Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA
Popular Posts
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
hai sume.. :P ini sebenarnya blog lama saya. dulu lupe paswed, skarang dah tak lagi. :D okey, yang ini mmg saye buat public. kot2 ada yang b...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
hello world, i didn't update or write anything in my blog for a few days, its Chinese new year , and me, as a Chinese do celebrate it :...
-
HOlla Peeps, Synopsis : After destroying one Horcrux and discovering the significance of the three Deathly Hallows , Harry, Ron and Hermio...
-
arahan : baca seluruh entry ni smbil mengembangkan bontot dan idung anda ,godek,godek .godek!! assalamualaikum dan salam sejahteraa ..nak ...
-
Alamak,seronok semacam saja tuan punya blog nie...Berseri-seri wajahku...Apa yg telah berlaku yer? Jeng jeng jeng... Nak tahu kenalah tunggu...
-
Saja nak buat testing 123 HiHiHi :) Via Galaxy Tab
-
Pada hari Jumaat (8hb Julai 2011) ,berangkatlah kami dua beranak...Kami naik flight dari Penang direct ke Singapore....So dari AS,drive dan ...
I am jaded as hell.
I've just returned home and i had a lot of fun during the 1M 1S 1M program which is stupid, but it's not bad at all, we had to take a long walk from our school to the library to perkasa hotel and then to kampung keningau and back to our school again, man-man is the only loyal companion to me yes just the two of us, the other babe's were still sleeping soundly i supposed hahah man-man, if you read this i just want to say hey i love you! hahah we don't take bunches of pictures, we keep ourselves busy walking and talk and joking around, there's not much to do than have to be gossiping around. We jog and run for a few seconds and then we stop and continue walking slowly, feeling so exhausted but it's fun, i thought that I'll be going to bump with my boyfriend from G1, unfortunately we didn't. They started early i supposed than us so they finished earlier , we had to do some aerobic exercises before running so maybe that's why we're a little too late -,- I don't have much things to be mumbling about, I am jaded as hell and i'm going to bed after this, i haven't get my art and civic folio done and i can feel a mess in my head right now so i guess my bed is waiting for me well, off to my lalaland :)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
HOlla Bloggers... Hobi menjadi sesuatu yang selalu kita buat.. dan buat sebab kita suka.. one of my hobby is watching movie.. owh, i love to...
-
Although its unbelievably similar to the High School Musical kids collection sold in the Disney Store, I still love the idea! After browsing...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Hihi...akhirnya jadi jugak, setelah mencuba buat banner flash guna photoscape, hasil dari tutorial kak azzah di s...
-
Princess UK, Princess United State Of America, Princess United State Of America, Princess Car, Princess Cars, Princess USA, Princess USA ...
-
Assalamualaikum n Aloha!! Today I wanna share about a movie..I love watching Mandy Moore singing...and hooked up with Shane West in this mov...
-
oke , ni bukan awek kilang bogel ,ni kembaq aku , nora danish ..eh .korang tak pasan ke muka aku ala2 nora danish ?hikkhikkk..heppp heppp ! ...
-
HOlla Peeps, I got a new twitter friend (he's from India)who ask me where I am from? And I answered I'm from Malaysia. He's so ...
-
tak seperti biasa , hari ni saya berjaya tak tidur lepas subuh ..hee! yesyessss...berjaya melawan nafsu bantal busuk yang memanggil manggil...
-
Dan dia bergegas ke Airport untuk menyampaikan Sayonara dan Hadiahnya kepada gadisnya, dengan harapan gadis itu mengingati dia..Jarak rumah ...
-
HOlla Peeps, JPJ Rookie : "WOI yang kat belakang tu, apasal KAU tak pakai seatbelt?" Mangsa 2 : "Saya ingat nak kena kelua...
Search This Blog
Followers
Blog Archive
-
▼
2011
(1075)
-
▼
July
(240)
- > ATWR Comic : #5 Selamat Berpuasa
- RAMADHAN #1 : SAHUR DI KALA BUDAK
- Sapa ni???
- Salam Ramadhan
- kantoi .. perempuan idaman fizo omar..
- iklan common bulan puasa yang buat aku rasa mcm na...
- selamat berpuasa semua :)
- serius LOL : lelaki lagi ramai dari wanita ghupeny...
- Jom berlumba mencari pahala!!
- Contest BnP Paling Cun
- sanggup berkhemah depan mesin ATM demi wang !
- KSL city dekat dengan hotel 11@century
- > Konspirasi Panas Duit Syiling Siri Ke-3 Malaysia?
- he Light my life :D
- he Light my life :D
- > Movie Review : Captain America: The First Avenger
- > Niat Puasa Bulan Ramadhan
- Shopping Barang Make Up....
- Selamat Tinggal Singapore....
- > WAJIB KE REPLY SEMUA KOMEN??
- > Harimau Malaysia Boleh!!!
- tragedi rasukan katak!
- awak sudi kahwin saya?
- koi thinks koi looks hebat when koi speaks english!
