Would Change Ur Life!
- menatam kecik yang lebih mahal lagi pelempuan ! grrrr
- > Satu Hari Nanti Akan Ku Capai Mu
- Kisah antara Harry Potter dan The Lord Of The Rings
- orang memberi kita merasa, org berbudi ?larikkkkkk...
- > HOYEAH!!! MTV World Stage 2011 ROCK!!
- zee avi dan ukelele
- pantene hair LOST CONTROL!
- BEN ASHAARI TANYA BERANI KE KRITIK BLOG AKU ?
- teringat zaman matriks :( sobs
- Universal Studio Singapore
- entry kasi panas..last day # ten final words
- GA JUST MACAROoN
- SEGMEN MARI MENAMBAH FOLLOWER
- > Today is SUNDAY
- > Prejudge in My Mind
- gara-gara pemalu yang amat dasyat , akhirnya terbi...
- mati gara-gara 3 ulas durian !
- Suami ke tu??
- Segmen Cuci Mata
- Segmen Miss Nadya :: Motif Kenal Blogger Lain
- > Kesilapan Harimau
- nuffnang di godam! kahkahhhkahhkahhh
- > BEN ASHAARI CARI BLOGGER KREATIF.. AKU UMPAMA SE...
- mencari lobang bontot di belogku! sampai hatiiiii!!!!
- > Pokok
- surirumah tanpa suami..sobss...sobss..
- I'm on hiatus for a moment.
- > Saat-Saat Kewafatan Rasulullah S.A.W.
- > Tech Thursday : Password Popular
- Qistina First Giveaway
- spontanoeus thursday 4 # gara-gara toilet jauh
- > Tech Thursday : Hati-hati dengan "hi how are you?"
- langsir pon boleh buat shawl ? trend ke ape ni ?
- BEN ASHAARI CARI BLOGGER BARU JER
- SAYA NAK JOIN BLOGLIST FAHMI DI SINI
- Universal Studio Singapore
- > Tech Thursday : My Gigabyte Mouse
- Universal Studio Singapore
- 6 Hari Yang Sangat Bermakna!!
- Jangan Mulut Celupar dan Mengutuk Orang!!
- dilamar london weight management
- haha.budak gemuk.
- Wordless Wednesday #3: Ex-Hogwarts
- Bersuka Ria Bersma
- Bergambar Kenangan....
- > Aku Seorang Blogger
- > The Return of Papadom
- Happy 1st Anniversary to Gomo FM
- contest : saya dan kaca mata
- Boring morning.
- > On The Move
- Sambung Shopping
- Lunch Dimana....
- 關注我的微博 ♥♥
- handset cap norkiah
- > Penangan Juvana
- > Juvana Finale Malam Ni? Serius la???
- Entri Utk Saya...
- adoiiiii!!!!!!!loghat , longhat !
- Mulut Apakah Ini......
- > Lyrics : Cinta Itu Milik Kita by Dakmie
- SEGMEN MSRED : MY FAVORITE PHOTO AND WHY
- > Wishlist : LED Abyss Watch
- spender mu, spender ku juaa..kahkahhkahhh
- > Kutuk Mengutuk Budaya Siapa?
- kenali artis baru<======ten ways two win yr heart
- in media : featured in sinar harian
- > Bacaan Doa Nifsu Sya'ban
- adik ni sangat comel !
- > Twitter, Malaysia dan Liverpool
- kalau tidak hentakkan kepala , mana datang ilmu ny...
- > Skandal Aku dan iWEBTool
- > Aku Blogger Negeri Sembilan, Apo Nak Dikato~
- aku blogger negeri pahang .
- aseiment : review untuk dapat 16juta flat ,tak mae...
- Dapat Buah Tangan
- geli geli abang jiji
- dia rasa dia cantik begituu
- > Movie Review : Harry Potter and the Deathly Hall...
- > Aku Tak Puasa Harini, Sobs~
- there's no peluang kedua .padan muka kau!
- Hari Ke 2 ...Bhg II
- Hari Ke 2 ...Bhg I
- > Tweet di Tweeter
- > Tech Thursday : Anonymous di Turkey
- tips fashion : untuk si kedekut sahaja!
- I fell in L.O.V.E ^^
- > Quick Review : Harry Potter 1 - 7 Part 1
- Sling Denim Bag Giveaway
-
▼
July
(240)
No comments:
Post a Comment