- > Aku Hampir Sesat
- lihat gambar ini
- > Tech Thursday : Google PageRank
- Universal Studio Singapore
- music box
- > Aku Seperti Di Atas Jambatan Gantung Menanti Roboh
- ezza haniza bakal menimang cucu tanpa menantu afte...
- Aku akan menghilang selama 2 hari,bai!
- betul ke dahi jendul or dahi luas ni cerdik ?
- > Saiz Bukan Masaalah
- Buat Banner Flash guna Photoscape, jom try!
- Wordless Wednesday #4: Micro Murderer
- wordless wednesday 8# geget bontot diaaa!!!
- > Wordless Wednesday : Prejudice
- 3 Words That Would Change Ur Life!
- menatam kecik yang lebih mahal lagi pelempuan ! grrrr
- > Satu Hari Nanti Akan Ku Capai Mu
- Kisah antara Harry Potter dan The Lord Of The Rings
- orang memberi kita merasa, org berbudi ?larikkkkkk...
- > HOYEAH!!! MTV World Stage 2011 ROCK!!
- zee avi dan ukelele
- pantene hair LOST CONTROL!
- BEN ASHAARI TANYA BERANI KE KRITIK BLOG AKU ?
- teringat zaman matriks :( sobs
- Universal Studio Singapore
- entry kasi panas..last day # ten final words
- GA JUST MACAROoN
- SEGMEN MARI MENAMBAH FOLLOWER
- > Today is SUNDAY
- > Prejudge in My Mind
- gara-gara pemalu yang amat dasyat , akhirnya terbi...
- mati gara-gara 3 ulas durian !
- Suami ke tu??
- Segmen Cuci Mata
- Segmen Miss Nadya :: Motif Kenal Blogger Lain
- > Kesilapan Harimau
- nuffnang di godam! kahkahhhkahhkahhh
- > BEN ASHAARI CARI BLOGGER KREATIF.. AKU UMPAMA SE...
- mencari lobang bontot di belogku! sampai hatiiiii!!!!
- > Pokok
- surirumah tanpa suami..sobss...sobss..
- I'm on hiatus for a moment.
- > Saat-Saat Kewafatan Rasulullah S.A.W.
- > Tech Thursday : Password Popular
- Qistina First Giveaway
- spontanoeus thursday 4 # gara-gara toilet jauh
- > Tech Thursday : Hati-hati dengan "hi how are you?"
- langsir pon boleh buat shawl ? trend ke ape ni ?
- BEN ASHAARI CARI BLOGGER BARU JER
- SAYA NAK JOIN BLOGLIST FAHMI DI SINI
- Universal Studio Singapore
- > Tech Thursday : My Gigabyte Mouse
- Universal Studio Singapore
- 6 Hari Yang Sangat Bermakna!!
- Jangan Mulut Celupar dan Mengutuk Orang!!
- dilamar london weight management
- haha.budak gemuk.
- Wordless Wednesday #3: Ex-Hogwarts
- Bersuka Ria Bersma
- Bergambar Kenangan....
- > Aku Seorang Blogger
- > The Return of Papadom
- Happy 1st Anniversary to Gomo FM
- contest : saya dan kaca mata
- Boring morning.
- > On The Move
- Sambung Shopping
- Lunch Dimana....
- 關注我的微博 ♥♥
- handset cap norkiah
- > Penangan Juvana
- > Juvana Finale Malam Ni? Serius la???
- Entri Utk Saya...
- adoiiiii!!!!!!!loghat , longhat !
- Mulut Apakah Ini......
- > Lyrics : Cinta Itu Milik Kita by Dakmie
- SEGMEN MSRED : MY FAVORITE PHOTO AND WHY
- > Wishlist : LED Abyss Watch
- spender mu, spender ku juaa..kahkahhkahhh
- > Kutuk Mengutuk Budaya Siapa?
- kenali artis baru<======ten ways two win yr heart
- in media : featured in sinar harian
- > Bacaan Doa Nifsu Sya'ban
- adik ni sangat comel !
- > Twitter, Malaysia dan Liverpool
- kalau tidak hentakkan kepala , mana datang ilmu ny...
- > Skandal Aku dan iWEBTool
- > Aku Blogger Negeri Sembilan, Apo Nak Dikato~
- aku blogger negeri pahang .
- aseiment : review untuk dapat 16juta flat ,tak mae...
- Dapat Buah Tangan
- geli geli abang jiji
- dia rasa dia cantik begituu
- > Movie Review : Harry Potter and the Deathly Hall...
- > Aku Tak Puasa Harini, Sobs~
- there's no peluang kedua .padan muka kau!
- Hari Ke 2 ...Bhg II
- Hari Ke 2 ...Bhg I
- > Tweet di Tweeter
- > Tech Thursday : Anonymous di Turkey
- tips fashion : untuk si kedekut sahaja!
- I fell in L.O.V.E ^^
- > Quick Review : Harry Potter 1 - 7 Part 1
- Sling Denim Bag Giveaway
-
▼
July
(240)
No comments:
Post a Comment